Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Tsubasa zei:
Voor ons was dat echt gemakkelijk. De helft zien wij al in Vroegmoderne geschiedenis in het eerste jaar :p.

Ja, in die syllabus ook, "zie geschiedenis van de middeleeuwen" etc etc, wij hebben dat allemaal nooit gezien :cry:

NotoriousP

Legacy Member
Hupla 2 blz samenvatting van een paper. Nu nog 2 bladzijden over waarom die paper mij interesseert... en micellen interesseren mij dus geen bal. :)

glashelder

Legacy Member
Bluh, hier nog altijd niet begonnen. Tot zover mijn "1 dag pauze" idee.

GemaneDude

Legacy Member
Fliblit zei:
Respect voor de historia. Geschiedenis van de Nederlanden, dat ik daar ooit voor gekozen heb. Wat een kutvak.

Ik doe Geschiedenis van de Britse Eilanden als keuzevak, nog wel best interessant met een goede prof. We hebben powerpoints en een boek, al is dat meer een leesboek dan een leerboek.

Nunak

Legacy Member
Lopen is echt niet gezond :s:s
Ik had juust 1 rondje gedaan en ik dacht, ja doe nog maar een rondje opt gemak. Maar toen kwamen er 2 chicks achter mij lopen en daar kon ik nie voor onder doen want alpha-male enzo en toen moest ik in mijn tweede rondje dubbel zo hard lopen als in mijn eerste en nu vallen mijn benen eraf :cry: :cry:

lantaarnpaal

Legacy Member
Bekos zei:
Lopen is echt niet gezond :s:s
Ik had juust 1 rondje gedaan en ik dacht, ja doe nog maar een rondje opt gemak. Maar toen kwamen er 2 chicks achter mij lopen en daar kon ik nie voor onder doen want alpha-male enzo en toen moest ik in mijn tweede rondje dubbel zo hard lopen als in mijn eerste en nu vallen mijn benen eraf :cry: :cry:

:lol:

Th1x4nG zei:
Maakt maar ni te veel vriendjes, kwil da wij uniek blijven :tongue:

Als vlaggenliefhebber storen de kleuren van uw avatar mij :(

Exorikos

Legacy Member
Bekos zei:
Lopen is echt niet gezond :s:s
Ik had juust 1 rondje gedaan en ik dacht, ja doe nog maar een rondje opt gemak. Maar toen kwamen er 2 chicks achter mij lopen en daar kon ik nie voor onder doen want alpha-male enzo en toen moest ik in mijn tweede rondje dubbel zo hard lopen als in mijn eerste en nu vallen mijn benen eraf :cry: :cry:

Sommige mensen hebben echt niet geleerd uit Matt zijn ervaringen met lopen. Je kan er wel van doodgaan!

Snowyflake

Legacy Member
Bekos zei:
Lopen is echt niet gezond :s:s
Ik had juust 1 rondje gedaan en ik dacht, ja doe nog maar een rondje opt gemak. Maar toen kwamen er 2 chicks achter mij lopen en daar kon ik nie voor onder doen want alpha-male enzo en toen moest ik in mijn tweede rondje dubbel zo hard lopen als in mijn eerste en nu vallen mijn benen eraf :cry: :cry:

ajajaj ge moet nog veel leren e gij :p Ge moest net vertragen, ze laten voorbijsteken en dan konde lopen met uitzicht :cool:

Nunak

Legacy Member
Exorikos zei:
Sommige mensen hebben echt niet geleerd uit Matt zijn ervaringen met lopen. Je kan er wel van doodgaan!

Ik ging het tweede rondje niet voor niks opt gemak lopen. Het was gewoon overmacht :(

Snowyflake zei:
ajajaj ge moet nog veel leren e gij :p Ge moest net vertragen, ze laten voorbijsteken en dan konde lopen met uitzicht :cool:
Dat was idd slimmer geweest. Dan had ik waarschijnlijk zelfs motivatie voor een derde rondje :p

Th1x4nG

Legacy Member
vervang 'The Sopranos' door Californication en 'begonnen' door tweede keer aan 't doorkijken en het is weer the story of my life :hug:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan