Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

AmandaH

Legacy Member
Ik wist dat je post 3-4 paragrafen ging bevatten zelfs voor ik op dit topic klikte!

Blackend

Legacy Member
NotoriousP zei:
Van? Technologie van geïntegreerde systemen?

Hebde uw IWT beurs trouwens binnen?

Halfgeleidercomponenten. Best nog wel rottig vak om te geven :p En jup, heb IWT-beurs nu.

Fliblit

Legacy Member
Matt. zei:
Precies een van de weinige die zelden lessen skipt hier? :unsure: Dit academiejaar nog maar 2 uurtjes geskipt denk ik. :unsure:

Ik vandaag de eerste keer dit semester:cry:

Maar ik had mijn trein gemist, dus technisch gezien heb ik het niet geskipt.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik skip enkel wnr ik mn bed niet uitgeraak. Nog nooit een les gemist op een moment dat ik al wakker was :p

Insanitarium

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb tussen de lessen Tibokio gezien en hij heeft me herkend terwijl ik als een debiel aan het snelwandelen was :woohoo:

Ik heb hem ook al gespot! :D

U heb ik wel nog niet gezien :p

heheheh

Legacy Member
Blackend zei:
Morgen eerste oefenzitting geven :scream:

Oefeningen zelf eens bekijken se :D

Blackend zei:
Halfgeleidercomponenten. Best nog wel rottig vak om te geven :p En jup, heb IWT-beurs nu.

Ga ik morgen een oefenzitting van u krijgen :D? niet toevallig op de kul aan burgies tussen 10:35 en 12:35 :p.

Lorvet

Legacy Member
Ik bros hier amper lessen, alleen de theorielessen 's ochtends vroeg als het veel te laat was skip ik, omdat ik anders toch dood zit te wezen in die les. Vorig semester misschien een 5-tal, nu zit ik aan 1. Sommige lessen zijn langs geen kanten nodig, maar het zorgt er wel voor dat ik mijn vakken blijf bijwerken. Ik haat het immers om niet mee te zijn met de les en er geen zak van te snappen.

Net bang momentje gehad. Wou voor het naderende bal vd ingenieurs mijn kostuumbroek nog eens aansteken, was geleden van mijn eindejaarsbal in het 6de. Had nogal wat moeite om dat bovenste haakje toe te doen, uiteindelijk valt het nog goed mee, maar toch wat het teken dat het studentenleven niet goed voor het buikje is :p Tijd om weer eens te gaan lopen.

NotoriousP

Legacy Member
Blackend zei:
Halfgeleidercomponenten. Best nog wel rottig vak om te geven :p En jup, heb IWT-beurs nu.

Is dat niet hetzelfde als semiconductor devices van de groeseneken en heremans? Vond dat niet zo'n moeilijk vakske eigenlijk. (17 :cool:)

Insanitarium

Legacy Member
Faun zei:
Ik zit bij lokale recherche. De reden waarom het zo vroeg is omdat ze vanaf 5u met huiszoeking mogen beginnen ;)

Zalig :)

Ik zit bij een academische onderzoeksinstelling.
Naar wat doet ge onderzoek?

Faun

Legacy Member
Insanitarium zei:
Zalig :)

Ik zit bij een academische onderzoeksinstelling.
Naar wat doet ge onderzoek?

Aanpak prostitutie met GAS, ook vergelijking Gent met Amsterdam.
Maar bv deze morgen was er een interessante actie en die pik ik ook mee.
Vooral tof om eens de speciale eenheden te zien :D

Insanitarium

Legacy Member
Faun zei:
Aanpak prostitutie met GAS, ook vergelijking Gent met Amsterdam.
Maar bv deze morgen was er een interessante actie en die pik ik ook mee.
Vooral tof om eens de speciale eenheden te zien :D

Heh, dat begrijp ik wel :D
Ik denk dat het verloop van onze stages gelijkaardig zijn, mensen die stage lopen in een PZ doen ook aan dergelijke dingen mee.
Mijn stageplaats biedt uiteraard dergelijke mogelijkheden niet, maar ik word wel betrokken bij projecten e.d.

Ik heb deze plaats gekozen omdat ik wou zien hoe het in de academische wereld eraan toe ging (en dit is een belangrijke plaats voor de criminoloog, uiteraard :p ).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan