Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Plutus

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Thehe bij mijn zus haar promotor is het net omgekeerd: Die zou zelfs de zondagvoormiddag bellen om te vragen hoe het nog gaat met haar thesis, en intussen eens vragen of ze al werk heeft gevonden etc. :p
Dat is toch beter imo :p verschillende mensen uit mijn jaar hebben zo'n promotor en die zijn al klaar met hun thesis.. Hier ging ook alles perfect, 2 weken geleden besliste ze om niet meer te antwoorden et voila, ik ga mij nog mogen haasten om in 1e zit af te studeren!

kil911ler

Legacy Member
Deze vakantie niet echt productief geweest voor school, maar dan mijn energie gebruikt om mn theoretisch rijexamen af te leggen. Van den eerste keer erdoor en heb mn voorlopig rijbewijs si :p

Orchidee

Legacy Member
Manu zei:
Dat is toch beter imo :p verschillende mensen uit mijn jaar hebben zo'n promotor en die zijn al klaar met hun thesis.. Hier ging ook alles perfect, 2 weken geleden besliste ze om niet meer te antwoorden et voila, ik ga mij nog mogen haasten om in 1e zit af te studeren!

Ze klaagt ook nie hoor. Mja die man is gepassioneerd door zijn werk; hij is nu in januari moéten stoppen omdat hij 65 is. Enkel de begeleiding van zijn thesissen mocht hij nog afwerken. Tis wel zeer lastig omdat alles tot in de perfectie moet zijn, maar achteraf zal ze wel content zijn van zijn goeie begeleiding. Nu, hare thesis is ook nog nie af hoor.;)
Tzou wel stom zijn als je door zo'n dingen tweede zit zou hebben.:p

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Man man, zit hier al aan 10 paginas enkel soortennamen van planten.
En nog maar aan powerpoint 7 van de 38, ga dat nooit onthouden :sad:

Ge kunt ni zeggen dat ik u ni gewaarschuwd heb! :p

J.F.

Legacy Member
Straks eens beginnen aan Italiaanse literatuur, ik zie daar zo hard tegenop dat ik er letterlijk misselijk van word :(

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Ge hebt mij voorbereid op het erge, maar ik kon er toch niets meer aan veranderen :(

Kunnen jullie je keuzevakken ni meer wijzigen in 't intersemestrieel verlof? Wij wel...

Burrid

Legacy Member
Matt. zei:
Kunnen jullie je keuzevakken ni meer wijzigen in 't intersemestrieel verlof? Wij wel...

Bij ons moeten die vastliggen tegen begin november. Wel nogal een grote miserie aangezien je nooit deftig kan weten waarover het vak gaat.

-----

Legacy Member
Baats zei:
@Snowy: Ik dacht dat EEI eigenlijk nog meeviel.. Tot ik aan hoofdstuk 5 begon :wtf:

Gebruik dit. Heeft mij zot goed geholpen met dat hoofdstuk te begrijpen ;) Vandaag nog eens H5 tem 7 proberen te bekijken.

Plutus

Legacy Member
Genoeg geprutst aan thesis. Voor advanced internal & external control moeten we nog een korte paper schrijven (~1500 woorden), daar ga ik mij de rest van de dag en morgen maar eens mee bezig houden. Om te beginnen: onderwerp kiezen!

glashelder

Legacy Member
Meh, nog één hoofdstuk van bio-antropologie samenvatten en dan is het ganse eerste boek klaar, maar 't is precies zo'n lang hoofdstuk :sop: Allez, langer dan de vorige en da's niet leuk als laatste.

TheRedDevils

Legacy Member
Nog een hoofdstuk vennootschapsboekhouden doen, wel dwaas dat je die rekeningnummers vanbuiten moet kennen :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan