Lorvet
Legacy Member
Daar heb je deze thread voor!Th1x4nG zei:Also, fuck, wat een lange, lange, rotte dag vandaag. En niemand op Facebook online waar ik deftig tegen kan zagen.![]()
Op mijn PC ben ik blijkbaar mijn hele D-schijf kwijt omdat ze die vervangen hebben door 1 grote C-schijf. Gevolg is dat ik al mijn games kwijt ben die ik daar op gezet had
Alleen Skyrim staat er nog. Conclusie; Skyrim-tijd!
Dat gamen enal .. Tjah stoort mij niet echt, gewoon niet naar kijken, met beetje zelfbeheersing hebt ge daar geen last van. Praten is het ambetante, ge kunt niet uw oren wegdraaien ofzo ...




De docente verstond het wel als ik zei dat dit nog een zware pak is voor wie het nieuwe leerstof is.