Matt.
Legacy Member
Exorikos zei:De prof van medische beeldvorming weigert blijkbaar te verhuizen naar grotere aula. Nu is er maar plaats van 30 man, terwijl we met bijna 50 zijn. Hij begrijpt blijkbaar niet dat mensen naar zijn lessen blijven komen als hij de eerste les zegt: ik weet op het examen nog wie in mijn les zat.![]()
Nja, vandaag ook bij ons. PC-oefeningen, 1 assistent voor 80 man (verspreid over 2 lokalen, dus dien pee mocht constant heen en weer lopen), PC-lokaal waar 24 PC's staan, er eigenlijk maar comfortabel plaats is voor 24 man, maar waar ge met 40 man wel binnenkunt, verwarming vollenbak, vrouwen die zagen dat het te warm is als ge het raam openzet, ... Vlug vlug die oefeningen gemaakt en na het eerste uur vertrokken.


Dat is een vakje voor werktuigkunde en bouwkunde, zo blij dat ik dat niet heb 
