Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Waar staat dat proefexamen? Ik vind het niet meteen op Toledo... Ja, ik heb al gehoord dat het examen helemaal niet zo easy is, bv. dat die zo een klein begripke vraagt waar die amper op is ingegaan als hoofdvraag (vorig jaar was het nouvelle critique). Maar ach, gewoon goed leren zeker? We hebben ATW ook overleefd toch :p (al vond ik ATW eigenlijk echt nog fijn).

Ja, ik vond ATW erg leuk. Zowel 1 als 2 :D

Ik heb dat proefexamen ook niet gevonden. Ik heb dat zelf ook niet bekeken, maar gehoord van iemand anders dat het een moeilijk proefexamen was. Vreemd. Nu, sowieso is het waarschijnlijk niet te onderschatten :p


SITE IS TROUWENS AF
PERFECT GEVALIDEERD
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Martial Arts

J.F.

Legacy Member
Hoe hebt ge dat gedaan man? Mijne ziet er echt niet veel beter uit dan die man zijn voorbeeld in de klas, chance'ke dat het niet op punten gaat :')

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Hoe hebt ge dat gedaan man? Mijne ziet er echt niet veel beter uit dan die man zijn voorbeeld in de klas, chance'ke dat het niet op punten gaat :')

Ik vind dat nog leuk, informatiekunde. Ik wilde al lang leren programmeren, kheb er dan ook wat tijd ingestoken. Als het eventjes kan zou ik graag doordoen in de computerlinguïstiek, dus wat basis html is een voordeel :)

Maar goed, het staat niet op punten, dus al bij al maakt het niet veel uit. Ik heb een site gevonden van een vriendin van me. Die slaat echt nergens op. Wat je ook doet, de jouwe zal beter zijn dat :p

J.F.

Legacy Member
Ik heb meer tijd gestoken in de inhoud dan echt zo in die vormgeving :p Maar nu ik jouwe zie ga ik er toch nog wat aan veranderen, ook al gaat die echt nooit zo uitzien als uwe :') haha, ik ben echt bang dat die man zegt 'het gaat toch op punten', nadat ge dat zo hebt gemaakt :(

Btw, hoe zet je zo van die prentjes erin? :$ gewoon zo met [ img ] ... [ / img ] ?
En ja, computerlinguïstiek... Ik wil ook graag specialisatie taalkunde, maar het enige wat me daarvan aanspreekt is sociolinguïstiek :(

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Ik heb meer tijd gestoken in de inhoud dan echt zo in die vormgeving :p Maar nu ik jouwe zie ga ik er toch nog wat aan veranderen, ook al gaat die echt nooit zo uitzien als uwe :') haha, ik ben echt bang dat die man zegt 'het gaat toch op punten', nadat ge dat zo hebt gemaakt :(

Btw, hoe zet je zo van die prentjes erin? :$ gewoon zo met [ img ] ... [ / img ] ?
En ja, computerlinguïstiek... Ik wil ook graag specialisatie taalkunde, maar het enige wat me daarvan aanspreekt is sociolinguïstiek :(

Haha ^^

Taalkunde, dat lijkt me sowieso het leukst. Sociolinguistiek is een volwaardige keuze toch, de rest is al bij al niet zo belangrijk. Zolang het geen literatuur meer is ;)

Over die site moet je je echt niet zo druk maken hoor. Je hebt tenminste een site met inhoud :p Voor die afbeeldingen heb ik zo'n code gebruikt: <img src="http://www.aikido.com/images/sensei.jpg" alt="Morihei Ueshiba" width="150" height="200"/>. Dat is voor het prentje op de Aikido-pagina. Die url, alt-tekst en afmetingen in pixels kun je dan allemaal zelf aanpassen :p

Nunak

Legacy Member
Grootste faaldag ooit.

En onder het motto "als ik faal dan faal ik goed" ga ik nu op café, tot morgen!

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
@Snowy: Ik dacht dat EEI eigenlijk nog meeviel.. Tot ik aan hoofdstuk 5 begon :wtf:

Ah, eigenlijk vind ik H4 en H5 nog het meest interessante van al :p Ik ben wel ook net tot de conclusie gekomen dat ik ook 4 dagen erover heb gedaan om bij analytisch alles te doen tot en met ABC :s Heb wel alle oefeningen van blanco gemaakt :D

Matt.

Legacy Member
J.F. zei:
Btw, hoe zet je zo van die prentjes erin? :$ gewoon zo met [ img ] ... [ / img ] ?

:lol: Ze zouden beter een cursus "hoe gebruik ik Google" geven. :p

Toch nog een beetje nuttig geweest. Een halve blz inleiding geschreven, dan morgen proberen de rest te schrijven, en een beetje met InDesign leren werken, kwestie van een mooie thesis af te leveren volgend jaar. :unsure:
Ook keer time machine geactiveerd, 100GB encrypten duurt wel een tijdje precies! Nu afwassen, douchen en erna uit. Succes nog aan de harde werkers!

J.F.

Legacy Member
Matt. zei:
:lol: Ze zouden beter een cursus "hoe gebruik ik Google" geven. :p

Toch nog een beetje nuttig geweest. Een halve blz inleiding geschreven, dan morgen proberen de rest te schrijven, en een beetje met InDesign leren werken, kwestie van een mooie thesis af te leveren volgend jaar. :unsure:
Ook keer time machine geactiveerd, 100GB encrypten duurt wel een tijdje precies! Nu afwassen, douchen en erna uit. Succes nog aan de harde werkers!

Weet ik veel :(

En ja, van dat niet op punten staan, maar er wel tijd insteken... Geen idee, ik denk altijd dat als ge iets afgeeft het toch een beetje fatsoenlijk moet zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan