Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Exorikos zei:
Praesessen zijn altijd dik. :s

Van de Scientica-praesessen is genen enkelen dik. Den onze is wel enorm breed, maar da is van ni van overgewicht.

Ik ga der geen ruzie mee zoeken.

NotoriousP

Legacy Member
gecko zei:
Eerder verbaasd. ;p Ik verwachtte eerder een ander type persoon, afgaande op uw posts.

Wat exact had je dan wel verwacht? Een totaal asociale eikel met de typische look van een IT'r? :p

Waarom waren jullie eigenlijk zo vroeg door, was nog plezant achteraf, Sarah goe zat en de drankspellekes waren nog niet eens begonnen.

glashelder zei:
Ooooh. Dreads en een arafatsjaal? *crosses fingers*

Nope. Kleren waren doodnormaal, jeans & een hoody. Mijn haar is zo typisch van iemand die normaal altijd een broske heeft maar al een paar maand niet meer heeft afgedaan. Wat morgen dus zal gebeuren.

Exorikos zei:
Praesessen zijn altijd dik. :s

Dien van den S-kring vorig jaar woog 52kg aan 1.78m...

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Nee. Ik ken geen enkele van al die studentenverenigingen en dergelijke.

Stuvers = studentenvertegenwoordigers. Wij besturen mee de faculteit/unief! (In het echt komt het erop neer dat we meestal ja knikken tenzij het studenten aanbelangt, het gevolg van het vele ja-knikken is wel dat ze naar u luisteren als het over iets gaat dat ge belangrijk vindt! Dus als ge u afvraagt wie er zorgt dat er nieuwe lekkere dingen in de resto komen, dat ge op een gele fiets kunt rijden, dat uw lesgevers toch een beetje les kunnen geven en niet enkel goeie onderzoekers zijn, ... dat zijn stuvers!)

Vernon

Legacy Member
NotoriousP zei:
Wat exact had je dan wel verwacht? Een totaal asociale eikel met de typische look van een IT'r? :p
Een verwaande snob die 48 keer per gesprek zijn waslijst aan diploma's bovenhaalt?

Vincort

Legacy Member
Vernon zei:
Een verwaande snob die 48 keer per gesprek zijn waslijst aan diploma's bovenhaalt?

Iedereen die afstudeert aan wetenschappencampi zijn verwaand en verliefd op hun diploma

Baats

Legacy Member
Straks er eens invliegen, eigenlijk nog geen enkel boek opengedaan dit semester :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
Vernon zei:
Een verwaande snob die 48 keer per gesprek zijn waslijst aan diploma's bovenhaalt?

De jeugd van tegenwoordig toch he, zo jong en onwetend maar toch zo frank.

Ik heb maar 1 diploma en ben minder snob dan de gemiddelde mens die ik tegenkom. Ik draag geen merkkleding en heb geen dure gsm of laptop. Enkel een goedkope auto die ik zelf betaal. ;)

glashelder

Legacy Member
Matt. zei:
Dus als ge u afvraagt wie er zorgt dat er nieuwe lekkere dingen in de resto komen, dat ge op een gele fiets kunt rijden, dat uw lesgevers toch een beetje les kunnen geven en niet enkel goeie onderzoekers zijn, ... dat zijn stuvers!)

Dus jullie hebben de broodjes met eiersalade geschrapt voor al die nieuwe dingen? :angry:

Lukieezzz

Legacy Member
Vincort zei:
GRAMMAR NAZI! :cry:

Ik kon het niet laten...:p

Nog nooit zoveel werk gehad de eerste weken van het semester. Tegenwoordig geven ze al taken op de unief :sad:
Ik dacht dat een aantal weken studeren op het einde altijd genoeg zou zijn.

coldplayke

Legacy Member
Ik ben ziek :cry:
Dat komt allemaal door die 3 pagina's wijsbegeerte die ik al heb gedaan :angry:
:sad:

Medic'

Legacy Member
Als ik wil inloggen op athenax.ugent.be komt er op 'access is denied' en als ik wil inloggen via vpn op athena.ugent.be komt er op 'your account has been temporarily locked out'. Heeft hier nog iemand last van?

Ironpole

Legacy Member
Medic' zei:
Als ik wil inloggen op athenax.ugent.be komt er op 'access is denied' en als ik wil inloggen via vpn op athena.ugent.be komt er op 'your account has been temporarily locked out'. Heeft hier nog iemand last van?

Ik kan op athenax. Soms heb ik daar ook last van maar dan kan ik via VPN wél inloggen.

gecko

Legacy Member
josilirios zei:
zag hij er niet arrogant uit? :s

Nee, hij zag er niet zo uit en hij kwam ook zo niet over.

glashelder zei:
Ooooh. Dreads en een arafatsjaal? *crosses fingers*

Normale, niet-opvallende kleding hoor.

NotoriousP zei:
Wat exact had je dan wel verwacht? Een totaal asociale eikel met de typische look van een IT'r? :p

Waarom waren jullie eigenlijk zo vroeg door, was nog plezant achteraf, Sarah goe zat en de drankspellekes waren nog niet eens begonnen.

Hmm, eerder iemand die in een groep de neiging heeft het gesprek te overheersen en zijn mening op te dringen. Maar dat was helemaal niet het geval. En qua look had ik, afgaande op uw posts in de Power Training thread, een zeer brede kerel verwacht, dus zeker geen typische IT'r. Dat viel ook nog wel mee. ;p

Die factoren samen zorgden er dus voor dat ik een beetje verbaasd was. Het is alsof je op een forum een profiel van iemand opstelt op basis van zijn posts, maar dat dan toch niet echt klopt. Maar goed, ik heb je natuurlijk ook nog niet echt persoonlijk gesproken.

Vroeg weggegaan omdat ik nog wat moest werken aan de ingenieurscompetitie:

Voor alle burgies@KUL: 17 maart organiseert BEST Leuven haar jaarlijkse ingenieurscompetitie: informatie. 1ste prijs is dus rechtstreekse kwalificatie naar de volgende ronde en voor ieder teamlid, treintickets naar Londen. Er zijn trouwens prijzen voor iedereen die meedoet.

Inschrijven kan hier.

/Reclamemode off.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan