Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Also, fuck, wat een lange, lange, rotte dag vandaag. En niemand op Facebook online waar ik deftig tegen kan zagen. :cry:
Daar heb je deze thread voor!

Op mijn PC ben ik blijkbaar mijn hele D-schijf kwijt omdat ze die vervangen hebben door 1 grote C-schijf. Gevolg is dat ik al mijn games kwijt ben die ik daar op gezet had :( Alleen Skyrim staat er nog. Conclusie; Skyrim-tijd!

Cadiuro

Legacy Member
Lorvet zei:

Met reden ook

Kheb in diee wereld nu echt al me zombie-Noren gevochten, draken, beren, bandieten, boom-geesten, reuzen, mammoeten, geiten, ongeveer van alles wa bewoog wel iets gepikt, maar ik voelde me écht slecht toen ik een konijntje neerschoot. Die zijn keischattig! :(

Enfin, morgen om 9 uur les in een lokaal waar ik nog nooit ben geweest en waarvan ik géén idee heb hoe er te geraken. Wordt nog spannend. Zal maar best gaan slapen nu.

Snowyflake

Legacy Member
Vio zei:
Naar de les gaan en dan liggen slapen, gamen, ... blijf dan thuis / op u kot ofzo ze!

bwoa ik val soms ook in slaap, maar dat plan ik niet op voorhand ofzo ... Moest ik op voorhand weten dat ik in slaap ga vallen zou ik thuis blijven :p Dat gamen enal .. Tjah stoort mij niet echt, gewoon niet naar kijken, met beetje zelfbeheersing hebt ge daar geen last van. Praten is het ambetante, ge kunt niet uw oren wegdraaien ofzo ...

Utred

Legacy Member
Cadiuro zei:
Met reden ook

Kheb in diee wereld nu echt al me zombie-Noren gevochten, draken, beren, bandieten, boom-geesten, reuzen, mammoeten, geiten, ongeveer van alles wa bewoog wel iets gepikt, maar ik voelde me écht slecht toen ik een konijntje neerschoot. Die zijn keischattig! :(

I feel your pain. Daarnet had ik per ongeluk een konijn mee met een fus ro dah, en dat beest vloog 20 meter verder tegen een boom. Kheb het bij wijze van begraven dan maar helemaal met bloemen bedekt.
Morgen nog eens een les skippen, het gaat een zeer productieve week geweest zijn.

NotoriousP

Legacy Member
Daarstraks iemand tegengekomen die op 9lives zit denk ik, hij deed nochtans ineens mysterieus wanneer hij mijn voornaam & studierichting hoorde. :p

Burrid

Legacy Member
Vroeg slapen gaat niet als men maar om 12u thuis komt na een sportavond.
Hoewel men vroeg op moet :( naja eigenlijk beslis ik zelf wanneer ik ga.
Mss toch maar om 10u gaan en wat langer blijven.

Matt.

Legacy Member
Leven van een stuver: les van 9h-11h30, mensen recruteren van 11h30-13h, les van 13h-19h, 19h - tot een half uur geleden: socializen met stuvers, RvB, SoRa, GSR, LOKO, konventen... . Morgen toch eens de les skippen. :p
Sneak peek: de volgende cover van Schamper bevat Van Rossem! :unsure:

Nas

Legacy Member
Kheb veel tettn mogen doen vanavonf. pff sebets rind te 7u uit m'n nest. worst zwaar je pense

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Leven van een stuver: les van 9h-11h30, mensen recruteren van 11h30-13h, les van 13h-19h, 19h - tot een half uur geleden: socializen met stuvers, RvB, SoRa, GSR, LOKO, konventen... . Morgen toch eens de les skippen. :p
Sneak peek: de volgende cover van Schamper bevat Van Rossem! :unsure:

Rekruteren = in de resto een poster aan uw tafel hangen en daar uw lunch opeten :p?

Tsubasa

Legacy Member
Eens vertrekken naar mijn eerste les van Declercq. Eens zien of het zo brak is als ze zeggen :p. Zijn assistent vorige week gaf eigenlijk super goed les :unsure:

AmandaH

Legacy Member
Ik dacht nadat mijn wekker afging "even mijn ogen dichtdoen kan geen kwaad" en opeens word ik 3u later wakker :unsure:

mla

Legacy Member
Meh, eerste les gemist en voor nog één les naar bxl gaan vind ik de moeite niet. Kga gewoon mijn notities van sociaal recht aanvullen en mijn wiskunde eens bekijken (lees: verder naar the wire kijken :unsure:)

Orchidee

Legacy Member
Gisteren mijn examen kunnen inkijken van het vak waarop ik gebuisd was in januari. De fouten waren zoals verwacht, maar als ik in de herexamens start met het laatste hoofdstuk te leren komt het zeker in orde. Ze geeft dat hoofdstuk gewoon als laatste omdat ze dit in het labo toch al gezien hebben en het dus alleen maar herhaling is in de theorieles; maja wel het labo waar ik voor vrijgesteld ben.:sop: De docente verstond het wel als ik zei dat dit nog een zware pak is voor wie het nieuwe leerstof is.

Cadiuro

Legacy Member
Net naar de eerste les economie (enfin, tweede les, maar je snapt het wel) geweest. Was best interessant, maar die vrouw ging echt nog relatief traag met haar les.

In Gasthuisberg moet ge ook echt den halve wereld rondlopen om van de bushalte tot de aula te geraken :s

Also, zat achter een meiske die ik denk ik ooit eens op nen avond in Leuven ben tegengekomen. In een niet-heel-nuchtere-toestand. Een slechte, slechte avond om precies te zijn. Kan nog uiterst awkward worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan