Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Veel te breed, waarschijnlijk. 't Is 100% vrije keuze dus ik weet het niet. 't Is gemakkelijker als je iets opgelegd krijgt.Fliblit zei:Sociolinguïstiek

Exorikos zei:Ik kan op kotnet zonder inloggen?![]()
Nas zei:Zalig, twee uur en een half nodig om op mijn kot te geraken![]()

Utred zei:Welk vak? Kzal helpen.
glashelder zei:Sociologische benaderingswijzen. We moeten een onderwerp belichten aan de hand van 2 benaderingswijzen, en dan aantonen wat het verschil is.
Het onderwerp is dus echt volledig vrij. Ik zou zeggen dat het iets sociologisch moet zijn, maar iemand die ik ken heeft het een paar jaar geleden over psychiatrische problematiek gedaan of zo. Dus het kan best iets niet-sociologisch zijn, zolang je het daarna maar sociologisch behandelt.
Utred zei:Doe iets over 9lives! Ik ben er zeker van dat het hier een sociologische goedmijn is.
Maar je moet al bestaande wetenschappelijke artikelen nemen en die dan analyseren, en ik vrees dat er nog niet zoveel over 9lives geschreven is. (Misschien idee voor mijn thesis
)
Ja, die tram is echt een ramp. Ik kom toe, er staat minstens honderd man te wachten op tram 1. Tuurlijk kom ik toe wanneer iedereen er al staat en de tram net toekomt.Orchidee_x zei:Idem, ook 2,5u. Vooral het wachten op de tram stak me ferm tegen , kben helemaal doorweekt. Sjans dat mn trekrugzak goe tegen de regen kan.![]()
Nas zei:Ja, die tram is echt een ramp. Ik kom toe, er staat minstens honderd man te wachten op tram 1. Tuurlijk kom ik toe wanneer iedereen er al staat en de tram net toekomt.
Volgende pas binnen 17 min: te voet naar m'n kot in de fucking regen.
. Uiteindelijk tram vier gaan nemen, maar aan de Rozemarijnbrug nog een tijdje mogen wachten tegen dat de aansluitende tram aan de Coupure er was. Meh, zo verpest men dus mijn zondagavond^^