Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Random vraag. Als je afstudeert, heb je geen toegang meer tot je UGent-mailadres zeker? Bedenk me nu net dat ik dat adres al een paar keer heb opgegeven voor bepaalde diensten of aankopen.
Vedeco zei:Ze laten dat nog 1 academiejaar (denk ik) open zodanig dat je ermee kan solliciteren.
Al zou ik dat zelf niet doen![]()
glashelder zei:Nee. Voor Telenet nog maar bestond hadden we internet via Belgacom en was ik de enige die echt op internet zat. Via een vriendin een e-mailadres bij Hotmail aangemaakt (... snap ook niet goed waarom ik dat niet zelf kon, maar goed, het internet was nog heel onbekend en raar toen). Toen we Telenet kregen heeft m'n pa gewoon zo'n mailadres van Telenet aangemaakt, en bleef ik bij m'n hotmailadres. Ondertussen al een ander hotmailadres en nu gebruik ik dat al zolang. Gewoon dat kunnen doorsturen van een deftig adres (met gewoon mijn naam) naar mijn hotmailaccount is ook al goed genoeg.
asmo zei:Klein vraagje voor de studenten hier die goed met excel kunnen werken. Aangezien het lang geleden is dat ik dat programma nog is deftig heb gebruikt en google mij ook niet echt verder helpt.
Stel ik heb een dataset met twee kolommen X-Y (maar in de praktijk met natuurlijk veel meer datapunten, anders zou ik het wel manueel doen)
X Y
1 0.11
2 0.38
3 0.54
4 0.73
5 0.96
Hoe kan ik deze dataset simpel inkorten, zodat er steeds een rij wordt overgeslaan in de nieuwe dataset?
Het zou dus dit moeten worden:
X Y
1 0.11
3 0.54
5 0.96
Alle hulp is welkom.
asmo zei:Klein vraagje voor de studenten hier die goed met excel kunnen werken. Aangezien het lang geleden is dat ik dat programma nog is deftig heb gebruikt en google mij ook niet echt verder helpt.
Stel ik heb een dataset met twee kolommen X-Y (maar in de praktijk met natuurlijk veel meer datapunten, anders zou ik het wel manueel doen)
X Y
1 0.11
2 0.38
3 0.54
4 0.73
5 0.96
Hoe kan ik deze dataset simpel inkorten, zodat er steeds een rij wordt overgeslaan in de nieuwe dataset?
Het zou dus dit moeten worden:
X Y
1 0.11
3 0.54
5 0.96
Alle hulp is welkom.
zarathustra zei:Wel gewoon fyi, telenet eg. geeft u meerdere mailboxen.
dus ik gebruik de @telenet.be omdat ik vroeger de enige was die met internet bezig was. Toen mijn ouders dat ook nodig vonden heb ik gewoon de 2de mailbox van telenet voor hun accounts gebruikt. Werkt perfect ,dat is allemaal mooi gescheiden.
en ik vermoed dat je zelfs je hotmail autmatisch kan laten forwarden ( of vice versa)
Ik vind die Windows Live Mail verder wel handig. En 'k heb net mijn gmail naar mijn hotmail geforward, om het dan nog eens naar telenet te forwarden...
[email protected] zal ook wel al deftig genoeg zijn zeker.Merci. Wat verder gezocht en zelf een macro van microsoft gevonden.joshetei zei:hmm denk dat deze macro wel moet werken, vlug opgesteld dus kan wel foutje inzitten, als uw dataset op werkblad 1 staat kopieert hij deze naar blad 2
voor X en Y moet ge dan het nummer van deze kolommen invullen
dim r1 as integer, r2 as integer
r1=1
r2=1
do until worksheets(1).cells(r,1).value=""
worksheets(2).cells(r2,X).value= worksheets(1).cells(r1,X).value
worksheets(2).cells(r2,Y).value= worksheets(1).cells(r1,Y).value
r1=r1+2
r2=r2+1
loop
wel kijken op welke rij uw set begint en r1 zonodig aanpassen
Racing_Genk zei:Ik snap niet waarom sommigen zo nederig doen over het middelbaar.
Ik denk niet dat ik dit jaar echt meer met unief bezig ben dan vorig jaar int middelbaar (lessen inbegrepen), dusja.
Middelbaar:
32u les en pak 10u studeren per week
Unief:
12-15u les ofzo en 25u studeren per week
Enkel blok is pak meer, maar anderzijds hebt ge int middelbaar een hele maand september aan uw been![]()
Utred zei:Jawel
Dat moet toch echt wel beduidend meer dan gemiddeld zijn. Oftewel heb ik een zeer vertekend beeld van de gemiddelde student.
, wel nice score. Ik vind dat veel leren tbh, racinggenkUtred zei:Jawel
Dat moet toch echt wel beduidend meer dan gemiddeld zijn. Oftewel heb ik een zeer vertekend beeld van de gemiddelde student.
ad:J.F. zei:Whut?'t is ondertussen gelukt ze!

Utred zei:Jawel
Dat moet toch echt wel beduidend meer dan gemiddeld zijn. Oftewel heb ik een zeer vertekend beeld van de gemiddelde student.

, valt toch mee?Racing_Genk zei:Tis ook nie dak zoveel leer
lantaarnpaal zei:Doet gij toevallig TEW/HIR in Leuven? Vermits iedereen daar ook een site moet uploaden![]()

josilirios zei:Naïeve eerstejaar, again.

Racing_Genk zei:Middelbaar:
32u les en pak 10u studeren per week
Unief:
12-15u les ofzo en 25u studeren per week
dimitri90 zei:ik dacht hetzelfde, want anders zou het daarna 'force' moeten zijn. Trouwens, 'threatens' kan toch enkel maar een werkwoord zijn?