Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
edraket zei:
Hoe hebt gij een promotor gekozen voor uw stage eigenlijk?

Gekeken bij welk vakgebied de stage hoorde (bedrijfskunde) en dan den enigste prof bij de bedrijfskunde die ik ken gemaild (Hendrik) en 't was in orde. :) Ik zou hem eens moeten mailen om mijn stageovereenkomst te tekenen.

Estrebian

Legacy Member
Baats zei:
Fuck man, wat een ongelofelijk slechte leerkrachten heb ik toch. 'k Heb zelf geen goesting om derover te typen, want dan erger ik er mij nog meer aan :p

Huysman :puke:

Joke is nochtans beter dan dat je denkt hoor :) Tijdens de lessen en examens heb ik haar vaak vervloekt, maar ik heb toch wel veel onthouden van die lessen.

Orchidee

Legacy Member
Ff rats vergeten dat ik morgen een test heb. Sebiet ne keer kijken wat we daar moeten voor kennen, dat ik toch ietwat weet waarover het gaat. :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Fuck man, wat een ongelofelijk slechte leerkrachten heb ik toch. 'k Heb zelf geen goesting om derover te typen, want dan erger ik er mij nog meer aan :p

Huysman :puke:

² ik vraag mij elke les opnieuw wat ik daar zit te doen :sad: Na kwartier kan ik toch niet meer opletten, gelukkig laptop meegenomen gisteren dus derest van de ochtend pokemon kunnen spelen in haar les :p Probleem is doordat het wss het belangrijkste en moeilijkste vak is van dit semester kan ik het psychologisch niet aan om die les te skippen :sad:

Estrebian zei:
Joke is nochtans beter dan dat je denkt hoor :) Tijdens de lessen en examens heb ik haar vaak vervloekt, maar ik heb toch wel veel onthouden van die lessen.

Bwah, ik geloof wel dat je veel kan bijleren van de vakken die ze geeft en dat je dat allemaal wel blijft onthouden maar niet van haar lessen. Ik moet meestal thuis toch weer van 0 beginnen. Gelijk gisteren was het directe standaardkosten, leek super moeilijk in de les terwijl thuis bleek dat eigenlijk super gemakkelijk stukje te zijn ...

Baats

Legacy Member
Estrebian zei:
Joke is nochtans beter dan dat je denkt hoor :) Tijdens de lessen en examens heb ik haar vaak vervloekt, maar ik heb toch wel veel onthouden van die lessen.

Ben echt die hautaine houding van haar kotsbeu. Dat gecombineerd met haar ongelofelijk ineffciënte lesmethodes ('laat ik eventjes een excelsheet projecteren met twintig verschillende kleurtjes, die allemaal een verschillende betekenis hebben. Overpennen terwijl zij ondertussen haar uitleg doet (want da's volgens haar de beste methode.) Maar dat bestand online zwieren zodat ik mijn kleurpotlodendoos uit de kleuterklas niet moet meesleuren, da's een brug te ver!)
En da's maar één van de zovele voorbeelden..

Nas

Legacy Member
Vandaag mijn boek Belgische Politieke Geschiedenis eindelijk kunnen kopen :woohoo:

Best dat het geen dikke is. Een dag of twee mij daarmee bezig houden en ben er door :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Ben echt die hautaine houding van haar kotsbeu. Dat gecombineerd met haar ongelofelijk ineffciënte lesmethodes ('laat ik eventjes een excelsheet projecteren met twintig verschillende kleurtjes, die allemaal een verschillende betekenis hebben. Overpennen terwijl zij ondertussen haar uitleg doet (want da's volgens haar de beste methode.) Maar dat bestand online zwieren zodat ik mijn kleurpotlodendoos uit de kleuterklas niet moet meesleuren, da's een brug te ver!)
En da's maar één van de zovele voorbeelden..

