Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
Th1x4nG zei:
classic mla? :p nachtje doorstompen, I feel your pain

Kzit hier al meer als een uur naar die opdracht te staren en kheb echt geen goesting om er nog aan te beginnen. Ga het gewoon morgen maken aangezien ik toch niet van plan ben om naar school te gaan . Kstuur wel ne mail dat ik ziek ben ofzo :p

Kheb ook weer heel mijn vakantie verscheten, geen enkele cursus open gedaan.
Allé dan kan ik hier weer binnen een dikke anderhalve maand komen zagen en bleiten dat ik van alles ga buizen :/

Th1x4nG

Legacy Member
Om 7 opstaan als uw lichaam gewoon is da ge der 2 uur inligt en net in de goeie houding in uw bed ligt :unsure:
Chance da den Tönissteiner Naranja Fit mij erdoor helpt, damn da's lekker :love: bloedappelsienen :love:

Edit: slides voor een hoofdstuk 10 gepost van nen boek waar ik al door was gegaan, die maar 8 hoofdstukken heeft :s we zijn hier ook 8, 7, dan 10 aan 't zien... 3 en 4 komen ook nog later. :cry: Ge weet toch wa ge gaat geven, maak den boek er dan naar

Vio

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Prijs u gelukkig dat dat niet moet :p
'k Ben wel content dat ik niet naar de lezing ben geweest anders was ik gegarandeerd ingedommeld. Bij dit is er nog het voordeel dat ik het af en toe op pauze kan zetten of ondertussen wat andere meer nuttigere zaken kan doen.
Maar 'k ga er toch wat over moeten schrijven :(

Ik was er wel naartoe geweest en inderdaad het was vrij saai! En op het einde antwoordde hij elke keer naast de vragen. Ik vond het op niet veel trekken eerlijk gezegd.

Utred

Legacy Member
Snowyflake zei:
HIMYM is idd de laatste jaren crap aan het worden maar big bang zit in hetzelfde straatje als HIMYM ook van goed naar crap en modern family en new girl zijn nog meer crap maar zijn nooit goed geweest ...

TIS ALLEMAAL BUCHT AJA

Tsubasa

Legacy Member
Snowyflake zei:
HIMYM is idd de laatste jaren crap aan het worden maar big bang zit in hetzelfde straatje als HIMYM ook van goed naar crap en modern family en new girl zijn nog meer crap maar zijn nooit goed geweest ...

Dat ge dat over New Girl zegt kan mij niet boeien, maar Modern Family is echt grappig. In't begin komt dat wat raar over, maar als ge wat blijft kijken, wordt het echt goed. Soms wel heel voorspelbaar maar ja.

Tsubasa

Legacy Member
Fuck, waar is de voormiddag naartoe :unsure:, niks gedaan. Gelukkig straks les tegen het slecht gevoel...

Put_met_keren

Legacy Member
Vio zei:
Ik was er wel naartoe geweest en inderdaad het was vrij saai! En op het einde antwoordde hij elke keer naast de vragen. Ik vond het op niet veel trekken eerlijk gezegd.

Bij Verhulst was dat ook zo. Die Sophie vroeg het hem dan nog vlakaf wat de essentie was van zijn betoog en hij begon gewoon weer verder te lullen.
Bij deze weet ik eigenlijk niet goed wat nu de essentie was.. Gewoon dat orbanisme?

Over welke lezingen doe jij je paper?

Ik Frank Vandenbroucke, Bruno Vanobbergen en Luc Deleu.
En dan denk ik nog die tweespraak met Jürgen Mettepenningen & Piet Van Eeckhaut en David Healy.
Tenzij dat er nog video's opkomen van andere lezingen.
Die lezing van die Fransman die in het "Engels" sprak zag ik helemaal niet zitten.

Drew

Legacy Member
Moet cv doorsturen naar een assistent voor mijn stage en dan filtert hij er de interessante zaken uit. Vrees dat 'm niet veel werk zal hebben. :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Om 7 opstaan als uw lichaam gewoon is da ge der 2 uur inligt en net in de goeie houding in uw bed ligt :unsure:

gelijkaardige situatie hier .. :doh: t'ergste vanal was dat ik in die 4u les dan nog eens niets nuttigs heb gezien :s Nu heb ik het moeilijk om geen middagdutje te doen maar ga toch wachten tot vanavond om te slapen anders is het morgenochtend weer dezelfde hel :s


Tsubasa zei:
Dat ge dat over New Girl zegt kan mij niet boeien, maar Modern Family is echt grappig. In't begin komt dat wat raar over, maar als ge wat blijft kijken, wordt het echt goed. Soms wel heel voorspelbaar maar ja.

ik ben bij alletwee na de pilot afgehaakt :$

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Moet cv doorsturen naar een assistent voor mijn stage en dan filtert hij er de interessante zaken uit. Vrees dat 'm niet veel werk zal hebben. :unsure:
Waar heb je wel stage?

Snowyflake

Legacy Member
zijn er hier Franse talenten? :D

Wanneer gebruik je 'envoyer' en wanneer 'faire parvenir' ? of mag je ze gewoon door elkaar gebruiken?

en vouloir en pouvoir? Wanneer is het voudriez-vous en wanneer Pourriez-vous ? :D

Utred

Legacy Member
Faire parvenir gebruik je als je bang bent dat je anders niet aan genoeg pagina's gaat geraken.

Iemand

Legacy Member
Ik dacht dat Pourriez-vous gebruikt werd wanneer je meer eerbied moest tonen. /middelbaar Frans

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Waar heb je wel stage?
Waarschijnlijk FOD Buitenlandse Zaken. Niks is momenteel zeker, maar stagevoorstel is wel goedgekeurd. Aangezien er geen vaste stageplaatsen zijn, moet alles individueel afgehandeld worden.

Exorikos

Legacy Member
Wekelijks nog 6u les en ik ga er morgen al 4 uur van skippen! :unsure:

Mijn examen van woensdag wordt desondanks een ramp.

xversex

Legacy Member
Zijn er hier mensen die kunnen modelleren in WEST? Normaal zouden de bio-irs van Gent dit moeten kunnen dacht ik?

Zoja, kan je me uitleggen hoe je volgende zaken met WEST doet:

* Simulaties
* Calibratie
* Validatie

Ik heb enkel leren modelleren in Matlab, niet in WEST. Ik vind ook nergens een tutorial.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan