Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Mij voorgenomen om zoals afgelopen jaren het 'verlof' in paasverlof te eren. Great success. :cool:

mla

Legacy Member
Iemand die iets van financiële analyse kent? Kmoet de operationele cashflow berekenen.
In het boek staat dat ge een toename van de operationele activa moet aftrekken en een afname moet optellen. Maar bij het cijfervoorbeeld in het boek doen ze dan net het omgekeerde, daar tellen ze een toename erbij en trekken ze een afname eraf. Dus wat is het nu? 37927 of 17367?

Potentiële kasstroom uit operationele activ. 26468
toename/afname operationele schulden 1311
Toename/afname operationele activa -10280
Reële verandering voorzieningen en uitgestelde belasting -132
Operationele cashflow

Exorikos

Legacy Member
Lol, ik klik op het forum en ik krijg een scherm met "je bent geblokkeerd van dit forum voor reden: onbekend. Datum opheffing: nooit." Ik refresh en hier ben ik! :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Exorikos zei:
Lol, ik klik op het forum en ik krijg een scherm met "je bent geblokkeerd van dit forum voor reden: onbekend. Datum opheffing: nooit." Ik refresh en hier ben ik! :unsure:

Bah, ons stiekeme plan is mislukt.

Tijd voor nog een namiddagje windsurfen!

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Lol, ik klik op het forum en ik krijg een scherm met "je bent geblokkeerd van dit forum voor reden: onbekend. Datum opheffing: nooit." Ik refresh en hier ben ik! :unsure:

Zo'n accounts heb ik ook. :(

ThibaultDC

Legacy Member
Deze vakantie totaal niet geraakt waar ik wilde geraken. Frustrerend.. 't Worden nog zware weken!

coldplayke

Legacy Member
Ik heb de hele vakantie goed gewerkt, en toch heb ik het gevoel dat ik niets heb gedaan :sop:

Matt.

Legacy Member
Vanavond Scheire en de schepping! *hoopt op iets geniaal* Nu nog maar wat productief wezen!

edraket

Legacy Member
stinky zei:
Ik vraag mij eig. ook af wie gij zijt. Zitte gij vanvoor bij de rest van de ing, of ergens anders?

Goh, meestal wel, soms ook nie. Wij hebben wel een beurtrol me de indies, gaan elk om toer naar theorie en oefeningen en dan delen we de notities, nie da die echt nuttig zijn. Dus er zijn er redelijk veel die thuisblijven van de oefeningen ook.

coldplayke

Legacy Member
Pfff, voor Engels moeten we van 200 bladzijden uit de roman de moeilijke woordjes opzoeken, het zijn er meer dan ik dacht x)
Jammer genoeg leer ik er van bij, anders had ik een reden om te klagen :sop:
Nog 70 te gaan!

Cadiuro

Legacy Member
Bah, eigenlijk helemaal geen wind deze namiddag :sop::sop: Beetje verspilling van mijnen tijd... Tdeed wel deugd nog eens op mijn eigen plankje te staan. Wel een stuk van mijne giek gebroken, gaat me dus weer geld kopen... Meh

Langs den andere kant, windsurfen afgesloten, sebiet weer naar Leuven. Kiesweek zeg ik u!

Matt.

Legacy Member
Cadiuro zei:
Bah, eigenlijk helemaal geen wind deze namiddag :sop::sop: Beetje verspilling van mijnen tijd... Tdeed wel deugd nog eens op mijn eigen plankje te staan. Wel een stuk van mijne giek gebroken, gaat me dus weer geld kopen... Meh

Langs den andere kant, windsurfen afgesloten, sebiet weer naar Leuven. Kiesweek zeg ik u!

Geen wind? Waar zijt gij geweest. :p

Cadiuro

Legacy Member
Rotselaar. Stoem plaske water, maar wel dichtbij.

Voor écht windsurfen hebde wel wa wind nodig, zeker als ge wa beter wordt e.
Was grappig vorige week, allemaal vant water gekomen omdat er te weinig wind was, beginnen volleyballen, allemaal aant klagen da we ni konden spelen omdat er teveel wind was :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan