Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
Vedeco zei:
Het zorgt niet voor wonderen maar ook ik had nood aan een opfrissing. De angst om plots in het Frans te moeten converseren is grotendeels verdwenen :p

Ben wel nog aan't twijfelen, want ja, nu heb ik geen tijd voor mijn Frans op te frissen en voor een jaar kopen is meteen €50. Groupon biedt vaak hetzelfde aan, zou deze ook terugkomen? Al gezien?

Fliblit

Legacy Member
Beh, verkwiste dag. Kan het me nochtans niet permitteren. Morgen proberen zo ver mogelijk te geraken in Gesch vd Nederlanden, en daarna nog ALW bekijken.

Vedeco

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ben wel nog aan't twijfelen, want ja, nu heb ik geen tijd voor mijn Frans op te frissen en voor een jaar kopen is meteen €50. Groupon biedt vaak hetzelfde aan, zou deze ook terugkomen? Al gezien?

De laatste keer dat ik deze gezien heb was rond oktober vorig jaar denk ik. (maar toen was het enkel de optie voor 6 maand dacht ik ook) maar deze voucher mag omgeruild worden tot 4 juli 2012. Dus als je hem koopt heb je nog wat respijt.

Vanop Groupon.be: Bon geldig vanaf ontvangst tot 4 juli 2012.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Der zijn toch nog maar 2 hoofdstukken die we zullen zien na de vakantie e?
11 & 3?

Ja, 'k snap het ook niet goed hoe we daar nog die tijd mee gaan vullen. Er is nog dat artikel, maar da's in een oefensessie.

Ah, we doen blijkbaar 2 weken over elk hoofdstuk. Jezus zeg, kan die vent nog trager gaan.

Baats

Legacy Member
@Snowy: Ik dacht dat EEI eigenlijk nog meeviel.. Tot ik aan hoofdstuk 5 begon :wtf:

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Beh, verkwiste dag. Kan het me nochtans niet permitteren. Morgen proberen zo ver mogelijk te geraken in Gesch vd Nederlanden, en daarna nog ALW bekijken.

Ik ben vandaag met ALW bezig geweest. Alles op PC samenvatten wat we tot nu toe gezien hebben en namenlijst maken, moet nu nog alleen het laatste hoofdstuk. Dat is precies gewoon een opeensomming van namen :( en ugh, dan moet ik die readers ook nog doen, maar dat is voor een andere keer.

Duckwhisperer

Legacy Member
Utred zei:
Die van ABVV slaat op nie veel. Nogal logisch dat hij werkloos is als em aan het solliciteren is. De meeste zijn wel grappig, hoewel soms iets te gemakkelijk:p

Ge kunt ook werkzoekende zijn terwijl ge een job hebt.

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Ik ben vandaag met ALW bezig geweest. Alles op PC samenvatten wat we tot nu toe gezien hebben en namenlijst maken, moet nu nog alleen het laatste hoofdstuk. Dat is precies gewoon een opeensomming van namen :( en ugh, dan moet ik die readers ook nog doen, maar dat is voor een andere keer.

Je bent een betere student dan ik :p inderdaad erg veel namen. Heb je al eens het proefexamen bekeken? Ziet er niet makkelijk uit :(

J.F.

Legacy Member
Waar staat dat proefexamen? Ik vind het niet meteen op Toledo... Ja, ik heb al gehoord dat het examen helemaal niet zo easy is, bv. dat die zo een klein begripke vraagt waar die amper op is ingegaan als hoofdvraag (vorig jaar was het nouvelle critique). Maar ach, gewoon goed leren zeker? We hebben ATW ook overleefd toch :p (al vond ik ATW eigenlijk echt nog fijn).

tom1

Legacy Member
Na 5 maanden knutselen eindelijk mijn reactors opgestart :sop:. En kheb nog maar een dikke twee weken om resultaten te sprokkelen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan