Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Kysr

Legacy Member
Wat een zever. Ik ga tegenwoordig liever in t weekend weg in Gent. Rustiger en minder studenten. Dat er niks open is, slaat ook op niet veel. Wat de marginalen betreft kies je waarschijnlijk de marginale locaties uit.

Th1x4nG

Legacy Member
Op ne zaterdag valt dat toch wel mee, denk ik, scholieren. Vrijdag is natuurlijk af te raden. Dan spreek ik over Leuven. Zo van die coiffeuses en het soort grieten da achter de kassa staat, klopt wel. :unsure:

syNk zei:
Wat de marginalen betreft kies je waarschijnlijk de marginale locaties uit.
Dit.

edraket

Legacy Member
Waar heb ik iets over marginalen gezegd? :unsure:

Sebiet terug naar Gent vertrekken.

Cadiuro

Legacy Member
Mens, Skyrim is echt te verslavend.

Leuven op ne vrijdagavond is echt worstelen door al het klein grut en kans hebben op zonder reden in u gezicht geslagen te worden.

MichaelS

Legacy Member
Cephalus zei:
Vraag is dan ook: bestaan er voedingsmiddelen waarmee ge dezelfde productiviteitsboost krijgt als snelle suikers, maar zonder nadien de energieopslag in uw lichaam?

Rilatine. :love:

TheRedDevils

Legacy Member
Morgen ga ik toch mogen studeren... Paar zware vakken dit semester.

Utred

Legacy Member
Cadiuro zei:
Mens, Skyrim is echt te verslavend.

Kben der vandaag aan begonnen! De komende weken wordt er niet veel nuttigs gedaan denk ik. Arkham Asylum staat ook al klaar.
De redenering is dat ik ze beter beu ben tegen dat de blok begint :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Ik ben die leeftijd precies voorbij dat ik graag game. :s Sinds ik studeer nog amper, buiten een paar periodes Football Manager en twee maanden WoW.

Brunette002

Legacy Member
Ik heb deze vraag al in een aparte thread gepost (en ik heb al een paar antwoorden gekregen, waarvoor dank :)), maar op aanraden van anderen post ik ze hier nog eens: kunnen 2de bach studenten rechten aan de UGent me iets meer vertellen over de keuzevakken en PO's (straf- en staatsrecht) in het 2de jaar?

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben die leeftijd precies voorbij dat ik graag game. :s Sinds ik studeer nog amper, buiten een paar periodes Football Manager en twee maanden WoW.

Komt wel terug, heb ook zo'n tijd van 3 jaar gehad dat ik amper nog games speelde.

Exorikos

Legacy Member
Het is nu al voor het zesde jaar zo. :p Dat maar weinig games meer speelbaar zijn op deze pc helpt wel.

Utred

Legacy Member
Bij mij is dat in fases. Ik heb 4-5 maanden niets van games gespeeld maar nu ben ik weer voor een tijd vertrokken.

Ironpole

Legacy Member
Amper iets gedaan dit weekend, wat berekeningen voor het project. Maar ik zat echt me ne zieke kop de zaterdag. :( En vandaag verjaardagsfeestje. Deze week wat meer voor 't school werken zekers...

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Kben der vandaag aan begonnen! De komende weken wordt er niet veel nuttigs gedaan denk ik. Arkham Asylum staat ook al klaar.
De redenering is dat ik ze beter beu ben tegen dat de blok begint :unsure:
De 'Totally Insane' mode op Asylum is über verslavend.

Burrid

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben die leeftijd precies voorbij dat ik graag game. :s Sinds ik studeer nog amper, buiten een paar periodes Football Manager en twee maanden WoW.

Idem, hoewel ik voor guild wars 2 misschien nog een uitzondering kan maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan