Plutus
Legacy Member
Dat is toch beter imoOrchidee_x zei:Thehe bij mijn zus haar promotor is het net omgekeerd: Die zou zelfs de zondagvoormiddag bellen om te vragen hoe het nog gaat met haar thesis, en intussen eens vragen of ze al werk heeft gevonden etc.![]()
verschillende mensen uit mijn jaar hebben zo'n promotor en die zijn al klaar met hun thesis.. Hier ging ook alles perfect, 2 weken geleden besliste ze om niet meer te antwoorden et voila, ik ga mij nog mogen haasten om in 1e zit af te studeren!
ad:



Allez, langer dan de vorige en da's niet leuk als laatste.