Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Dat was rond 20u30?
Ik ging ook tram 4 nemen, maar dan ben ik wat langer onderweg. Ik moet nl. naar de Kouter, van het station is dat een goei 20 min doorwandelen.
Met tram 4 is het dichtste dat ie stopt voor mij aan het zwembad denk ik. Dus das ook nog een goei 10 - 15 min stappen naar m'n kot.

Rnzk

Legacy Member
Nas zei:
En die USB-stick van de UGent trekt op de kloten. Een bestand van +/- 700 MB lukt niet eens om erop te zetten :sop:

Jou memorystick is waarschijnlijk "FAT-32", even alle data opslagen die je nodig hebt en vervolgens formateren naar "NTFS".

Met "FAT-32" is er een limiet van x aantal MB dat je per bestand er kan opzetten.

Orchidee

Legacy Member
Jep rond 20.30-20.45 aan st-pieters. Nja ik zit aan 't rabot, overdag valt dat wel mee te voet, maar 's avonds als meiske alleen met een valies gaan tjoolen naar die buurt, nee bedankt. ;-)

Th1x4nG

Legacy Member
Rnzk zei:
Jou memorystick is waarschijnlijk "FAT-32", even alle data opslagen die je nodig hebt en vervolgens formateren naar "NTFS".

Met "FAT-32" is er een limiet van x aantal MB dat je per bestand er kan opzetten.

4,294,967,295 bytes (4 GB - 1) with FAT16B and FAT32[1]

Nas

Legacy Member
Ik heb OS X, blijkbaar werkt dat niet om dat te formatteren?
Ik zal maar migratie-assistent gebruiken om over te zetten :p, wel nog nooit gebruikt.

Nas

Legacy Member
Het probleem is dat ie met Disk Utility die USB niet vindt
Edit: blijkbaar had ik em al uitgeworpen :p

Nas

Legacy Member
Dan moet ik toch gewoon nog een NTFS driver installeren en dan veranderen naar NTFS en schijf wissen?

Matt.

Legacy Member
Welke loser heeft eigenlijk ooit beslist dat de gemiddelde stucent om 8h30 moet beginnen? :angry:

Th1x4nG

Legacy Member
Kutbus die weer nergens te bespeuren valt tussen 11 na en 30 terwijl hij om 18 moet komen... Ben da echt wel beu. Het enige vak waarvoor het de moeite is om te gaan. :puke: Mja, zelf een beetje proberen lezen. Mijne kop doet ondertussen ook wel al kloteveel zeer van 20 minuten in diene regen te staan wachten.
Mijn pa die ook nog es zaagt dat het ni waar is da mijnen bus der ni was! maar natuurlijk mij ni wegvoeren eh... Ik krijg es goesting om dik op zijn bakkes te slaan, maja :)

Misericordiam

Legacy Member
Ik ben ziek dus legit excuus om nie naar de les te gaan.

Feeling crappy

Soit, ik ga in m'n nest liggen en films bekijken.

Cadiuro

Legacy Member
Verkeerde pagina's afgedrukt en daar nog speciaal vroeger voor opgestaan :s:s:s:s

Nu twee uurkes vrij, kga die oefeningen nu maar doen zeker? :unsure:

stinky

Legacy Member
Ironpole zei:
Mijn trein heeft 17 min in Sint-Niklaas stilgestaan voor medische bijstand voor een passagier. :crazy:

De reactie van haar vriendin was wel grappig:"Das normaal, die doet da altijd."
Bllijkbaar viel ze ook af in toe in de aula flauw.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan