Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Ironpole zei:
Hoe langer ik slaap, des te meer moe ik ben. :sop:

Dit. Gisteren bijna klok rond na zondag op maandag van 2 uur slaap. Nog een middagdutje gedaan toenek thuis kwam ook. Dan weggeweest tot 5 uur deze nacht, tot 13u geslapen, ontbeten, 2 pagina's in boek gelezen, terug gaan slapen voor een goed uur. Mmmmhhhhh fml.

zipke

Legacy Member
'k Heb zo het gevoel dat het weer laat gaat worden. Geweldig hoe ik altijd achter op m'n planning kan zitten. *Pluim voor mij* :cool:



:sad:

Plutus

Legacy Member
Promotor laaiend enthousiast over mijn vorderingen, ik gok binnen week of twee te kunnen afronden!

En wa kutreclame is dat hier bovenaan jong, begint constant te spelen :x

Ironpole

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Dit. Gisteren bijna klok rond na zondag op maandag van 2 uur slaap. Nog een middagdutje gedaan toenek thuis kwam ook. Dan weggeweest tot 5 uur deze nacht, tot 13u geslapen, ontbeten, 2 pagina's in boek gelezen, terug gaan slapen voor een goed uur. Mmmmhhhhh fml.

Zes uur slaap is bij mij een optimum precies. Slaap ik minder dan sta ik nog heel fris op maar krijg ik 's avonds ne klop. Nu vandaag ben ik langer in bed blijven liggen omdat ik toch laat les had maar ben heel den dag slaperig geweest. :( Ik zou nu kunnen slapen maar ga ne grote koffie zetten in de plaats! :)

Nunak

Legacy Member
Ironpole zei:
Zes uur slaap is bij mij een optimum precies. Slaap ik minder dan sta ik nog heel fris op maar krijg ik 's avonds ne klop. Nu vandaag ben ik langer in bed blijven liggen omdat ik toch laat les had maar ben heel den dag slaperig geweest. :( Ik zou nu kunnen slapen maar ga ne grote koffie zetten in de plaats! :)

Powernapke! Ook net gedaan aangezien ik boven mijn boeken in slaap viel :p

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Wtf fietspadverlichting:s:s:s:s
Wat een verspilling.
Jonge wel fietspadverlichting me sensoren in combinatie met LED verlichting he, das juist geen verspilling :s

Utred

Legacy Member
Fietspaden hebben geen verlichting nodig! Fietsen in den donker is net zo gezellig!

Racing_Genk

Legacy Member
Der just nog is mn vuilbak leeggemaakt, wat voor een beschimmeld boeltje was me dat zeg :p

Orchidee

Legacy Member
Ik vervloek dat projectwerk zo hard eh. Nochtans ik zag het echt zitten in het begin; maar als de docenten zelf amper weten wat er van ons verwacht wordt en als ze dan allemaal hun eigen (andere) eisen gaan stellen.. Dat ze eerst eens onder elkaar communiceren in plaats van zo'n onnozele opdracht te geven. :s

edraket

Legacy Member
Lorvet zei:
² Waar zit je nu ergens? Mijn theorie is aangeduid. En dat is het.

Oefenzittingen aan het proberen snappen :')
Het blijft meestal bij proberen vrees ik.

Exorikos

Legacy Member
Ik word hier gek van stom kotnet. Nog nooit vond ik dat we erover mochten klagen, maar het is nu al van zondag dezelfde miserie dat het uren duurt vooraleer je kan inloggen. Dat werkt alleen als je duizend keer je netwerkkaart uitzet, kabel uittrekt, netwerkkaart aanzetten en dan kabel terug insteken. Die procedure tot het werkt. Kutzooi!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan