aXl_
Legacy Member
Matt. zei:Geen wind? Waar zijt gij geweest.![]()
idd. Daarnet gaan lopen en dat stak toch wel vies tegen, zo'n strakke bries gedurende de hele terugweg ^^.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matt. zei:Geen wind? Waar zijt gij geweest.![]()

Cadiuro zei:Rotselaar. Stoem plaske water, maar wel dichtbij.
Voor écht windsurfen hebde wel wa wind nodig, zeker als ge wa beter wordt e.
Was grappig vorige week, allemaal vant water gekomen omdat er te weinig wind was, beginnen volleyballen, allemaal aant klagen da we ni konden spelen omdat er teveel wind was![]()
Snowyflake zei:Wast vorige week mss wave en style met dat ge 5 dagen in ODK zat om te surfen?
Cadiuro zei:Zijt ma zeker. Maandag tot woensdag zelfs wind gehad!
Ik heb dit seizoen nog geen water aangeraakt 
Snowyflake zei:ooh niceIk heb dit seizoen nog geen water aangeraakt
![]()
Put_met_keren zei:Aan sommige dingen ben ik nog niet eens begonnen

lantaarnpaal zei:that's the spirit![]()

Put_met_keren zei:Daar ben ik nu natuurlijk wel verandering in aan het brengen![]()
aXl_ zei:idd. Daarnet gaan lopen en dat stak toch wel vies tegen, zo'n strakke bries gedurende de hele terugweg ^^.

Put_met_keren zei:Pfft zoveel deadlines in het vizier
Indienen logboek Nederlands, Frans en Engels: 18 april
Test voor Frans taaltraining II: 4 mei
Groepswerk voor Management van het secretariaat: 7 mei
Indienen rapport Nederlands, Frans en Engels: 10 mei
Indienen paper Studium Generale: 14 mei
Aan sommige dingen ben ik nog niet eens begonnen, andere dan weer wel maar ze zijn nog bijlange niet af.

Cadiuro zei:Na de exames gaan we same is erges surfen dude
edraket zei:Goh, meestal wel, soms ook nie. Wij hebben wel een beurtrol me de indies, gaan elk om toer naar theorie en oefeningen en dan delen we de notities, nie da die echt nuttig zijn. Dus er zijn er redelijk veel die thuisblijven van de oefeningen ook.
.mla zei:Iemand die iets van financiële analyse kent? Kmoet de operationele cashflow berekenen.
In het boek staat dat ge een toename van de operationele activa moet aftrekken en een afname moet optellen. Maar bij het cijfervoorbeeld in het boek doen ze dan net het omgekeerde, daar tellen ze een toename erbij en trekken ze een afname eraf. Dus wat is het nu? 37927 of 17367?
Potentiële kasstroom uit operationele activ. 26468
toename/afname operationele schulden 1311
Toename/afname operationele activa -10280
Reële verandering voorzieningen en uitgestelde belasting -132
Operationele cashflow

stinky zei:Jammer da ge ni da blond meiske zijt.