Fliblit
Legacy Member
J.F. zei:Waar staat dat proefexamen? Ik vind het niet meteen op Toledo... Ja, ik heb al gehoord dat het examen helemaal niet zo easy is, bv. dat die zo een klein begripke vraagt waar die amper op is ingegaan als hoofdvraag (vorig jaar was het nouvelle critique). Maar ach, gewoon goed leren zeker? We hebben ATW ook overleefd toch(al vond ik ATW eigenlijk echt nog fijn).
Ja, ik vond ATW erg leuk. Zowel 1 als 2

Ik heb dat proefexamen ook niet gevonden. Ik heb dat zelf ook niet bekeken, maar gehoord van iemand anders dat het een moeilijk proefexamen was. Vreemd. Nu, sowieso is het waarschijnlijk niet te onderschatten

SITE IS TROUWENS AF
PERFECT GEVALIDEERD
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Martial Arts



gewoon zo met [ img ] ... [ / img ] ?



