Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
Juij, ouderavond ging goe, heel veel leute, en khad echt geen stress op het podium (in tegenstelling tot anderen daar). Als ik nu eens zo kalm zou kunnen zijn voor mijn examens, zou het geweldig zijn! :)

Zelfvertrouwen: +1 :)

Matt.

Legacy Member
Na een avondje café internetconversaties over vertrouwen hebben met uw lief = no good, screwing things up, once again. :sop:

Lorvet

Legacy Member
Matt. zei:
Na een avondje café internetconversaties over vertrouwen hebben met uw lief = no good, screwing things up, once again. :sop:

De dingen des levens zijn ook belangrijk om tijd in te steken!

Productief dagje hier; verplichte practicumvoorbereiding voor CA op mijn eigen volledig afgewerkt plus voor 1 project al een derde van het nodige werk gedaan; 200 lijnen volledig werkende code :woohoo: Als ik in de eerste week nou niet zo geslackt zou hebben :sop:

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Altijd leuk om een assistent te horen zeggen dat de opgave foutief is nadat je er een vraag over gesteld hebt :cool:

? :unsure:


Goe gewerkt, 57 pagina's toegepaste probabiliteit. Ik weet plots weer wat ik haat aan statistiek. En met mijn bioritme heb ik nog tijd ! Studiezaal doet zijn werk goed :unsure:. Zelfs ook nog gepowertrained, wrs nog nooit zoveel tijd niet verkwist in een dag.

Al mag ik nie veel boffen want als ik morgen op café ga ben ik wrs weer een hele dag kwijt :sop:


josilirios zei:
om 1 uur dan nog :D


^ strever :tongue:, kwas nu eens trots op m'n prestaties vandaag :sad:

Utred

Legacy Member
freakykiller zei:
? :unsure:


Goe gewerkt, 57 pagina's toegepaste probabiliteit. Ik weet plots weer wat ik haat aan statistiek. En met mijn bioritme heb ik nog tijd ! Studiezaal doet zijn werk goed :unsure:. Zelfs ook nog gepowertrained, wrs nog nooit zoveel tijd niet verkwist in een dag.

Al mag ik nie veel boffen want als ik morgen op café ga ben ik wrs weer een hele dag kwijt :sop:
:s:s:s:s:s:s:s:s


Gisteren had ik zin om te werken, maar ik ben de hele dag bezig geweest om mijn laptop weer te doen werken. En nu is de goesting weer weg.

phixiuZ

Legacy Member
1ste master CW, bitches :cool:

argh, waarom is ons softwareproject in Drupal... :doh:

edraket

Legacy Member
Beetje lang geslapen :(

Ik zit ook met de cw'ers samen voor het meest zinloze vak ever. Joepie :cool:

Matt.

Legacy Member
Stil hier! De kater ebt langzaam weg, binnen half uur eens verder schrijven aan wat donderdag al af moest zijn...

freakykiller

Legacy Member
edraket zei:
Beetje lang geslapen :(

Ik zit ook met de cw'ers samen voor het meest zinloze vak ever. Joepie :cool:

Heb u eigenlijk nog nie gezien, in de oef let ik er niet op en ik denk dat ge ook nie naa de theorie gaat :p ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan