Nas
Legacy Member
Naar Brugge is toch maar een half uur?glashelder zei:Nopead:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar Brugge is toch maar een half uur?glashelder zei:Nopead:
Matt. zei:Ge moet maar leren fietsen!
ad: Vandaag was het koude wind 
Met de trein, ja. Niet met de bus-trein-tram + wachttijden en eventuele vertragingen. Stipt 1,5 uur onderweg van deur tot deur.Nas zei:Naar Brugge is toch maar een half uur?
Nas zei:Ik doe er even lang over om naar Knokke te gaan
Hoewel ja, ik er vaak wat langer over doe door vertraging met de trein of een tram missen.
Clochardtommie314 zei:
Put_met_keren zei:Bij Verhulst was dat ook zo. Die Sophie vroeg het hem dan nog vlakaf wat de essentie was van zijn betoog en hij begon gewoon weer verder te lullen.
Bij deze weet ik eigenlijk niet goed wat nu de essentie was.. Gewoon dat orbanisme?
Over welke lezingen doe jij je paper?
Ik Frank Vandenbroucke, Bruno Vanobbergen en Luc Deleu.
En dan denk ik nog die tweespraak met Jürgen Mettepenningen & Piet Van Eeckhaut en David Healy.
Tenzij dat er nog video's opkomen van andere lezingen.
Die lezing van die Fransman die in het "Engels" sprak zag ik helemaal niet zitten.
. Maar ik kan het me nog moeilijk precies herinneren eigenlijk. tommie314 zei:Na een tijd zal het afgesloten worden vrees ik
Bleh, 'k wil het gewoon houden. In het dagelijkse leven gebruik ik nog altijd zo'n dom lofja4evah-hotmailadres. Ik heb wel een gmailadres met gewoon mijn naam maar 'k werk niet graag met gmail. Zou eens moeten uitvogelen hoe dat doorsturen en zo precies werkt.Vedeco zei:Ze laten dat nog 1 academiejaar (denk ik) open zodanig dat je ermee kan solliciteren.
Vedeco zei:Gmail is echt zo simpel als pompwater![]()
Maar 'k werk er niet graag mee, kan ook niet zeggen waarom. Die interface van UGentmail is voor mij bijvoorbeeld perfect, gewoon simpel, geen rare icoontjes waarbij je moet gissen wat ze willen zeggen en doet verder gewoon wat het moet doen.zarathustra zei:Heb je niet gewoon een email adres van je ISP ? Ik gebruik al jaren mijn @pandora.be/@telenet.be adres
J.F. zei:ieeeuw ik krijg mijn site niet online![]()
