Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Miljaar, 3 uur kwijt omdat ik een path naar mijn java directory heb ingevuld in het verkeerde kolommetje. Ik ga bouwkunde doen :sop:

edraket

Legacy Member
Lorvet zei:
Miljaar, 3 uur kwijt omdat ik een path naar mijn java directory heb ingevuld in het verkeerde kolommetje. Ik ga bouwkunde doen :sop:

Bedrijfskunde :cool:
Falers unite!

Lorvet

Legacy Member
Nee, want dan heb ik statistiek :tongue:

EDIT; blijkbaar heb ik dat als bouwkundige ook :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Al cva gewerkt, nu pauzeke en subiet nog wa en mijn achterstand door mijn 4-dage intermezzo zal nie zo erg zijn !

Misericordiam

Legacy Member
Ik kan blijkbaar vroeg opstaan om te gaan zwemmen maar om te werken voor 't school dat gaat nie zenne.

Nadien ga ik toch wel wat knallen.

Tsubasa

Legacy Member
Vedeco zei:
De laatste keer dat ik deze gezien heb was rond oktober vorig jaar denk ik. (maar toen was het enkel de optie voor 6 maand dacht ik ook) maar deze voucher mag omgeruild worden tot 4 juli 2012. Dus als je hem koopt heb je nog wat respijt.

Het staat er terug :unsure:. Heb het gisteren niet gekocht uit vrees dat ik dat dan toch niet doe, nu begint de twijfel helemaal opnieuw :p.

Vedeco

Legacy Member
Tsubasa zei:
Het staat er terug :unsure:. Heb het gisteren niet gekocht uit vrees dat ik dat dan toch niet doe, nu begint de twijfel helemaal opnieuw :p.

Ja dat kan wel een paar dagen na elkaar terugkomen :p

Utred

Legacy Member
Jupla. Dan willen we eens werken, wil de laptop niet opstarten. Ik haat computers.

Utred

Legacy Member
Ik werk liever in de living en mijn pc staat op mijn kamer. Het is hier koud en fuck chaufage.
Het is een serieus probleem precies. Ik heb echt geen zin om te formatteren want mijn chickiepedia-map staat op mijn laptop.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Ik werk liever in de living en mijn pc staat op mijn kamer. Het is hier koud en fuck chaufage.
Het is een serieus probleem precies. Ik heb echt geen zin om te formatteren want mijn chickiepedia-map staat op mijn laptop.

Begrijpelijk.

Plutus

Legacy Member
Hop, nog een herinneringsmail gestuurd. Fuck docenten, serieus.. Beantwoord uw mails eens :angry: en dan krijg ik naar mijn kloten dat ik niet op schema zit!

Burrid

Legacy Member
Man man, zit hier al aan 10 paginas enkel soortennamen van planten.
En nog maar aan powerpoint 7 van de 38, ga dat nooit onthouden :sad:

Plutus

Legacy Member
NotoriousP zei:
Het is vakantie. :p
Dan moet ze vlak voor de vakantie niet tegen mij zeggen dat ik moet voortmaken :p en als je op verlof bent, stel dan een automatisch antwoord in zoals de meeste mensen of verwittig ons op tijd.. Een andere prof die mij helpt voor mijn thesis is ook met verlof, en die kon mij ook antwoorden.

EDIT: Nuja ik heb er gewoon de pest aan, aan zo'n mensen :p communiceer duidelijk en dan is er geen probleem. Het enige dat ze nu doet is mij blokkeren.

Orchidee

Legacy Member
Manu zei:
Hop, nog een herinneringsmail gestuurd. Fuck docenten, serieus.. Beantwoord uw mails eens :angry: en dan krijg ik naar mijn kloten dat ik niet op schema zit!

Thehe bij mijn zus haar promotor is het net omgekeerd: Die zou zelfs de zondagvoormiddag bellen om te vragen hoe het nog gaat met haar thesis, en intussen eens vragen of ze al werk heeft gevonden etc. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan