Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:
Ambetant doen kunt ge goed maar qua argumentatie faalt ge toch wel hard





Racing_Genk zei:@lantaarnpaal: das zo'n 40 uur per week dak doe inclusief les, valt toch mee?
Ik ga naar nauwelijks lessen en compenseer dat door te studeren..
freakykiller zei:threatens en forces zijn beide werkwoorden op die crisis ? Het zou gewoon duidelijker zijn met een ',' of 'and' er tussen. Crisis threatens and forces managers...
Ahja kben geen taalspecialist maar da denk ik er van
J.F. zei:Nee, ik doe Taal- en Letterkunde in Leuven![]()


Racing_Genk zei:En als iedereen 25u zoveel vindt, leuk voor hun maar in 2e zit zal ik eens komen lachen hier
in't leven moede nu eenmaal keuzes maken he, of ge pakt u vakantie tijdens t jaar of ge pakt ze tijdens de vakantie he 
Racing_Genk zei:Wat is daar grappig aan?![]()


lantaarnpaal zei:Krijgen jullie programmeren ofzo?
Kvind het wel zot dat ge zo'n 25u per week effectief kunt studeren
Ik kan er maar niet aan beginnen om de een of andere reden :'(



J.F. zei:Nee, want er mag in het Engels nooit een komma tussen onderwerp en persoonsvorm, en die 'threatens' hoort bij het onderwerp.
(toevallig ben ik da wel!)
, de komma kan wel zo zijn maar het is de crisis die dreigt en heel die vorige zin die managers forceert tot... dus die komma zou gerechtvaardigd zijn op die manier
dus zie ik niet in wat er echt mis is aan de zin naast ietswat onduidelijk. Maar dat is dan ook engels, die maken duizend zinnen in één (al heb ik altijd het kritiek gekregen dit ook te doen in het nederlands)Oej, korte teentjesRacing_Genk zei:Freaky, ik deed int middelbaar ook gene kloot alsk geen toets had. Ik weet nie hoe het in uw school zit maar wij hadden iedere week zeker een vier toetsen.. plus dan uw taken die ik meetel bij studeren.
En leer eens tellen, 25u de week is een kleine vier uur per dag. Geen 5 uur.


Racing_Genk zei:En leer eens tellen, 25u de week is een kleine vier uur per dag. Geen 5 uur.

Balsaus zei:Ik had trouwens 4,33 op 6 , ben ik blij genoeg mee![]()

Racing_Genk zei:Trouwens, vaak kan ik de laatste dagen voor het examen chillen omdat ik alles al ken terwijl anderen dan twaalf uur per dag zitten te blokken, dus dan kan ik ook lachen![]()

freakykiller zei:Geen idee wat je bedoelt, de komma kan wel zo zijn maar het is de crisis die dreigt en heel die vorige zin die managers forceert tot... dus die komma zou gerechtvaardigd zijn op die manier
dus zie ik niet in wat er echt mis is aan de zin naast ietswat onduidelijk. Maar dat is dan ook engels, die maken duizend zinnen in één (al heb ik altijd het kritiek gekregen dit ook te doen in het nederlands)
En ja, Engels is moeilijker dan het lijkt eigenlijk.Das dan wrs ook de reden dat iedereen zoveel commentaar heeftAls die jongen een normaal leven wil in de blok is dat zijn goed recht en ik wou dat ik dat ook kon.

Idd, met mijn 25u de week is er geen tijd voor te feesten, ik slaap zo'n 18u per dag en voor de rest eet en studeer ikjoshetei zei:Joepie, chillen terwijl de rest aant studeren is en studeren terwijl de rest aant feesten is![]()
lantaarnpaal zei:hij bedoelde in zijn geval dat hij maar 5 dagen op 7 effectief eens leert
Ik zat deze morgend bij u in de les normaal gezien (11 tot 13 u)
Ik was degene met de metro-krant![]()
J.F. zei:Er is inderdaad ook niets mis met die zin, ik antwoord gewoon op uw vraag of daar niet best een komma tussen kan.En ja, Engels is moeilijker dan het lijkt eigenlijk.
.