Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

joshetei

Legacy Member
Racing_Genk zei:
@lantaarnpaal: das zo'n 40 uur per week dak doe inclusief les :p, valt toch mee?

Nu zit ik met een thesis maar vorige jaren zat ik regelmatig aan 40u per maand lol
Den blok is dan natuurlijk iets volledig anders

Racing_Genk

Legacy Member
Uhm, in het totaal doe ik maximum evenveel als in het middelbaar, dan kunt ge toch bezwaarlijk zeggen dat ik onmenselijk veel voor school doe? :s Ik ga naar nauwelijks lessen en compenseer dat door te studeren..

En als iedereen 25u zoveel vindt, leuk voor hun maar in 2e zit zal ik eens komen lachen hier.

Trouwens, vaak kan ik de laatste dagen voor het examen chillen omdat ik alles al ken terwijl anderen dan twaalf uur per dag zitten te blokken, dus dan kan ik ook lachen :D

J.F.

Legacy Member
freakykiller zei:
threatens en forces zijn beide werkwoorden op die crisis ? Het zou gewoon duidelijker zijn met een ',' of 'and' er tussen. Crisis threatens and forces managers...

Ahja kben geen taalspecialist maar da denk ik er van

Nee, want er mag in het Engels nooit een komma tussen onderwerp en persoonsvorm, en die 'threatens' hoort bij het onderwerp.

(toevallig ben ik da wel!)

lantaarnpaal

Legacy Member
J.F. zei:
Nee, ik doe Taal- en Letterkunde in Leuven ;)

Krijgen jullie programmeren ofzo? :unsure:



Kvind het wel zot dat ge zo'n 25u per week effectief kunt studeren :p
Ik kan er maar niet aan beginnen om de een of andere reden :'(

Utred

Legacy Member
Kom kom kom. Laten we niet gelijk in het middelbaar beginnen. Als die jongen een normaal leven wil in de blok is dat zijn goed recht en ik wou dat ik dat ook kon.

josilirios

Legacy Member
Racing_Genk zei:
En als iedereen 25u zoveel vindt, leuk voor hun maar in 2e zit zal ik eens komen lachen hier

:rofl: in't leven moede nu eenmaal keuzes maken he, of ge pakt u vakantie tijdens t jaar of ge pakt ze tijdens de vakantie he ;)

freakykiller

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Wat is daar grappig aan?:p

Het is toch wel vrij veel =/. Zelfs in het middelbaar 10 uren de week.. ? Als ik geen toets had dan deed ik ook niets...

25 uur in de week betekent zowa iedere dag 5 uur ? (ik doe de vrijdag niets en welja ik vergooi altijd wel een zondag of zaterdag). Ik ben content als ik aan 2 uren 'deftig' de dag geraak. De meeste weken toch totaal nie, in de weken dat ik het voel presseren zou ik heel misschien aan 25 geraken.

Ik skip eigenlijk ook bijna alle theorielessen :unsure:

Balsaus

Legacy Member
25 uur per week studeren vind ik toch wel veel? 3,5 uur per dag? Ik probeer tijdens een lesweek altijd mee te zijn met de leerstof door het te herbekijken (lezen+aanduiden). En tijdens het weekend doe ik trouwens weinig , doe dat aanduiden en lezen vooral tijdens de week , de uren tussen de lessen enzo.

Ik had trouwens 4,33 op 6 , ben ik blij genoeg mee :)

Racing_Genk

Legacy Member
Freaky, ik deed int middelbaar ook gene kloot alsk geen toets had. Ik weet nie hoe het in uw school zit maar wij hadden iedere week zeker een vier toetsen.. plus dan uw taken die ik meetel bij studeren.

En leer eens tellen, 25u de week is een kleine vier uur per dag. Geen 5 uur.

J.F.

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Krijgen jullie programmeren ofzo? :unsure:



Kvind het wel zot dat ge zo'n 25u per week effectief kunt studeren :p
Ik kan er maar niet aan beginnen om de een of andere reden :'(

+-, Informatiekunde. Echt hatelijk. :(

En ik zit ook altijd bij met alles en ga ook nog wel veel weg. In de blok moet ik ook niks meer samenvatten ofzo, echt alleen nog memoriseren. Ik ben ook pro 3 maanden zomervakantie hoor :p

Maar ik moet wel zeggen dat ik niet zoveel les heb op mijn richting en dat dan misschien ook beter lukt :)

freakykiller

Legacy Member
J.F. zei:
Nee, want er mag in het Engels nooit een komma tussen onderwerp en persoonsvorm, en die 'threatens' hoort bij het onderwerp.

(toevallig ben ik da wel!)

Geen idee wat je bedoelt :unsure:, de komma kan wel zo zijn maar het is de crisis die dreigt en heel die vorige zin die managers forceert tot... dus die komma zou gerechtvaardigd zijn op die manier :unsure: dus zie ik niet in wat er echt mis is aan de zin naast ietswat onduidelijk. Maar dat is dan ook engels, die maken duizend zinnen in één (al heb ik altijd het kritiek gekregen dit ook te doen in het nederlands)


Racing_Genk zei:
Freaky, ik deed int middelbaar ook gene kloot alsk geen toets had. Ik weet nie hoe het in uw school zit maar wij hadden iedere week zeker een vier toetsen.. plus dan uw taken die ik meetel bij studeren.

En leer eens tellen, 25u de week is een kleine vier uur per dag. Geen 5 uur.
Oej, korte teentjes :s :s :s :s :s
Als ik u zeg dat ik 2 dagen vergooi, zou dat voor mij resulteren in: 5 dagen en 25 uur. 25/5=...... 5 !
edit: en 4 uur per dag is nog altijd madness :lol:

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
En leer eens tellen, 25u de week is een kleine vier uur per dag. Geen 5 uur.

hij bedoelde in zijn geval dat hij maar 5 dagen op 7 effectief eens leert :unsure:

Balsaus zei:
Ik had trouwens 4,33 op 6 , ben ik blij genoeg mee :)

Ik zat deze morgend bij u in de les normaal gezien (11 tot 13 u)
Ik was degene met de metro-krant :unsure:

joshetei

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Trouwens, vaak kan ik de laatste dagen voor het examen chillen omdat ik alles al ken terwijl anderen dan twaalf uur per dag zitten te blokken, dus dan kan ik ook lachen :D

Joepie, chillen terwijl de rest aant studeren is en studeren terwijl de rest aant feesten is :woohoo:

J.F.

Legacy Member
freakykiller zei:
Geen idee wat je bedoelt :unsure:, de komma kan wel zo zijn maar het is de crisis die dreigt en heel die vorige zin die managers forceert tot... dus die komma zou gerechtvaardigd zijn op die manier :unsure: dus zie ik niet in wat er echt mis is aan de zin naast ietswat onduidelijk. Maar dat is dan ook engels, die maken duizend zinnen in één (al heb ik altijd het kritiek gekregen dit ook te doen in het nederlands)

Er is inderdaad ook niets mis met die zin, ik antwoord gewoon op uw vraag of daar niet best een komma tussen kan. :p En ja, Engels is moeilijker dan het lijkt eigenlijk.

Racing_Genk

Legacy Member
Als die jongen een normaal leven wil in de blok is dat zijn goed recht en ik wou dat ik dat ook kon.
Das dan wrs ook de reden dat iedereen zoveel commentaar heeft:)

Racing_Genk

Legacy Member
joshetei zei:
Joepie, chillen terwijl de rest aant studeren is en studeren terwijl de rest aant feesten is :woohoo:
Idd, met mijn 25u de week is er geen tijd voor te feesten, ik slaap zo'n 18u per dag en voor de rest eet en studeer ik

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
hij bedoelde in zijn geval dat hij maar 5 dagen op 7 effectief eens leert :unsure:



Ik zat deze morgend bij u in de les normaal gezien (11 tot 13 u)
Ik was degene met de metro-krant :unsure:

Bij Bank en fin? Ik heb niemand gezien met een metro krant. En volgt gij da ni me TEW normaal?

freakykiller

Legacy Member
J.F. zei:
Er is inderdaad ook niets mis met die zin, ik antwoord gewoon op uw vraag of daar niet best een komma tussen kan. :p En ja, Engels is moeilijker dan het lijkt eigenlijk.

De enigste taal waar ik taalgevoel voor heb :love:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan