mla
Legacy Member
Th1x4nG zei:classic mla?nachtje doorstompen, I feel your pain
Kzit hier al meer als een uur naar die opdracht te staren en kheb echt geen goesting om er nog aan te beginnen. Ga het gewoon morgen maken aangezien ik toch niet van plan ben om naar school te gaan . Kstuur wel ne mail dat ik ziek ben ofzo

Kheb ook weer heel mijn vakantie verscheten, geen enkele cursus open gedaan.
Allé dan kan ik hier weer binnen een dikke anderhalve maand komen zagen en bleiten dat ik van alles ga buizen :/
bloedappelsienen
we zijn hier ook 8, 7, dan 10 aan 't zien... 3 en 4 komen ook nog later.
Ge weet toch wa ge gaat geven, maak den boek er dan naar


