Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Ik doe er even lang over om naar Knokke te gaan :unsure:
Hoewel ja, ik er vaak wat langer over doe door vertraging met de trein of een tram missen.

Joeshoe

Legacy Member
De meeste taken komen dit semester van het meest nutteloze vak gegeven door een docent die vindt dat haar vak het belangrijkste is. Daarmee dat het maar 1sp is zeker. :sop:

Matt.

Legacy Member
Net ontdekt dat ik een aantal verslagen vergeten was in mijn to do lijstje. :sop: 10 verslagen en 3 projecten te gaan. :cry:

freakykiller

Legacy Member
Gaat ge dan eens na de les en gaan ze nog eens 30-40 minuten uitlopen ook ! Die wille mij precies nie lossen !

glashelder

Legacy Member
Beetje sociale psychologie samenvatten. Vandaag 20 pagina's en morgen ook, zou moeten lukken.

Nas zei:
Ik doe er even lang over om naar Knokke te gaan :unsure:
Hoewel ja, ik er vaak wat langer over doe door vertraging met de trein of een tram missen.

Vanaf het station Brugge ga ik met de bus naar huis, maar ik woon zo in een uithoek, tegen Varsenare eigenlijk. Dus dat is echt de allerlaatste halte van die buslijn, en dat duurt ongeveer 20 minuten.

Misericordiam

Legacy Member
Lawlz, ik heb hier al meer gedaan vandaag dan in 3 dagen paasvakantie :D.

Toch zeker 3 uur goed doorgewerkt.

Vio

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Bij Verhulst was dat ook zo. Die Sophie vroeg het hem dan nog vlakaf wat de essentie was van zijn betoog en hij begon gewoon weer verder te lullen.
Bij deze weet ik eigenlijk niet goed wat nu de essentie was.. Gewoon dat orbanisme?

Over welke lezingen doe jij je paper?

Ik Frank Vandenbroucke, Bruno Vanobbergen en Luc Deleu.
En dan denk ik nog die tweespraak met Jürgen Mettepenningen & Piet Van Eeckhaut en David Healy.
Tenzij dat er nog video's opkomen van andere lezingen.
Die lezing van die Fransman die in het "Engels" sprak zag ik helemaal niet zitten.

Ha Dimitri Verhulst vond ik net nog redelijk goed maar dat is misschien omdat ik wel fan ben van zijn boeken enzo :p. Maar ik kan het me nog moeilijk precies herinneren eigenlijk.
Maar normaal staan alle video's online dacht ik, paar op youtube en een aantal op vimeo.
En ik moet er dringend eens aan beginnen maar door alle dagen stage, ook tijdens de paasvakantie nog niet zoveel tijd gehad maar ik ga denk ik degene doen waar ik naartoe geweest ben: Frank Vandenbroucke, Dimitri Verhulst, Luc Deleu, Menno Van Der Veen(e-happiness) en Michael De Cock(migratiestromen).
Al veel geschreven jij?

glashelder

Legacy Member
Random vraag. Als je afstudeert, heb je geen toegang meer tot je UGent-mailadres zeker? Bedenk me nu net dat ik dat adres al een paar keer heb opgegeven voor bepaalde diensten of aankopen.

Vedeco

Legacy Member
Ze laten dat nog 1 academiejaar (denk ik) open zodanig dat je ermee kan solliciteren.

Al zou ik dat zelf niet doen :p

glashelder

Legacy Member
Nog 23 pagina's samenvatten en ik ben tevreden voor vandaag.

tommie314 zei:
Na een tijd zal het afgesloten worden vrees ik
Vedeco zei:
Ze laten dat nog 1 academiejaar (denk ik) open zodanig dat je ermee kan solliciteren.
Bleh, 'k wil het gewoon houden. In het dagelijkse leven gebruik ik nog altijd zo'n dom lofja4evah-hotmailadres. Ik heb wel een gmailadres met gewoon mijn naam maar 'k werk niet graag met gmail. Zou eens moeten uitvogelen hoe dat doorsturen en zo precies werkt.

Edit: oh, daar was weinig aan uit te vogelen.

glashelder

Legacy Member
Vedeco zei:
Gmail is echt zo simpel als pompwater :p

'k Had er nog niet echt achter gekeken, daarmee :p Maar 'k werk er niet graag mee, kan ook niet zeggen waarom. Die interface van UGentmail is voor mij bijvoorbeeld perfect, gewoon simpel, geen rare icoontjes waarbij je moet gissen wat ze willen zeggen en doet verder gewoon wat het moet doen.

zarathustra

Legacy Member
Heb je niet gewoon een email adres van je ISP ? Ik gebruik al jaren mijn @pandora.be/@telenet.be adres

asmo

Legacy Member
Klein vraagje voor de studenten hier die goed met excel kunnen werken. Aangezien het lang geleden is dat ik dat programma nog is deftig heb gebruikt en google mij ook niet echt verder helpt.

Stel ik heb een dataset met twee kolommen X-Y (maar in de praktijk met natuurlijk veel meer datapunten, anders zou ik het wel manueel doen)

X Y
1 0.11
2 0.38
3 0.54
4 0.73
5 0.96

Hoe kan ik deze dataset simpel inkorten, zodat er steeds een rij wordt overgeslaan in de nieuwe dataset?

Het zou dus dit moeten worden:

X Y
1 0.11
3 0.54
5 0.96

Alle hulp is welkom.

glashelder

Legacy Member
zarathustra zei:
Heb je niet gewoon een email adres van je ISP ? Ik gebruik al jaren mijn @pandora.be/@telenet.be adres

Nee. Voor Telenet nog maar bestond hadden we internet via Belgacom en was ik de enige die echt op internet zat. Via een vriendin een e-mailadres bij Hotmail aangemaakt (... snap ook niet goed waarom ik dat niet zelf kon, maar goed, het internet was nog heel onbekend en raar toen). Toen we Telenet kregen heeft m'n pa gewoon zo'n mailadres van Telenet aangemaakt, en bleef ik bij m'n hotmailadres. Ondertussen al een ander hotmailadres en nu gebruik ik dat al zolang. Gewoon dat kunnen doorsturen van een deftig adres (met gewoon mijn naam) naar mijn hotmailaccount is ook al goed genoeg.

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
ieeeuw ik krijg mijn site niet online :(

:wtf:



Wiskunde is soms enorm confusing als uw prof daar lange formules zit af te ratelen, terwijl het veel makkelijker kan gezegd worden :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan