Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
glashelder zei:
Hier markeren en samenvatten tijdens het jaar. Leren niet, da's enkel tijdens de blok. Maar ik heb een goed geheugen, dus onthou al heel veel van het lezen en samenvatten. En idd, samenvatten en zo is op zich nog wel chill, muziekje op, af en toe beetje forummen en ondertussen samenvatten.

Nja, ik wou dat ik dat ook kon zeggen. :( voor vele mensen is samenvatten eigenlijk al leren, omdat ze inderdaad veel onthouden. Bij mij zijn dat echt twee aparte dingen, waardoor ik in de blok er toch ook nog lang op zit. Maar erg vind ik dat niet, want door het jaar ga en sta ik ook waar ik wil, is niet als iemand mij vraagt van iets te gaan doen dat ik dan zeg van "nee, ik moet leren" en meestal wordt er 's avonds uitgegaan en dan doe ik toch niks meer! Ik zit in mijn tweede jaar, (voorlopig) nog nooit herexamens gehad, dus ik veronderstel wel dat ik het goed aanpak. :p

josilirios

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Mwa ik gaf maar een gemiddelde he, er zijn dagen dat ik ook niets doe hoor, maar dat wordt gecompenseerd door bv ne zaterdag dat ik eens lang studeer :p
Niet aantrekken wat de mensen zeggen vriend, ze zijn allemaal jaloers!

glashelder

Legacy Member
J.F. zei:
Nja, ik wou dat ik dat ook kon zeggen. :( voor vele mensen is samenvatten eigenlijk al leren, omdat ze inderdaad veel onthouden. Bij mij zijn dat echt twee aparte dingen, waardoor ik in de blok er toch ook nog lang op zit. Maar erg vind ik dat niet, want door het jaar ga en sta ik ook waar ik wil, is niet als iemand mij vraagt van iets te gaan doen dat ik dan zeg van "nee, ik moet leren" en meestal wordt er 's avonds uitgegaan en dan doe ik toch niks meer! Ik zit in mijn tweede jaar, (voorlopig) nog nooit herexamens gehad, dus ik veronderstel wel dat ik het goed aanpak. :p

Als het werkt voor jou is dat toch prima. Net zoals dat werkt voor mij. En anderen hebben daar nu eens niks op te zeggen :p

Tsubasa

Legacy Member
You all crazy! Nee nee, ik ga ook eens flinker zijn! (Als ik dit maar blijf zeggen)

josilirios

Legacy Member
Content van mezelf, goed gewerkt aan verslag van labo (1) (tegen donderdag) aangezien scumbag teacher van labo (2) uit het niets een mailtje stuurt dat het verslag ook tegen donderdag binnenmoet. Morgen nog wat doorperen aan dat ander verslag dus, maar nu serieke checken en slapen, slaapwel vriendjes!

Matt.

Legacy Member
Note to self: niet wachten met beginnen schrijven aan thesis tot midden april (ik moet hier iedere dag peptalks geven)!
Vandaag niet veel gedaan, moet echt leren mee opstaan met lief, weer blijven liggen tot 11h, en dan maar direct naar campus vertrokken om te eten en les te volgen. :unsure: Dan vergadering gehad en erna is een vriend meegekomen en blijven plakken tot een half uur geleden. Morgen ook weer ganse dag lessen+vergadering, 's avonds wat aan verslagen werken hopelijk.

Nunak

Legacy Member
Verslagje is af.
Nu nog wat blokken maar ik heb er geen klote goesting in :(

dimitri90

Legacy Member
iterums zei:
"Neglecting organizational design until crisis threatens forces managers to make changes in organizational structure and culture that derail the company's strategy."

Het vetgedrukte is het onderwerp.

Zo had ik het nog niet bekeken, ik zat me wat teveel te focussen op threatens forces na elkaar.
Merci voor het inzicht!

Lorvet

Legacy Member
Verslag afgewerkt, 2 vakken bijgewerkt en de kennis over mijn robot opgefrist, geen slechte dag gehad voor een keer :)

zipke

Legacy Member
En I give in... Helemaal ni geraakt waar ik wou ma soit.. Morgen dan maar wa vroeger opstaan.. Murrrr :sad:

Nunak

Legacy Member
zipke zei:
En I give in... Helemaal ni geraakt waar ik wou ma soit.. Morgen dan maar wa vroeger opstaan.. Murrrr :sad:

²

Over 5 uur moet ik er alweer uit en het gaat een lange dag worden :sad:

Burrid

Legacy Member
Ugh, trein gemist en had gedacht om tijdens de pauze in de les te springen, maar hij geeft blijkbaar geen pauze.

Snowyflake

Legacy Member
Pff sinds ik simcity 4 heb geinstalleerd voor het eerst in mijn leven, kan ik mij bijna niet meer motiveren om eerst nog achter mijn boeken te kruipen :sad: Chance dat ik in het Spaans speel zodat ik 90% van het spel nog niet snap anders zou het nog moeilijker zijn om eerst nog de laatst geziene les te overlopen :unsure:

Nunak

Legacy Member
En de eerste geskipte les post-paasvakantie is ook alweer een feit.
Nu knallen voor het examen van morgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan