Fliblit
Legacy Member
Tsubasa zei:Voor ons was dat echt gemakkelijk. De helft zien wij al in Vroegmoderne geschiedenis in het eerste jaar.
Ja, in die syllabus ook, "zie geschiedenis van de middeleeuwen" etc etc, wij hebben dat allemaal nooit gezien

.









