lantaarnpaal
Legacy Member
Balsaus zei:Bij Bank en fin? Ik heb niemand gezien met een metro krant. En volgt gij da ni me TEW normaal?
les om 9u is te vroeg voor mij

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balsaus zei:Bij Bank en fin? Ik heb niemand gezien met een metro krant. En volgt gij da ni me TEW normaal?

Racing_Genk zei:5.67/6 voor examen marketing. Zit weer bij de beste 5 a 10 van de 350 man, zijn die anderen nu zo stom ofwa
Tis ook nie dak zoveel leer

Brek zei:Kotgenoot van mij had ook 5.6. Waar zit gij ergens op kot?![]()
, dus tzal iemand anders zijn 
edraket zei:Der zijn der hier een paar rap op under tenen getrapt
In mijnen tijd hadden we enkel maar examens in juni, da was ganse semesters feesten!
En de jeugd van tegenwoordig met hun 10 is voldoende, toen was dat nog 12.
Ik zal waarschijnlijk wel aan een gemiddelde van 3u per dag zitten (weekend meegerekend).
glashelder zei:Hij zegt dat hij bijna niet naar de les gaat![]()


Utred zei:Ik nog minder waarschijnlijk, dus dat zal het wel niet zijn
Dat je uw lessen eens nakijkt en oefeningen maakt ofzo dat is allemaal mooi en dat zou bij mij als ik echt neig probeer misschien ook wel meestal lukken. Maar elke dag uren leren een heel semester lang, en dan 2 maand nog meer leren, en dan weer elke dag een paar uur. Hoe je zo niet stapelzot wordt versta ik niet![]()


Mwa ik gaf maar een gemiddelde he, er zijn dagen dat ik ook niets doe hoor, maar dat wordt gecompenseerd door bv ne zaterdag dat ik eens lang studeerUtred zei:Ik nog minder waarschijnlijk, dus dat zal het wel niet zijn
Dat je uw lessen eens nakijkt en oefeningen maakt ofzo dat is allemaal mooi en dat zou bij mij als ik echt neig probeer misschien ook wel meestal lukken. Maar elke dag uren leren een heel semester lang, en dan 2 maand nog meer leren, en dan weer elke dag een paar uur. Hoe je zo niet stapelzot wordt versta ik niet![]()

J.F. zei:Ik leer ook niet door het jaar (bij mij heeft dat écht geen nut, want ik vergeet dat toch allemaal), maar zelfs in gewoon uw deftig cursussen bijhouden (samenvatten, onderlijnen, ...) kruipt ook al heel veel tijd hoor.
J.F. zei:Nee, ik doe Taal- en Letterkunde in Leuven![]()

Fliblit zei:We gaan dan volgend jaar eens een T&L-meetup moeten doen met Gemane en coldplayke![]()
Fliblit zei:We gaan dan volgend jaar eens een T&L-meetup moeten doen met Gemane en coldplayke![]()
Vio zei:Waarom wachten tot volgend jaar?