Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Cadiuro

Legacy Member
Snowyflake zei:
Jep ik surf altijd in ODK behalve als de condities voor op zee niet goed zijn dan ga ik op het spaarbekken in NP

Ge weet echt ni half hoeveel sjance ge hebt daar te wonen e :p

Vanochtend uurtje te laat wakker geworden (en dan nog omdat iemand mij gewekt had), naar de les gegaan, nog 22minuutjes aan onze opdracht gewerkt, afgegeven en kleir. De andere lessen van de dag vallen allemaal weg... Rustig dagje. Bezig geweest met vanalles en nog wat (fiets halen, pull ophalen, boodschappen, even met ne maat gechilld,...), nu nog een paar uurtjes blokken voor de cantus.

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Waarschijnlijk FOD Buitenlandse Zaken. Niks is momenteel zeker, maar stagevoorstel is wel goedgekeurd. Aangezien er geen vaste stageplaatsen zijn, moet alles individueel afgehandeld worden.
Moet nog tof zijn, op Buitenlandse Zaken werken :)

xversex

Legacy Member
Nog een vraagje aan de studenten van gent (die op kot zitten):

Ik zoek een kot voor het eerste semester van het academiejaar 2012-2013, kennen jullie iemand die zijn kot dan verhuurt (vb. op erasmus, stage)? Liefst in de buurt van de Coupure (bijloke, ekkergem,..)

Contacteer me via PM :)

Snowyflake

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ge weet echt ni half hoeveel sjance ge hebt daar te wonen e :p

Ik woon niet aan de zee hoor :sad:
Ik woon in Gent. Vroeger surfte ik ook nog in Deinze en Harelbeke enzo dus ik ken de miserie om er te geraken, minder wind, geen golven, ... Maar dan hebben we een appartement in NP gekocht en kreeg ik ook mijn auto (die groot genoeg is om paar volledige setjes in te steken). Dus nu staat mijn materiaal daar in de garage en als het 1 dag waait rij ik van mijn huis naar de zee (48min) om te surfen en als het enkele dagen na elkaar waait blijf ik slapen in NP das wel een voordeel :p Nadeel is wel dat soms de wind weg is tegen dat ik toekom aan de zee. Heb al dagen gehad dat ik naar zee reed, gerief in auto stak, naar strand ging, wandelde met mijn voeten tot in het water, keer rond mij keek, terug in de auto stapte, terug gerief afzetten en weer naar huis :sad: Toch is het het allemaal waard voor die paar epische sessies :love:

coldplayke

Legacy Member
Zucht, volgend jaar wil ik op kot (ik ga echt niet nog een jaar Hasselt-Leuven pendelen, dan ben ik 18, dus foert :sop:), zitten mijn ouders weer moeilijk te doen terwijl ze het eerst beloofd hadden x)
Not gonna happen, momsy :sop:

Snowyflake

Legacy Member
xversex zei:
Nog een vraagje aan de studenten van gent (die op kot zitten):

Ik zoek een kot voor het eerste semester van het academiejaar 2012-2013, kennen jullie iemand die zijn kot dan verhuurt (vb. op erasmus, stage)? Liefst in de buurt van de Coupure (bijloke, ekkergem,..)

Contacteer me via PM :)

Hangt er bij mij beetje vanaf, ik weet nog niet of ik 1 semester of 2 semesters naar granada mag. Als ik maar 1 semester kan gaan zou ik mss het tweede semester op kot gaan want ik denk niet dat ik nog samen ga kunnen wonen met mijn ouders als ik half jaar alleen heb gezeten en met dat hw dan ook van campus verhuist zouden de voordelen van een kot enkel stijgen. Maar zoals ik al zei dat is nog verre van zeker ..

xversex

Legacy Member
Snowyflake zei:
Hangt er bij mij beetje vanaf, ik weet nog niet of ik 1 semester of 2 semesters naar granada mag. Als ik maar 1 semester kan gaan zou ik mss het tweede semester op kot gaan want ik denk niet dat ik nog samen ga kunnen wonen met mijn ouders als ik half jaar alleen heb gezeten en met dat hw dan ook van campus verhuist zouden de voordelen van een kot enkel stijgen. Maar zoals ik al zei dat is nog verre van zeker ..

Ok bedankt! :) stuur me PM als je duidelijkheid hebt :)

Matt.

Legacy Member
xversex zei:
Zijn er hier mensen die kunnen modelleren in WEST? Normaal zouden de bio-irs van Gent dit moeten kunnen dacht ik?

Zoja, kan je me uitleggen hoe je volgende zaken met WEST doet:

* Simulaties
* Calibratie
* Validatie

Ik heb enkel leren modelleren in Matlab, niet in WEST. Ik vind ook nergens een tutorial.

Ze gaan u da wel uitleggen zeker. En anders een vak volgen die dat behandelt. :p Denk dat alleen de milieutechnologen en land&waterbeheer daarmee kunnen werken.

dimitri90

Legacy Member
Th1x4nG zei:
lijkt mij dat het 'threat' moet zijn
ik dacht hetzelfde, want anders zou het daarna 'force' moeten zijn. Trouwens, 'threatens' kan toch enkel maar een werkwoord zijn?

xversex

Legacy Member
Matt. zei:
Ze gaan u da wel uitleggen zeker. En anders een vak volgen die dat behandelt. :p Denk dat alleen de milieutechnologen en land&waterbeheer daarmee kunnen werken.


't Is voor mijn bachelorproef ( = literatuurstudie masterproef) in ing. milieukunde, het ambetante is dat ik mijn masterproef aan Biomath doe. Mijn bachelorproef verloopt echter binnen howest (mijn huidige hogeschool waar ik ing. studeer), met dus een promotor binnen howest. Ik zit dus met andere woorden met 2promotoren, waardoor de communicatie nogal moeilijk verloopt..

EDIT: Kga contact opnemen met mijn promotor binnen Biomath

iterums

Legacy Member
dimitri90 zei:
Volgende zin komt letterlijk uit een Engelstalig handboek (Organizational Theory, Design and Change) van een mastervak:

"Neglecting organizational design until crisis threatens forces managers to make changes in organizational structure and culture that derail the company's strategy."

Ken ik geen Engels meer, of klopt er echt iets niet aan wat hier staat?

"Neglecting organizational design until crisis threatens forces managers to make changes in organizational structure and culture that derail the company's strategy."

Het vetgedrukte is het onderwerp.

Racing_Genk

Legacy Member
coldplayke zei:
Zucht, volgend jaar wil ik op kot (ik ga echt niet nog een jaar Hasselt-Leuven pendelen, dan ben ik 18, dus foert :sop:), zitten mijn ouders weer moeilijk te doen terwijl ze het eerst beloofd hadden x)
Not gonna happen, momsy :sop:
Zeg maar da ge nu al den enige zijt die zo zot is om drie uur per dag te pendelen :p

Matt.

Legacy Member
coldplayke zei:
Zucht, volgend jaar wil ik op kot (ik ga echt niet nog een jaar Hasselt-Leuven pendelen, dan ben ik 18, dus foert :sop:), zitten mijn ouders weer moeilijk te doen terwijl ze het eerst beloofd hadden x)
Not gonna happen, momsy :sop:

Been there, volharden en het feit dat ze het beloofd hebben, benadrukken en alles komt in orde! :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Zeg maar da ge nu al den enige zijt die zo zot is om drie uur per dag te pendelen :p

Mijn ma zegt dat dat karakter kweekt :unsure:
Waarom huil ik me dan elke avond in slaap? :sad:

GemaneDude

Legacy Member
Ik heb ook zo lang lopen zagen en met allerlei argumenten komen aflopen (mijn ouders waren eerst absoluut tegen!) en ik heb ze toch overtuigd gekregen. :)

truifel

Legacy Member
xversex zei:
't Is voor mijn bachelorproef ( = literatuurstudie masterproef) in ing. milieukunde, het ambetante is dat ik mijn masterproef aan Biomath doe. Mijn bachelorproef verloopt echter binnen howest (mijn huidige hogeschool waar ik ing. studeer), met dus een promotor binnen howest. Ik zit dus met andere woorden met 2promotoren, waardoor de communicatie nogal moeilijk verloopt..

EDIT: Kga contact opnemen met mijn promotor binnen Biomath

Wie zijde toevallig? xD.

glashelder

Legacy Member
Blegh, hele dag verkloot. Paper ingediend, oefensessie sociale psychologie (ik ben helemaal niet agressief :woohoo:), naar huis en dan een of ander gigantisch dutje gedaan, van 3 uur. Wakker geworden om 18u30, gaan eten beneden en nog een beetje met mijn ouders gepraat en toen was het 20u toen ik naar boven ging. En nu zit ik al 1,5u te chatten.

Awesome.

Racing_Genk zei:
Zeg maar da ge nu al den enige zijt die zo zot is om drie uur per dag te pendelen :p

Nope :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan