Exorikos
Legacy Member
Nas zei:Marc Peeters die effe in de les zijn theorie kwam verspreiden.
Geniaal gewoon
Dat doet hij altijd alleen bij eerstejaartjes of richtingen die geen wetenschappen krijgen. Ik heb hem al jaren niet meer in de les gehad.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Marc Peeters die effe in de les zijn theorie kwam verspreiden.
Geniaal gewoon

Nas zei:Marc Peeters die effe in de les zijn theorie kwam verspreiden.
Geniaal gewoon
Hayrus zei:Snel even een antwoord nodig: weet iemand hoe lang het domein van UGent Sterre 'open' blijft 's avonds? Ik zou daar mijn auto willen parkeren, maar dacht dat ze die hekkens 's nachts wel sluiten...

Insanitarium zei:COMAC is over het algemeen even belachelijk als NSV dat over het algemeen is.
(Anti-NSV campagne, dat moet COMAC zijn?)
Hetgene waar ik het me ergst aan stoor, zijn de mensen die zich willen profileren
aan de hand van hun studentenclubje, en niet meer kritisch trachten na te
denken over hun idealen.

freakykiller zei:Lol man, de DSA, dienst studenten activiteiten gaven gratis feesje ter ere van ... eh vanallesvoor alle Konvents. Was goe feesje, en goedkoop! Wel weer in de Pi-nuts geëindigd, alé bij de WC's ervan bij de shotjesstand en nie pi-nuts zelf
![]()
tommie314 zei:ik wist van niets![]()
![]()
Exorikos zei:Dat doet hij altijd alleen bij eerstejaartjes of richtingen die geen wetenschappen krijgen. Ik heb hem al jaren niet meer in de les gehad.![]()
Insanitarium zei:COMAC is over het algemeen even belachelijk als NSV dat over het algemeen is.
(Anti-NSV campagne, dat moet COMAC zijn?)
Hetgene waar ik het me ergst aan stoor, zijn de mensen die zich willen profileren
aan de hand van hun studentenclubje, en niet meer kritisch trachten na te
denken over hun idealen.

noreeeee zei:Eerste keer zelf NSV'ers tegengekomen tijdens onze ANTI-NSV campagne. Ze waren onze affiches aan't aftrekken en aan het over plakken. Tot ze dat opeens deden op een bord waar we 30 meter vandaan stonden. Hop, der naartoe gelopen, korte woordenwisseling, maar al bij al nog beschaafd gebleven. Kheb hun affiches, met hun goedkeuring, van die van de onze gehaald en ze er naast geplakt. Maar daar hebben ze niet lang gehangen.

noreeeee zei:Nope ben geen comac!
Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.

noreeeee zei:Nope ben geen comac!
Daarnet 3 met hoodies bedekte skins gezien, die alle affiches en stickers die tegen racisme zijn aan het weghalen zijn in Leuven. Heb ze eventjes gevolgd maar durfde niet te dicht te naderen, aangezien ze een agressieve uitstraling hadden.


Exorikos zei:Waarom ben je ze dan gevolgd?![]()
edraket zei:Kan er iemand van KUL zich eens inschrijven op Toledo voor dit vak: K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Space Project Management
Ik ben op zoek naar alle slides / lesmateriaal.

Matt. zei:Space studies?![]()
NotoriousP zei:Is dat niet hetzelfde als semiconductor devices van de groeseneken en heremans? Vond dat niet zo'n moeilijk vakske eigenlijk. (17)
. Had toen de theorie ge-aced en maar zozo op de oefeningen (zoals de meesten wel vermoed ik) en dat leverde een 12 op ^^.
(Overigens niet de reden dat ik voor die minor heb gekozen hoor, volgend jaar heb ik onder andere een vak over gender
) Ik ben in dat boek begonnen, maar ik geraak er niet aan uit. Zo warrig geschreven, de helft van de tijd heeft hij het over vage antropologische concepten waar ik niks van afweet en die hij verduidelijkt aan de hand van voorbeelden die niet duidelijk zijn en er zit precies ook niet veel structuur in dat boek. Hij doet antropologie in ieder geval voorkomen als iets dat heel erg vaag is en waar niemand het eens is met iemand anders en hij zelf maar een beetje in het wilde weg theorieën zit te spuien 