Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Nas zei:
Marc Peeters die effe in de les zijn theorie kwam verspreiden.
Geniaal gewoon

Dat doet hij altijd alleen bij eerstejaartjes of richtingen die geen wetenschappen krijgen. Ik heb hem al jaren niet meer in de les gehad. :(

Hayrus

Legacy Member
Snel even een antwoord nodig: weet iemand hoe lang het domein van UGent Sterre 'open' blijft 's avonds? Ik zou daar mijn auto willen parkeren, maar dacht dat ze die hekkens 's nachts wel sluiten...

f_dieleman

Legacy Member
Hayrus zei:
Snel even een antwoord nodig: weet iemand hoe lang het domein van UGent Sterre 'open' blijft 's avonds? Ik zou daar mijn auto willen parkeren, maar dacht dat ze die hekkens 's nachts wel sluiten...

Er staan (nog) geen barelen, geen probleem dus. :p

Matt.

Legacy Member
Insanitarium zei:
COMAC is over het algemeen even belachelijk als NSV dat over het algemeen is.

(Anti-NSV campagne, dat moet COMAC zijn? :P)

Hetgene waar ik het me ergst aan stoor, zijn de mensen die zich willen profileren
aan de hand van hun studentenclubje, en niet meer kritisch trachten na te
denken over hun idealen.

Animo, ALS, KASPER, ... :p

Matt.

Legacy Member
freakykiller zei:
Lol man, de DSA, dienst studenten activiteiten gaven gratis feesje ter ere van ... eh vanalles :unsure: voor alle Konvents. Was goe feesje, en goedkoop! Wel weer in de Pi-nuts geëindigd, alé bij de WC's ervan bij de shotjesstand en nie pi-nuts zelf :lol:

tommie314 zei:
ik wist van niets :s :s

Was alleen voor de besturen van de leden van de konventen normaal (+ nog wat andere studenten hier en daar). Ter ere van voorstelling van het jaarverslag e.d.

Cadiuro

Legacy Member
Exorikos zei:
Dat doet hij altijd alleen bij eerstejaartjes of richtingen die geen wetenschappen krijgen. Ik heb hem al jaren niet meer in de les gehad. :(

Naart schijnt is em in Leuven nu officieel van de campus gesmeten

noreeeee

Legacy Member
Insanitarium zei:
COMAC is over het algemeen even belachelijk als NSV dat over het algemeen is.

(Anti-NSV campagne, dat moet COMAC zijn? :P)

Hetgene waar ik het me ergst aan stoor, zijn de mensen die zich willen profileren
aan de hand van hun studentenclubje, en niet meer kritisch trachten na te
denken over hun idealen.

Nope ben geen comac! :p

Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.

Avondland

Legacy Member
noreeeee zei:
Eerste keer zelf NSV'ers tegengekomen tijdens onze ANTI-NSV campagne. Ze waren onze affiches aan't aftrekken en aan het over plakken. Tot ze dat opeens deden op een bord waar we 30 meter vandaan stonden. Hop, der naartoe gelopen, korte woordenwisseling, maar al bij al nog beschaafd gebleven. Kheb hun affiches, met hun goedkeuring, van die van de onze gehaald en ze er naast geplakt. Maar daar hebben ze niet lang gehangen.

Normale gang van zaken hoor, dat overplakken. Gebeurt genoeg in de twee richtingen. ;)

Exorikos

Legacy Member
noreeeee zei:
Nope ben geen comac! :p

Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.

Waarom ben je ze dan gevolgd? :s

Ironpole

Legacy Member
noreeeee zei:
Nope ben geen comac! :p

Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.

Je bent ze niet gevolgd, ze liepen weg van u. :s






En de zoektocht naar een binnenlandse stage is begonnen! :)

aXl_

Legacy Member
NotoriousP zei:
Is dat niet hetzelfde als semiconductor devices van de groeseneken en heremans? Vond dat niet zo'n moeilijk vakske eigenlijk. (17 :cool:)

dat zijn idd de proffen (er waren er voor dat vak wel 3 als ik me ni vergis).

Maar als ge da ni zo'n moeilijk vakske vond dan denk ik toch ni dat het krak hetzelfde was. Kvond dat toen best wel tricky :p. Had toen de theorie ge-aced en maar zozo op de oefeningen (zoals de meesten wel vermoed ik) en dat leverde een 12 op ^^.

edit: heb het ff opgezocht. Dat vak dat jij vermeldt is 3 studiept, halfgeleidercomponenten is er 6.

NotoriousP

Legacy Member
Ah vandaar want ik ben eigenlijk vrij zeker dat ik mijn oefeningen perfect had. :p

aXl_

Legacy Member
was best wel een lastig mondeling. Open boek maar zonder voorbereiding. Dus vanaf het stellen van de vraag mag je even bladeren in je boek naar de juiste pagina en dan begin je maar uit te leggen ^^.

glashelder

Legacy Member
Is er hier iemand die culturele antropologie van Pinxten al gehad heeft (Faun sowieso, dacht ik?). Het is het vak van mijn minor van dit jaar en ik kan er niet mee overweg. De eerste les zat hij de hele tijd dingen te vertellen waarbij we niet zeker waren of hij nu les aan 't geven was of verhaaltjes aan 't vertellen en er waren geen slides om dat uit af te leiden. Tweede les was een gastcollege van iemand die niet te verstaan was (Chinese die Engels sprak).

Sowieso al gehoord dat de lessen compleet overbodig zijn en het boek eigenlijk ook, aangezien je toch alles mag meepakken op het examen :unsure: (Overigens niet de reden dat ik voor die minor heb gekozen hoor, volgend jaar heb ik onder andere een vak over gender :love:) Ik ben in dat boek begonnen, maar ik geraak er niet aan uit. Zo warrig geschreven, de helft van de tijd heeft hij het over vage antropologische concepten waar ik niks van afweet en die hij verduidelijkt aan de hand van voorbeelden die niet duidelijk zijn en er zit precies ook niet veel structuur in dat boek. Hij doet antropologie in ieder geval voorkomen als iets dat heel erg vaag is en waar niemand het eens is met iemand anders en hij zelf maar een beetje in het wilde weg theorieën zit te spuien :unsure:

Dus ja. 'k Weet niet goed wat ik er mee moet aanvangen. Ik ben een nerd die zelfs met vakken zoals deze bezig wil zijn (samenvatten e.d.) ook al is dat volledig overbodig, onder andere omdat ik dacht dat het wel interessant zou zijn, maar 't is echt gewoon... vreemd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan