Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nunak

Legacy Member
Ik stop er ook al mee. Niet alles afgekregen maar op zich niet slecht gewerkt. Morgen op tijd opstaan om die 15 slides die ik niet afgekregen heb af te werken.

Tsubasa

Legacy Member
Dju, een uur bezig geweest met Ebay en Paypal aanmaken (moest wegens lange inactiviteit op Ebay). Vandaag laatste dag leren! En fuck it, ik doe leuke vakken. Statistiek en wiskunde is dan maar voor na de vakantie.

Morgen dagje Brussel (visum halen, shoppen) en dan weekendje Ardennen met de vriendin. Moet dringend stoppen met van alles te doen en deftig in blokmode geraken. Vanaf volgende week!

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Allez, toch nog iéts gedaan vandaag, half hoofdstuk sociale psychologie gelezen. Random Star Trek-referentie trouwens in dat boek, wtf :p
Waar zit je ergens? Ik ben dat precies nog nergens tegengekomen :s:s

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Allez, toch nog iéts gedaan vandaag, half hoofdstuk sociale psychologie gelezen. Random Star Trek-referentie trouwens in dat boek, wtf :p

Rotboek. Nog niet eens opengedaan.

Vedeco

Legacy Member
Groupon - Online talencursussen van Altissia.com - leer Engels, Frans, Duits of Spaans (vanaf €19)

Die €50 voor 12 maanden toegang tot de 5 talen is echt een uitstekende deal. Toen ik enkele vakken wou volgen op de UCL heb ik dit enkele maanden gratis mogen gebruiken om mijn Frans bij te schaven en dat heeft uitstekend geholpen :)

Uitstekende software met uitdagende oefeningen die vooral focussen op praktische woordenschat. De lees- en luisteroefeningen vond ik het meest handige aan het ding. De taal beheersen al sprekend lukt toch niet via zoiets, zelfs amper in echte scholen.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Waar zit je ergens? Ik ben dat precies nog nergens tegengekomen :s:s
Ben al dat hoofdstuk van agressie aan het lezen. Dan kan ik deze week nog lezen + aanduiden, om het dan dinsdag gewoon samen te vatten ipv naar de les te gaan :p

't Is ergens op bladzijde 217 of 317 (hoofdstuk 11 in ieder geval), onderaan. Een zinnetje over Star Trek dat echt compleet over niks gaat.

Alteration zei:
Rotboek. Nog niet eens opengedaan.
Mwoa, vind het wel interessant. Alleen zo stom dat je weeral die experimentjes moet kennen :sop: Ik leer altijd de conclusie van die experimenten (toch het belangrijkste, lijkt mij?) maar nee, op 't examen komen ze dan echt af met de vraag wat kakkerlakken in een bak doen of zo.

Alteration

Legacy Member
glashelder zei:
Mwoa, vind het wel interessant. Alleen zo stom dat je weeral die experimentjes moet kennen :sop: Ik leer altijd de conclusie van die experimenten (toch het belangrijkste, lijkt mij?) maar nee, op 't examen komen ze dan echt af met de vraag wat kakkerlakken in een bak doen of zo.

9/10 zal het wel degelijk interessant zijn, maar door die lessen is de goesting al even zoek.

glashelder

Legacy Member
Alteration zei:
9/10 zal het wel degelijk interessant zijn., maar door die lessen is de goesting al even zoek.
Ah kijk, dat scheelt, ik ga niet naar die lessen :p

NotoriousP

Legacy Member
128 thesisonderwerpen waaruit ik er 3 moet kiezen, lees dat maar eens allemaal. :s

Alle chance dat er bij staat wat voor soort werk het is, zodat ik theoretisch werk en simulaties al kan overslaan. :p

Misericordiam

Legacy Member
Vandaag op mijne boterham:

- stuk van paper doen
- hoofdstukste statistiek doornemen
- Hoofdstukste ander vak doornemen

Eerst nog een afleveringske van Mike and Molly en dan vlieg ik er in tot vanavond en dan wat gaan afreageren met een goede cardio sessie.

Alteration

Legacy Member
Misericordiam zei:
Eerst nog een afleveringske van Mike and Molly en dan vlieg ik er in tot vanavond en dan wat gaan afreageren met een goede cardio sessie.

De laatste?

Iemand

Legacy Member
Volgende week donderdag hebben we opnieuw een gesprek met een aantal VIB-medewerkers met betrekking tot biotechnologie (ikv biotechnologierecht).

We hebben de taak toegewezen gekregen om een aantal plaatselijke verenigingen te bespreken die tegen GGO's zijn en om hun bekommernissen te presenteren. Nadien is er een soort debat met VIB-medewerkers. Ik schaam mij nu al om die dingen te moeten presenteren.

Ik presenteer Friends for the Earth (motherearth.org). De onzin die ik daar al op heb gelezen... Ik wil mijn ogen uitkrabben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan