Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het werkt toch! Bedtijd.Exorikos zei:Ik word hier gek van stom kotnet. Nog nooit vond ik dat we erover mochten klagen, maar het is nu al van zondag dezelfde miserie dat het uren duurt vooraleer je kan inloggen. Dat werkt alleen als je duizend keer je netwerkkaart uitzet, kabel uittrekt, netwerkkaart aanzetten en dan kabel terug insteken. Die procedure tot het werkt. Kutzooi!
TheRedDevils zei:Het regent, tijd om Handels-en economisch recht boven te halen![]()

edraket zei:Thesis-infomoment gehad, ziet er goed uit voor mijn onderwerp binnen te halen.
Twee onderwerpen bij Nike en er is maar één iemand van wie ik weet dat ie ook geïnteresseerd is. Dan toch eens nekeer iets positief :')
fixedSorryfreak zei:Alle cursussen zijn saai, behalve ene. En laat nu net die al onderlijnd zijn![]()
stinky zei:Wat zijn de onderwerpen als ik vragen mag?

Ironpole zei:Bij den Hendrik nog wel, nice nice.![]()