Schrijft gij die ook over? Ik snap niet waarom iedereen zich daarmee bezig houd met dat die schema's online staan op het haweforum :unsure:

glashelder

Legacy Member
Uiteindelijk toch culturele antropologie aan het samenvatten (voel mij te schuldig als ik er niks voor doe :p). Fucking vaag boek. Ik weet nu niet of die hele studie zo ontzettend raar en vaag is, of dat die prof het gewoon ontzettend raar en vaagt beschrijft (want soms zie ik ineens wel wat hij bedoelt maar jezus, zég dat dan gewoon in plaats van er allerlei verhaaltjes en metaforen voor te verzinnen).

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Bij den Hendrik nog wel, nice nice. :p
Vond ik nog een van de coolere proffen in het eerste jaar. Heeft een redelijk grote air en is een absolute fan van Toyota (en bij uitbreiding Apple), kan geen deftige cursussen schrijven of originele examens opstellen, maar vond hem wel erg interessant. Moet ook een nice kerel zijn om mee samen te werken :)

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Schrijft gij die ook over? Ik snap niet waarom iedereen zich daarmee bezig houd met dat die schema's online staan op het haweforum :unsure:

Ik wist niet of die wel of niet online stonden, dus ik wou het niet riskeren.
Maar toch, het principe alleen. De tijd dat die verspilt door ons nutteloze dingen te doen overschrijven. 21e eeuw enal.

josilirios

Legacy Member
Baats zei:
Ik wist niet of die wel of niet online stonden, dus ik wou het niet riskeren.
Maar toch, het principe alleen. De tijd dat die verspilt door ons nutteloze dingen te doen overschrijven. 21e eeuw enal.

Misschien is haar motivatie om het te doen gewoon zodat de mensen na de les zouden komen, wat een beetje overbodig wordt als je alles zomaar online zwiert. Zo bestaan er wel meer proffen...
Bij ons bijvoorbeeld een boek van 10 jaar oud dat elk jaar met 20 paginas teveel wordt geprint gewoon zodat hij kan zeggen, dit valt weg, laat de mensen die er niet zijn het maar studeren. :wtf:

stinky

Legacy Member
Lorvet zei:
Vond ik nog een van de coolere proffen in het eerste jaar. Heeft een redelijk grote air en is een absolute fan van Toyota (en bij uitbreiding Apple), kan geen deftige cursussen schrijven of originele examens opstellen, maar vond hem wel erg interessant. Moet ook een nice kerel zijn om mee samen te werken :)

Ik denk dat de meesten dat vak gewoon interessant vonden omdat het eens iets anders is. Want eigenlijk stelt da vak niks voor en is het gewoon 200 blz. random theorie.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ze elk examen niet zo makkelijk mogen maken :).

Boemkool

Legacy Member
Gisteren was ik van plan om mijn hoofdstuk wiskunde af te werken, niet gelukt dus ik dacht om er vandaag keer goed in te vliegen... ik word wakker om half twaalf :$

Vedeco

Legacy Member
Zijn er mensen die hier een vak volgen in het genre van Bank- en financiewezen? Zoja, welk handboek gebruiken jullie?

Het is puur uit interesse en om mijn basiskennis van financiële producten wat bij te schaven :)

Th1x4nG

Legacy Member
Vedeco zei:
Zijn er mensen die hier een vak volgen in het genre van Bank- en financiewezen? Zoja, welk handboek gebruiken jullie?

Het is puur uit interesse en om mijn basiskennis van financiële producten wat bij te schaven :)

vorig jaar bank- en financiewezen, dit jaar bedrijfsfinanciering
bazencursussen van the one and only Cynthia Van Hulle
Acco in Leuven

Cursussen zijn wel echt goed, alles staat tot in de puntjes uitgelegd en 't is goe geschreven. Als ge echt basiskennis nodig hebt, kan ik het u alleen maar aanraden.

---

Baats, neemt gij echt complexe schema's over misschien? Ik maak gewoon ne foto me mijne gsm als het iets is da der uitziet alsof ge uwen arm der gaat moeten afschrijven. le 8MP Android phone + cameramap gesynct met dropbox = pure win

Matt.

Legacy Member
WEEEEEEKEEEEEEND.

Tijd om te werken! :sad: Maar we kunnen tenminste genoeg slapen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan