J.F.
Legacy Member
glashelder zei:Hier markeren en samenvatten tijdens het jaar. Leren niet, da's enkel tijdens de blok. Maar ik heb een goed geheugen, dus onthou al heel veel van het lezen en samenvatten. En idd, samenvatten en zo is op zich nog wel chill, muziekje op, af en toe beetje forummen en ondertussen samenvatten.
Nja, ik wou dat ik dat ook kon zeggen.
voor vele mensen is samenvatten eigenlijk al leren, omdat ze inderdaad veel onthouden. Bij mij zijn dat echt twee aparte dingen, waardoor ik in de blok er toch ook nog lang op zit. Maar erg vind ik dat niet, want door het jaar ga en sta ik ook waar ik wil, is niet als iemand mij vraagt van iets te gaan doen dat ik dan zeg van "nee, ik moet leren" en meestal wordt er 's avonds uitgegaan en dan doe ik toch niks meer! Ik zit in mijn tweede jaar, (voorlopig) nog nooit herexamens gehad, dus ik veronderstel wel dat ik het goed aanpak. 
ad:
Dan vergadering gehad en erna is een vriend meegekomen en blijven plakken tot een half uur geleden. Morgen ook weer ganse dag lessen+vergadering, 's avonds wat aan verslagen werken hopelijk.