Snowyflake
Legacy Member
Lorvet zei:Als het 4 jaar op een rij is wilt dat waarschijnlijk zeggen dat ge het u kunt permitteren![]()
of misschien net niet :')
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorvet zei:Als het 4 jaar op een rij is wilt dat waarschijnlijk zeggen dat ge het u kunt permitteren![]()
Exorikos zei:Lol, ik klik op het forum en ik krijg een scherm met "je bent geblokkeerd van dit forum voor reden: onbekend. Datum opheffing: nooit." Ik refresh en hier ben ik!![]()
Exorikos zei:Lol, ik klik op het forum en ik krijg een scherm met "je bent geblokkeerd van dit forum voor reden: onbekend. Datum opheffing: nooit." Ik refresh en hier ben ik!![]()

NotoriousP zei:Zo'n accounts heb ik ook.![]()
freakykiller zei:ma veel burgies niet ?![]()

edraket zei:Der zitten toch een paar rare gevallen![]()
stinky zei:Ik vraag mij eig. ook af wie gij zijt. Zitte gij vanvoor bij de rest van de ing, of ergens anders?
Exorikos zei:Dat verklaart veel op het sportforum!

Beetje verspilling van mijnen tijd... Tdeed wel deugd nog eens op mijn eigen plankje te staan. Wel een stuk van mijne giek gebroken, gaat me dus weer geld kopen... MehCadiuro zei:Bah, eigenlijk helemaal geen wind deze namiddagBeetje verspilling van mijnen tijd... Tdeed wel deugd nog eens op mijn eigen plankje te staan. Wel een stuk van mijne giek gebroken, gaat me dus weer geld kopen... Meh
Langs den andere kant, windsurfen afgesloten, sebiet weer naar Leuven. Kiesweek zeg ik u!

