Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
128 thesisonderwerpen waaruit ik er 3 moet kiezen, lees dat maar eens allemaal. :s

Alle chance dat er bij staat wat voor soort werk het is, zodat ik theoretisch werk en simulaties al kan overslaan. :p

Wij hadden er dubbel zoveel en ik heb ze allemaal gelezen. :unsure:

Drew

Legacy Member
Vedeco zei:
Groupon - Online talencursussen van Altissia.com - leer Engels, Frans, Duits of Spaans (vanaf €19)

Die €50 voor 12 maanden toegang tot de 5 talen is echt een uitstekende deal. Toen ik enkele vakken wou volgen op de UCL heb ik dit enkele maanden gratis mogen gebruiken om mijn Frans bij te schaven en dat heeft uitstekend geholpen :)

Uitstekende software met uitdagende oefeningen die vooral focussen op praktische woordenschat. De lees- en luisteroefeningen vond ik het meest handige aan het ding. De taal beheersen al sprekend lukt toch niet via zoiets, zelfs amper in echte scholen.
Thanks! Zeker eens bekijken. :)

coldplayke

Legacy Member
Ik ben woordjes aan het opzoeken uit de verplichte literatuur voor Engels.
Maar dat boek staat vol phrasal verbs.
Ik haat phrasal verbs :cry:

Iemand

Legacy Member
Iemand zei:
Volgende week donderdag hebben we opnieuw een gesprek met een aantal VIB-medewerkers met betrekking tot biotechnologie (ikv biotechnologierecht).

We hebben de taak toegewezen gekregen om een aantal plaatselijke verenigingen te bespreken die tegen GGO's zijn en om hun bekommernissen te presenteren. Nadien is er een soort debat met VIB-medewerkers. Ik schaam mij nu al om die dingen te moeten presenteren.

Ik presenteer Friends for the Earth (motherearth.org). De onzin die ik daar al op heb gelezen... Ik wil mijn ogen uitkrabben.

Van op hun site van FFTE:

"Vandaag blijven heel wat vragen onbeantwoord. Wat met de evaluatie van de gevolgen voor de volksgezondheid bijvoorbeeld? Zo wordt het zeer schadelijke pesticide glyfosinaat in grote hoeveelheden gebruikt."

Officiële documenten ingediend door VIB en door Biosafety Council onder de loep genomen:

"No glufosinate treatment will be applied."

Snowyflake

Legacy Member
great ... gans de dag prachtig weer, ik kom buiten en het begint te gieten :s

josilirios

Legacy Member
ik ging studeren, en dan kwam mijn neef af met een systeem om oude spelletjes zoals age of empires tegen mekaar te kunnen spelen over internet...

Utred

Legacy Member
josilirios zei:
ik ging studeren, en dan kwam mijn neef af met een systeem om oude spelletjes zoals age of empires tegen mekaar te kunnen spelen over internet...

Een computer?

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Een computer?
nee, age of empires is zo oud dat die servers niet meer draaien dus moet je dat via een programma runnen zodat je het via hun servers speelt. Dat van die computer wist ik al :)

Vincort

Legacy Member
josilirios zei:
nee, age of empires is zo oud dat die servers niet meer draaien dus moet je dat via een programma runnen zodat je het via hun servers speelt. Dat van die computer wist ik al :)

Is het nog mogelijk om de oude AOE's online te spelen? :s :s

Utred

Legacy Member
Ah op die manier. Vreemd, bij de meeste games wordt dacht ik de game gehost door, wel, de host:p
Maar ik heb nooit aoe gespeeld dus het zou kunnen dat dat daar anders is.
Is dan dan met hamachi ofzo?

NotoriousP

Legacy Member
Bestaat nu ook al lang hoor, Zone ligt al jaren plat. :p

Games worden gehost door een host maar om andere mensen te vinden moet je natuurlijk een soort van website hebben waar mensen verzamelen.

f_dieleman

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bestaat nu ook al lang hoor, Zone ligt al jaren plat. :p

Games worden gehost door een host maar om andere mensen te vinden moet je natuurlijk een soort van website hebben waar mensen verzamelen.

:sad:

GemaneDude

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben woordjes aan het opzoeken uit de verplichte literatuur voor Engels.
Maar dat boek staat vol phrasal verbs.
Ik haat phrasal verbs :cry:

Ik haat die ook zo hard he! :doh:

phixiuZ

Legacy Member
Vedeco zei:
Groupon - Online talencursussen van Altissia.com - leer Engels, Frans, Duits of Spaans (vanaf €19)

Die €50 voor 12 maanden toegang tot de 5 talen is echt een uitstekende deal. Toen ik enkele vakken wou volgen op de UCL heb ik dit enkele maanden gratis mogen gebruiken om mijn Frans bij te schaven en dat heeft uitstekend geholpen :)

Uitstekende software met uitdagende oefeningen die vooral focussen op praktische woordenschat. De lees- en luisteroefeningen vond ik het meest handige aan het ding. De taal beheersen al sprekend lukt toch niet via zoiets, zelfs amper in echte scholen.

Sweet, dat kan nog eens van pas komen deze zomer, merci!

josilirios

Legacy Member
Vincort zei:
Is het nog mogelijk om de oude AOE's online te spelen? :s :s
ja :cool:

Utred zei:
Ah op die manier. Vreemd, bij de meeste games wordt dacht ik de game gehost door, wel, de host:p
Maar ik heb nooit aoe gespeeld dus het zou kunnen dat dat daar anders is.
Is dan dan met hamachi ofzo?
Gameranger ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan