Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
De prof van medische beeldvorming weigert blijkbaar te verhuizen naar grotere aula. Nu is er maar plaats van 30 man, terwijl we met bijna 50 zijn. Hij begrijpt blijkbaar niet dat mensen naar zijn lessen blijven komen als hij de eerste les zegt: ik weet op het examen nog wie in mijn les zat. :s

Nja, vandaag ook bij ons. PC-oefeningen, 1 assistent voor 80 man (verspreid over 2 lokalen, dus dien pee mocht constant heen en weer lopen), PC-lokaal waar 24 PC's staan, er eigenlijk maar comfortabel plaats is voor 24 man, maar waar ge met 40 man wel binnenkunt, verwarming vollenbak, vrouwen die zagen dat het te warm is als ge het raam openzet, ... Vlug vlug die oefeningen gemaakt en na het eerste uur vertrokken. :p

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
@Lorvet: ik heb dus ook statistische gegevensverwerking met jullie precies. Wat voor saaie boel is dat :zzz:

Dat heb ik nu niet :woohoo: Dat is een vakje voor werktuigkunde en bouwkunde, zo blij dat ik dat niet heb :p Ben vandaag na de les computerarchitectuur (viel beter mee dan verwacht) nog even blijven hangen in Aud D langs de linkerkant om wat te praten met enkele werktuigkundigen/bouwkundigen (perhaps you saw me). Alleen al die eerste slide was genoeg om mij buiten te jagen :p

TheRedDevils

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb vorig semester ook (bijna) elke week 2 vakken geskipt, op die 2 vakken was ik dan door :p

Vak waar ik het minste naartoe ging was ik gebuisd :unsure:
Maar das gewoon toeval!

Racing_Genk

Legacy Member
Ik had 16 & 15 op de vakken waar ik zelden naar toe ging. Komt natuurlijk omdat ge vooral de vakken gaat skippen waarvan ge weet dat de lessen nie echt belangrijk zijn :p

josilirios

Legacy Member
de vakken die makkelijk skipbaar zijn vind ik altijd het interessantst, dus dan skip ik de moeilijke maar om toch geen volle weken te draaien

Nas

Legacy Member
Ik wil geen lessen skippen, ik heb al zo weinig les. Uren variëren, maar een maximum van 16 uur les :s:s

Utred

Legacy Member
Ik skip bijna geen lessen op regelmatige basis. Dat wisselt elke week afhankelijk van de goesting.

edraket

Legacy Member
Lorvet zei:
Dat heb ik nu niet :woohoo: Dat is een vakje voor werktuigkunde en bouwkunde, zo blij dat ik dat niet heb :p Ben vandaag na de les computerarchitectuur (viel beter mee dan verwacht) nog even blijven hangen in Aud D langs de linkerkant om wat te praten met enkele werktuigkundigen/bouwkundigen (perhaps you saw me). Alleen al die eerste slide was genoeg om mij buiten te jagen :p

Sjansaar :p
Die slides waren gewoon een opsomming van formules, verschrikkelijke boel.
Moet die twee vakken dringend eens bekijken, want statistiek is zeer lang geleden bij mij. Al heb ik het druk genoeg met al die projecten :(

coldplayke

Legacy Member
Ik heb tussen de lessen Tibokio gezien en hij heeft me herkend terwijl ik als een debiel aan het snelwandelen was :woohoo:

joshetei

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik had 16 & 15 op de vakken waar ik zelden naar toe ging. Komt natuurlijk omdat ge vooral de vakken gaat skippen waarvan ge weet dat de lessen nie echt belangrijk zijn :p

Ik denk dan meestal, hmm hiervoor opletten in den blok want kben nooit geweest, en die examens lukken dan goed :p

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb tussen de lessen Tibokio gezien en hij heeft me herkend terwijl ik als een debiel aan het snelwandelen was :woohoo:

circuleren hier dan foto's waardoor hij u zou moeten herkennen? :unsure:

Matt.

Legacy Member
Precies een van de weinige die zelden lessen skipt hier? :unsure: Dit academiejaar nog maar 2 uurtjes geskipt denk ik. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan