Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

bludgeoned

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Vraag: hoeveel kost het normaal om een binnenband te laten herstellen?

Ik ging net bij een fietsenmaker: 16€. Als da overal zo duur is ga ik er zelf wel aan prutsen :p
Een binnenband is echt niet moeilijk of veel werk.

coldplayke

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Protip: ga niet naar de les maar leer uw cursus wijsbegeerte bij u thuis terwijl de les bezig is.

En gij komt van Hasselt? Dus gij gaat 45 min heen, een uurke wijsbegeerte en dan 45 min terug? :p

Het probleem is dat ik die lessen wel nuttig vind :/
Met alleen de cursus snap ik het niet x)

Nas

Legacy Member
:$
Het was enkel omdat de les rechtsreeks uit het boek kwam. Normaal zijn het slides, maar nu was het gastcollege.

josilirios

Legacy Member
Nas zei:
:$
Het was enkel omdat de les rechtsreeks uit het boek kwam. Normaal zijn het slides, maar nu was het gastcollege.
Dan nog, al u lessen zouden verplicht moeten zijn, plooier!

lantaarnpaal

Legacy Member
Super Marioland uitgespeeld tijdens de les

daarna dan maar pokemon liggen spelen (farfetch'd lvl 59 fuck yeah)



Vakken bissen is echt saai soms :(

joshetei

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Super Marioland uitgespeeld tijdens de les

daarna dan maar pokemon liggen spelen (farfetch'd lvl 59 fuck yeah)



Vakken bissen is echt saai soms :(

hehe, mij maakt het niet uit wat mensen in de les doen als't saai is, zolang ze ulderen bek maar houden, kheb mij weer enorm moeten inhouden om dingen naar medestudenten te smijten vandaag.

Cadiuro

Legacy Member
joshetei zei:
hehe, mij maakt het niet uit wat mensen in de les doen als't saai is, zolang ze ulderen bek maar houden, kheb mij weer enorm moeten inhouden om dingen naar medestudenten te smijten vandaag.

Da hangt er nog van af. Als er ene twee rijen voor u zit te gamen, zijde echt heel den tijd afgeleid, zeker als de les zelf dan al ni ZO interessant is. Gewoon al omdat da iets is da beweegt, kijkt ge daarnaar.

Tsubasa

Legacy Member
Gisteren in wiskunde ook tegen die gasten naast mij gezegd of ze niet konden fluisteren. They listened :cool:

Racing_Genk

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Super Marioland uitgespeeld tijdens de les

daarna dan maar pokemon liggen spelen (farfetch'd lvl 59 fuck yeah)



Vakken bissen is echt saai soms :(
Beleidsinformatica?

DaTa

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Beleidsinformatica?

De lessen beleidsinformatica vond ik ook redelijk nutteloos, enkel de werkcolleges daarbij zijn de moeite. (zeker als ge die van Jan hebt)

stinky

Legacy Member
Riemoverbrengingen dimensioneren arghhh!

Nooit wilt da van den eerste keer uitkomen. Meestal zelfs ni van de 3e keer :(.

Vio

Legacy Member
Naar de les gaan en dan liggen slapen, gamen, ... blijf dan thuis / op u kot ofzo ze!

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Beleidsinformatica?

jep, en bank en fin ook :p

Cadiuro zei:
Da hangt er nog van af. Als er ene twee rijen voor u zit te gamen, zijde echt heel den tijd afgeleid, zeker als de les zelf dan al ni ZO interessant is. Gewoon al omdat da iets is da beweegt, kijkt ge daarnaar.

Idd, irriteert mij ook, daarom dat ik gewoon vanachter ga zitten, bij mensen die niet echt opletten. Daarnaast steek ik dien gameboy ook gewoon tussen mijn 2 knieen, zodat de rest ni kan zien wa ik speel :unsure:

Racing_Genk

Legacy Member
Idd, als ik naar de les ga let ik altijd op en anders ga ik gewoon niet :p. Ik ken nog zo ne kerel die volgens mij in iedere les zit maar iedere keer dat ik die zie is em op zn laptop games aant spelen of op zn gsm ofzo, blijf dan gewoon thuis he :p

En het grappige is dat die mannen vaak denken dat ze goed bezig zijn, terwijl ze even goed in hun bed konden blijven liggen

lantaarnpaal

Legacy Member
Ironpole zei:
Waarom gade dan naar de les? :sop:

omdat mijn ouders anders denken da ik ni naar de les ga :unsure: en dan zijn die boos enzo.

Ik dacht ook dat ze al wat verder in het boek zaten, maar de profs zitten nog maar in het makkelijke deel, niet echt interessant dus :/ (vermits ik da vorig jaar al heb gezien)

mla

Legacy Member
Van 8u30 tot 18u30 les gehad, nog maar een half uurke thuis :sop:
En die laatste les valt ni te skippen dus dat suckt zwaar.

Th1x4nG

Legacy Member
DaTa zei:
De lessen beleidsinformatica vond ik ook redelijk nutteloos, enkel de werkcolleges daarbij zijn de moeite. (zeker als ge die van Jan hebt)

Ook die werkcolleges waren nutteloos. Nuja, ik had dan ook maar 3/27 op programmeren. En Pellegrims vind ik echt een dikke blaas tbh. :p

Also, fuck, wat een lange, lange, rotte dag vandaag. En niemand op Facebook online waar ik deftig tegen kan zagen. :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan