Snowyflake
Legacy Member
Baats zei:Straks er eens invliegen, eigenlijk nog geen enkel boek opengedaan dit semester![]()
Ik ga morgen alst regent eens in analytisch boekhouden vliegen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Straks er eens invliegen, eigenlijk nog geen enkel boek opengedaan dit semester![]()

The power of the internetgecko zei:Die factoren samen zorgden er dus voor dat ik een beetje verbaasd was. Het is alsof je op een forum een profiel van iemand opstelt op basis van zijn posts, maar dat dan toch niet echt klopt.

NotoriousP zei:De jeugd van tegenwoordig toch he, zo jong en onwetend maar toch zo frank.
Ik heb maar 1 diploma en ben minder snob dan de gemiddelde mens die ik tegenkom. Ik draag geen merkkleding en heb geen dure gsm of laptop. Enkel een goedkope auto die ik zelf betaal.![]()

glashelder zei:Dus jullie hebben de broodjes met eiersalade geschrapt voor al die nieuwe dingen?![]()
(Maar die broodjes tomaat mozzarella zijn toch veel beter dan alle andere broodjes dus ge moogt niet klagen!)
Toch aan 't overwegen mijn spaarcenten aan te spreken en een jaar als monnik te leven op kot... Pff.Maar m'n eiersaladeMatt. zei:Euh, waarschijnlijk, daar hou ik me niet mee bezig maar andere mensen.(Maar die broodjes tomaat mozzarella zijn toch veel beter dan alle andere broodjes dus ge moogt niet klagen!)
Ik eet lijk maar 2 soorten beleg van in de resto's dus da's lijk 50% van m'n broodjes die weggepakt zijn.Zo stom. Waarom zo ineens? 3 uur pendelen is echt echt echt kut, je wordt er doodmoe van en je hebt zo'n beetje elke dag moordneigingenMatt. zei:De geldkraan wordt dichtgedraaid, ik mag niet meer op kot volgend jaar, hurray voor iedere dag 3h pendelen (6h50 thuis vertrekken met de fiets, 7h15 trein naar Brugge, 7h35 trein Brugge-Gent, 8h-8h15 naar de campus fietsen, 's avonds omgekeerd) in uw thesisjaar.Toch aan 't overwegen mijn spaarcenten aan te spreken en een jaar als monnik te leven op kot... Pff.
Maar het is te doen! Helft van de lessen skippen
En in je thesisjaar heb je toch niet zo veel les, of wel?
Die trein van 7u35 schijnt wel nogal eens vertraging te hebben.glashelder zei:Maar m'n eiersaladeIk eet lijk maar 2 soorten beleg van in de resto's dus da's lijk 50% van m'n broodjes die weggepakt zijn.
Zo stom. Waarom zo ineens? 3 uur pendelen is echt echt echt kut, je wordt er doodmoe van en je hebt zo'n beetje elke dag moordneigingenMaar het is te doen! Helft van de lessen skippen
En in je thesisjaar heb je toch niet zo veel les, of wel?
Ik zou zeggen dat we dan 's ochtends soms op dezelfde trein zitten, maar mijn enige les van 8u30 is verplaatst naar 10uDie trein van 7u35 schijnt wel nogal eens vertraging te hebben.

f_dieleman zei:Niet in iedere richting is een thesis schrijven enkel wat boekjes en artikels lezen é.![]()
Ik ga maar af op wat ik hier al gelezen heb van anderen, er zijn er toch veel die zeggen "gelukkig heb ik maar weinig vakken", of zo. Daarmee.glashelder zei:Zo stom. Waarom zo ineens? 3 uur pendelen is echt echt echt kut, je wordt er doodmoe van en je hebt zo'n beetje elke dag moordneigingenMaar het is te doen! Helft van de lessen skippen
En in je thesisjaar heb je toch niet zo veel les, of wel?
Ik zou zeggen dat we dan 's ochtends soms op dezelfde trein zitten, maar mijn enige les van 8u30 is verplaats naar 10u![]()

Je situatie moet niet zo speciaal zijn om op een home te zittenMatt. zei:Ik moet in augustus en september iedere dag op de faculteit zijn om te thesissen iig (+ herexamens), dus werken zou enkel kunnen in juli. Werken tijdens het jaar kan eventueel ook, maar met thesis erbij wordt dat waarschijnlijk wel heel zwaar, als ik mijn maten nu zie stressen... Goeie thesis is een grote kans op doctoraat, prof heeft gezegd dat er sowieso geld is van een project voor 1 persoon maar ik zit wel met een concurrent, dus wordt sowieso hard werken... Ik heb geld genoeg op mijn spaarrekening om het een jaar te rekken, maar toch grote twijfel om dat aan te spreken, 't is niet niets natuurlijk, en dat komt later ook sowieso van pas natuurlijk.
Home weet ik niet wat de regels daarvoor zijn. In principe zijn mijn ouders onderhoudsplichtig hé, dus sowieso kom ik niet in aanmerking vanwege "sociale" redenen waarschijnlijk. En ik wil ook niet zo ver gaan dat ik die onderhoudsplicht moet afdwingen...
glashelder zei:'k Zou het niet wetenIk ga maar af op wat ik hier al gelezen heb van anderen, er zijn er toch veel die zeggen "gelukkig heb ik maar weinig vakken", of zo. Daarmee.
f_dieleman zei:Was niet aanvallend bedoeld, mijn excuses! Gewoon, als je een experimentele thesis (labowerk) hebt, moet je vaak meer naar de unief dan in andere jaren...

Matt. zei:Nja, nog eens praten met mijn ma in ieder geval. Zij kon iets bijdragen maar niet alles. Als zij - say - 100 euro of zo kan bijdragen iedere maand, en mijn pa geeft me mijn kindergeld, dan kom ik ook al een heel eind... 't Is gewoon kut, toen m'n ouders nog samen waren was er geld "genoeg", tegenwoordig is het bij mijn pa de verwarming af en boterhammen met kaas. En in zo'n situaties begint ge zelf te twijfelen "zou ik vanavond uitgaan, of moet ik mijn geld toch maar in mijne zak houden". Een hele verandering als je vroeger daar niet moest over nadenken... (Noem me verwend, het is zo.)
gecko zei:Hmm, eerder iemand die in een groep de neiging heeft het gesprek te overheersen en zijn mening op te dringen. Maar dat was helemaal niet het geval. En qua look had ik, afgaande op uw posts in de Power Training thread, een zeer brede kerel verwacht, dus zeker geen typische IT'r. Dat viel ook nog wel mee. ;p
Maar ik heb altijd voornamelijk kracht getraind en niet massa dus ik ben nooit boven de 70kg gekomen. Echt breed is dat dus niet, gewoon atletisch.
f_dieleman zei:Was niet aanvallend bedoeld, mijn excuses! Gewoon, als je een experimentele thesis (labowerk) hebt, moet je vaak meer naar de unief dan in andere jaren...
zarathustra zei:wat een teleurstelling !![]()
Nu nog iets van luxe kopen... mmm.