Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

J.F.

Legacy Member
Ik denk toch niet dat dat veel gaat helpen, want ik ken bijna niemand van '91 wat Engels-Spaans doet. Enkel meisjes en een homo :unsure:

Plutus

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Nog een hoofdstuk vennootschapsboekhouden doen, wel dwaas dat je die rekeningnummers vanbuiten moet kennen :sop:
Gewoon oefenen en ge kent ze al bijna allemaal :p ale, ik toch :unsure:

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Tip 1: hij is geen homo. (hoop ik)

Cash of bankkaart?

Ja ma ja nee, dan ga ik die toch niet kennen zei ik toch :(
Dus... Ik heb een stalker op school ofwat?!

GemaneDude

Legacy Member
Het is niet omdat ik u ken (van naam en gezicht alleen) dat ik daarom een stalker ben he. :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Nog een hoofdstuk vennootschapsboekhouden doen, wel dwaas dat je die rekeningnummers vanbuiten moet kennen :sop:

Gelijk dat Manu zegt, gewoon uw boekingen oefenen en tegen dat ge de boekingen kunt, lukken de rekeningnummers ook. Het is zeker niet nodig om apart die rekeningentabel te blokken.

GemaneDude

Legacy Member
Oef, website is af. Ik kon helemaal opnieuw beginnen omdat ik veel fouten had in mijn markup, heb dan wat meer de uitleg in de cursus gevolgd.

Game of Thrones

kil911ler

Legacy Member
links op de front page werken ni :unsure:

(dus niet de menu-buttons, die doen het wel)

*edit*

Kunde geen witregels plaatsen tussen je alinea's bij bv 'Story'? Zo een wall of text... brrr :p

GemaneDude

Legacy Member
Bedankt voor het melden!

EDIT: nu gaat het wel :) En de witregels zijn er. :p

Orchidee

Legacy Member
Idd, gebruik eens witregels, want zo'n blokken tekst en dan zulke lange regels..(Kortere regels zijn ook welkom, moest het lukken). :p



Vandaag nog wat zitten denken welke afstudeerrichting ik volgend jaar wil kiezen. Op zich ben ik er vrij zeker van, maar zo lijk nog geen 100%. En intussen nog wat afgedwaald en schakelprogramma's naar masters bekeken, en de SLO dat ik ook graag wil... Veel te veel opties, daar ben ik nog lang niet aan uit.

Utred

Legacy Member
Goed nieuws en slecht nieuws. Mijn stageverslagen, waar toch wel een paar uur werk in zat, ben ik kwijt. Mijn 6 seizoenen sopranos ook. En dan nog wel wat belangrijke dingen. Maar mijn chickiepedia-map heb ik kunnen redden! Overwegend positief dus.
Ik vrees wel dat ik binnenkort nog eens opnieuw windows ga mogen installeren want momenteel zit ik met windows 7 ultimate op mijn laptop terwijl ik die key al gebruik voor mijn pc.


@gemanedude: best uw afbeeldingen centreren.

edraket

Legacy Member
Ironpole zei:
Van waar komt die oefening? Mss heb ik die toen gemaakt ofzo.

Redelijk harde faaldag hier trouwens, ander vak dat ik echt niet graag doe. :x

Projectwerk voor statistische gegevensverwerking. Ik denk dat het gewoon met het gemiddelde rekenen voor Pf is en de rest van die waarden die er staan gebruiken.

Twee verslagen klaar voor tegen maandag, check!
Nog wat aan mijn model prutsen en wat simulaties doen vanavond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan