Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manu zei:Amai, ik wou dat ik mijn 'Economie en ethiek m.i.v. RZL' ook kon na eens te lezenad:
tommie314 zei:Waar?
tommie314 zei:Enkel om "Staan er ook recensies van Glashelder?" zou wel zwaar overdreven zijn. Maar de mods hier hangen me al langer de keel uit.. Gelukkig is de sfeer op 9lives onder de members wel nog goed.




Bekos zei:Enkel edraket deed zijn job als mod goed en daar hebben ze de rooie letters van afgepakt![]()

Exorikos zei:Als ik me niet vergis heeft hij die zelf afgegeven omdat het niet naar zijn zin was?![]()


Fliblit zei:Respect voor de historia. Geschiedenis van de Nederlanden, dat ik daar ooit voor gekozen heb. Wat een kutvak.
.