Cadiuro
Legacy Member
Snowyflake zei:Jep ik surf altijd in ODK behalve als de condities voor op zee niet goed zijn dan ga ik op het spaarbekken in NP
Ge weet echt ni half hoeveel sjance ge hebt daar te wonen e

Vanochtend uurtje te laat wakker geworden (en dan nog omdat iemand mij gewekt had), naar de les gegaan, nog 22minuutjes aan onze opdracht gewerkt, afgegeven en kleir. De andere lessen van de dag vallen allemaal weg... Rustig dagje. Bezig geweest met vanalles en nog wat (fiets halen, pull ophalen, boodschappen, even met ne maat gechilld,...), nu nog een paar uurtjes blokken voor de cantus.

ad:
), zitten mijn ouders weer moeilijk te doen terwijl ze het eerst beloofd hadden x)
), naar huis en dan een of ander gigantisch dutje gedaan, van 3 uur. Wakker geworden om 18u30, gaan eten beneden en nog een beetje met mijn ouders gepraat en toen was het 20u toen ik naar boven ging. En nu zit ik al 1,5u te chatten.