Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Ik heb er gewoon Spaans eens doorgehaald vandaag, op't gemakske :p

Nu 1.5 dagen voor Europese Integratie, lukt zeker :)

bah EEI :s blij dat ik dat deze vakantie niet meer moet bekijken :) Onderschat het wel niet, het ziet er onschuldiger uit dan dat het is ..

Nunak

Legacy Member
Ik ga morgen ook nog eens lopen! Ik had aan mezelf beloofd dat ik in de paasvakantie terug zou beginnen maar het is er nog niet van gekomen :p

Anyway, proberen om nog 30 slides te doen vandaag.

Snowyflake

Legacy Member
Sebiet nog eens aan een oefening beginnen :D Altijd lastig om eraan te beginnen maar eenmaal bezig is het bijna leuk :)

Orchidee

Legacy Member
Snowyflake zei:
Sebiet nog eens aan een oefening beginnen :D Altijd lastig om eraan te beginnen maar eenmaal bezig is het bijna leuk :)

En eenmaal af is het helemaal leuk!:woohoo:

Fliblit

Legacy Member
e.House zei:
Waarom ben je dan gestopt?

Khad een eindje geleden een periode met veel werk, toen heb ik het regelmatig wat uitgesteld en eens ik uit m'n ritme was heb ik het nooit meer terug opgepikt.

Tot nu. :)

Lorvet

Legacy Member
Ik moet echt eens proberen om mijn slaapuren aan te houden in de vakantie. Was gisteren op de goeie weg maar zit nu nog altijd op... Goh ja, minstens 100 bladzijden gedaan voor de eerste keer, dus mag niet klagen, morgen nog 40 en dan kan ik aan die verdomde projecten beginnen...

Th1x4nG

Legacy Member
Jeuj, 30 minuten kunnen knallen. Al een paar keer van cursus veranderd omdat ze allemaal om ter ergst zijn.

Mijn manier van aanduiden wordt ook alsmaar brutaler en agressiever. In het begin was het gewoon me een pen en een latje, ondertussen zit ik in 3 kleuren fluo me de losse hand gas te geven in die rotpapieren. :)

freakykiller

Legacy Member
Weer heel me dag weg :unsure: robotcompetitie en te lang blijven plakken bij pintjes & cognac erna :unsure:. MORGE BEGIN IK ECHT GOE

tgc_9012

Legacy Member
Al heel de paasvakantie bezig met fiscaal recht te leren en samen te vatten. Dit is echt het vak dat het traagst vooruit gaat van heel de bacheloropleiding :/
Is het een goede methode om alle grote lijnen rats vanbuiten te leren en de details op te zoeken op het open boek examen? Iemand tips?

Tsubasa

Legacy Member
Al deftig geleerd, ook vroeg begonnen. Alleen in hoeveelheid pagina's valt het tegen :p. Moest dit niet statistiek zijn, had ik echt meer als het dubbele in pagina's. Doet er op zich niet toe, maar toch beter voor de motivatie.

joshetei

Legacy Member
fucking wijsbegeerte en ethiek 3 (ja DRIE)
in een richting industrieel ingenieur :sad:

thommich

Legacy Member
joshetei zei:
fucking wijsbegeerte en ethiek 3 (ja DRIE)
in een richting industrieel ingenieur :sad:

Ik braak er ook van:angry:
En dan nog zoveel werk tijdens het jaar, met dat portfolio. Heb m'n tekst voor opdracht 2D ingediend, met ongeveer 2000 woorden. Maar 'k vrees dat'k met 500 woorden meer punten had kunnen krijgen, zoveel gezeverd dat ik heb!:s


Utred zei:
Wth, 3 keer? Elke keer 20 pagina's ofzo?
Nee, elke keer een schoon cursusje hoor.
Eerste jaar: wetenschapsfilosofie
Derde jaar: Ethiek
Vierde jaar: Beroepsdeontologie

joshetei

Legacy Member
Vorige 2 keer vond ik niet zo erg, was nog n luchtig vakske in de examens, gewoon cursus verschillende keren goe lezen. Maar nu zo'n stomme portfolio met 4 opdrachten...Kan die tijd beter gebruiken voor m'n thesis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan