Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Der zijn der hier een paar rap op under tenen getrapt :s:s:s

In mijnen tijd hadden we enkel maar examens in juni, da was ganse semesters feesten!
En de jeugd van tegenwoordig met hun 10 is voldoende, toen was dat nog 12.

Brek

Legacy Member
Racing_Genk zei:
5.67/6 voor examen marketing. Zit weer bij de beste 5 a 10 van de 350 man, zijn die anderen nu zo stom ofwa:unsure:

Tis ook nie dak zoveel leer

Kotgenoot van mij had ook 5.6. Waar zit gij ergens op kot? :unsure:

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
Der zijn der hier een paar rap op under tenen getrapt :s:s:s

In mijnen tijd hadden we enkel maar examens in juni, da was ganse semesters feesten!
En de jeugd van tegenwoordig met hun 10 is voldoende, toen was dat nog 12.

:baard:

In het middelbaar was het ook een stuk minder; dat van 32 uur klopt, maar dat waren lesuren die elk zo'n 45 minuten duren waarbij er veel te vaak een filmpje wordt gekeken, een presentatie wordt gegeven, enz. Als je aan 20 effectieve uren les per week zal het al veel zijn. Nu heb ik 22 lesuren per week van elk 1u15, ik weet wel wat zwaarder is :p Ik zal waarschijnlijk wel aan een gemiddelde van 3u per dag zitten (weekend meegerekend).

Utred

Legacy Member
Moet toch echt vreemd zijn om thuis te komen van de les en 4 uur te leren. Da kunt ge toch nie volhouden?

glashelder

Legacy Member
Hij zegt dat hij bijna niet naar de les gaat ;)

Beetje zoals hier. Ik doe ook veel tijdens 't jaar en tijdens de blok moet ik dan maar 3 uurtjes per dag leren. Ik zou dat echt niet kunnen, 8+ uren blokken, dus ik doe het dan liever zo. Vandaag ben ik ook al 3-4u bezig geweest.

Utred

Legacy Member
glashelder zei:
Hij zegt dat hij bijna niet naar de les gaat ;)

Ik nog minder waarschijnlijk, dus dat zal het wel niet zijn:p
Dat je uw lessen eens nakijkt en oefeningen maakt ofzo dat is allemaal mooi en dat zou bij mij als ik echt neig probeer misschien ook wel meestal lukken. Maar elke dag uren leren een heel semester lang, en dan 2 maand nog meer leren, en dan weer elke dag een paar uur. Hoe je zo niet stapelzot wordt versta ik niet:p

J.F.

Legacy Member
Utred zei:
Ik nog minder waarschijnlijk, dus dat zal het wel niet zijn:p
Dat je uw lessen eens nakijkt en oefeningen maakt ofzo dat is allemaal mooi en dat zou bij mij als ik echt neig probeer misschien ook wel meestal lukken. Maar elke dag uren leren een heel semester lang, en dan 2 maand nog meer leren, en dan weer elke dag een paar uur. Hoe je zo niet stapelzot wordt versta ik niet:p

Ik leer ook niet door het jaar (bij mij heeft dat écht geen nut, want ik vergeet dat toch allemaal), maar zelfs in gewoon uw deftig cursussen bijhouden (samenvatten, onderlijnen, ...) kruipt ook al heel veel tijd hoor. Maar het is gewoon minder zwaar dan echt leren omdat ge terwijl nog muziek luistert, op PC zit, ge kent dat wel. Dus echt "afmattend" vind ik dat niet. En dat komt echt niet tussen mijn sociaal leven in ofzo, want daar heb ik meer dan genoeg tijd voor. :p

Ik doe dat vooral echt omdat ik weet hoe ik kan panikeren in de blok als het niet vooruit gaat enzo... Echt een stresskip op dat vlak. :(

Racing_Genk

Legacy Member
Utred zei:
Ik nog minder waarschijnlijk, dus dat zal het wel niet zijn:p
Dat je uw lessen eens nakijkt en oefeningen maakt ofzo dat is allemaal mooi en dat zou bij mij als ik echt neig probeer misschien ook wel meestal lukken. Maar elke dag uren leren een heel semester lang, en dan 2 maand nog meer leren, en dan weer elke dag een paar uur. Hoe je zo niet stapelzot wordt versta ik niet:p
Mwa ik gaf maar een gemiddelde he, er zijn dagen dat ik ook niets doe hoor, maar dat wordt gecompenseerd door bv ne zaterdag dat ik eens lang studeer :p

Vincort

Legacy Member
J.F. zei:
Ik leer ook niet door het jaar (bij mij heeft dat écht geen nut, want ik vergeet dat toch allemaal), maar zelfs in gewoon uw deftig cursussen bijhouden (samenvatten, onderlijnen, ...) kruipt ook al heel veel tijd hoor.

², uit mijn hoofd leren voor de blok zou ik nooit doen

zarathustra

Legacy Member
Ik zou toch ook willen dat ik dat had gekund :p Bij mij was het enkel oefenzittingen gedurende het jaar en dan een dikke maand 10-12 uur per dag per blokperiode.

Nuja dat is de keuze eh, 10 maand idle en 2 maand over drive of 9 maand semi-actief en 3 maand idle.

Nunak

Legacy Member
Allez nog eens een verslagje schrijven en wat leren voor mijn examen van donderdag :sleep:

GemaneDude

Legacy Member
Ik leer toch al graag een aantal dingen vanbuiten voor de blok begint, gewoon voor wat geruster te zijn. :/
Plus ik kan geen hele maand 8 uur per dag ofzo studeren. :p

freakykiller

Legacy Member
Meh ik structureer in me hoofd. Soms lees/onderlijn ik het allemaal wel eens vlug om er vanaf te zijn. Maar ik merk wel dat het beter is als ik moeite doe en alles al in me hoofd wat inprent dan komt het me direct bekend voor in de blok en kan ik er heel snel over. Maar iedere keer zo diepgaand lere is mission impossible hierzo

glashelder

Legacy Member
Hier markeren en samenvatten tijdens het jaar. Leren niet, da's enkel tijdens de blok. Maar ik heb een goed geheugen, dus onthou al heel veel van het lezen en samenvatten. En idd, samenvatten en zo is op zich nog wel chill, muziekje op, af en toe beetje forummen en ondertussen samenvatten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan