Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Man man, HIMYM is echt crap aan't worden.
Gelukkig is er nog Modern Family en Big Bang

en New girl :$. Kijk ik met de vriendin naar, maar is eigenlijk echt grappig

OT: zit al goed achter op schema, crappy vakantie zit er op!

Racing_Genk

Legacy Member
Fuck, ongeveer één derde van de uren geleerd als oorspronkelijk gepland dees vakantie

stinky

Legacy Member
edraket zei:
De blonde indie of de burgie?

Bij de blonde van CW (ik denk toch da ge die bedoelt) zit ik nimmer. Maar ik vind trouwens dat die verdacht veel op elkaar lijken. Het duurde toch ff voor ik doorhad dat da ni dezelfde was :).

freakykiller

Legacy Member
dimitri90 zei:
Volgende zin komt letterlijk uit een Engelstalig handboek (Organizational Theory, Design and Change) van een mastervak:

"Neglecting organizational design until crisis threatens forces managers to make changes in organizational structure and culture that derail the company's strategy."

Ken ik geen Engels meer, of klopt er echt iets niet aan wat hier staat?
klopt volgens mij ?
stinky zei:
Bij de blonde van CW (ik denk toch da ge die bedoelt) zit ik nimmer. Maar ik vind trouwens dat die verdacht veel op elkaar lijken. Het duurde toch ff voor ik doorhad dat da ni dezelfde was :).

Gebedoeld dus Emmelie :p, de indie heb ik nog nie op gelet

edraket

Legacy Member
Altijd grappig, daar hangt zo'n ganse troep gasten rond.

Eens beginnen aan paper van 15 blz tegen 1 mei :unsure:
Het is met twee en mijn partner maakt slechter zinnen dan google translate, jay!

Put_met_keren

Legacy Member
Luc Deleu Y u no get to the point :angry:
Hoe moet ik daar nu 1. een korte samenvatting van geven en 2. een reflectie over schrijven?! Het moest over geluk gaan maar hij zit de hele tijd te lullen over architectuur, 't is al even erg als de lezing van Dimitri Verhulst :sleep:

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Ook wel West-Vlaams genoemd.

Errr :naughty:, ik had zelf dit semester pas door dat die west-vlaams is via fb. Die praat allesbehalve West-Vlaams =/.

Racing_Genk

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Luc Deleu Y u no get to the point :angry:
Hoe moet ik daar nu 1. een korte samenvatting van geven en 2. een reflectie over schrijven?! Het moest over geluk gaan maar hij zit de hele tijd te lullen over architectuur, 't is al even erg als de lezing van Dimitri Verhulst :sleep:

Worden wij verondersteld anderhalve uur naar die zever te luisteren :D

Put_met_keren

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Worden wij verondersteld anderhalve uur naar die zever te luisteren :D

Prijs u gelukkig dat dat niet moet :p
'k Ben wel content dat ik niet naar de lezing ben geweest anders was ik gegarandeerd ingedommeld. Bij dit is er nog het voordeel dat ik het af en toe op pauze kan zetten of ondertussen wat andere meer nuttigere zaken kan doen.
Maar 'k ga er toch wat over moeten schrijven :(

Snowyflake

Legacy Member
Tsubasa zei:
Man man, HIMYM is echt crap aan't worden.
Gelukkig is er nog Modern Family en Big Bang

en New girl :$. Kijk ik met de vriendin naar, maar is eigenlijk echt grappig

OT: zit al goed achter op schema, crappy vakantie zit er op!

HIMYM is idd de laatste jaren crap aan het worden maar big bang zit in hetzelfde straatje als HIMYM ook van goed naar crap en modern family en new girl zijn nog meer crap maar zijn nooit goed geweest ...

freakykiller

Legacy Member
dimitri90 zei:
Ik dacht dat de werkwoorden niet goed vervoegd waren in dat eerste deel ('crisis threatens forces managers')

het enigste daar dat ik dacht was een komma tussen threatens en forces om de leesbaarheid te verbeteren ?

Matt.

Legacy Member
Genoeg gewerkt voor vandaag. Verslag is zo goed als af, practicumpartner mag overlezen, nog wat kleine aanpassingen doen en een laatste vraagje oplossen. Bedtijd, morgen pas les om 14h30, dus eens uitslapen, maar niet te laat, kwestie van voor de les toch wat (school)werk te verzetten.
Nog 1/3 seminarie, 3 projecten (voor een totaal equivalent van een 10-tal stp, halfweg het werk ongeveer, schat ik), 3 practicumverslagen te gaan. En daarna eindelijk eens mijn cursussen opendoen.

mla

Legacy Member
twee weken vakantie gehad en vergeten om een paper te maken die tegen morgen binnen moet zijn, fml
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan