Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Stressende vriendinnen op Facebook voor hun punten, ik begin er zelf stress van te krijgen. :s (En ik weet niet eens zeker dat mijn punten er nog wel op komen vandaag of een van de volgende dagen. :lol:)

edraket

Legacy Member
Financiële analyse en beheer: 14
Inleiding tot bedrijfs- en productiebeheer: 14
Inleiding tot operationeel onderzoek: 10
Tijd en methodestudie: 16
Wiskundige modellering in de ingenieurswetenschappen: 6 (zoals verwacht)

Goeie resultaten, hoger dan verwacht. Alleen had ik voor financiële analyse wel een hoger cijfer verwacht, want daar hebben we vurt veel tijd ingestoken.
Nu verder roadtrippen in Canada, jowkes!

Vedeco

Legacy Member
glashelder zei:
10, 10, 12, 13, 13 :woohoo:

Proficiat!

Ook minder voor Moderniteit dan verwacht?
Vorig jaar had ik echt een uitstekend gevoel bij dat examen maar had een 11 :p

Hmm zie net via ECTS dat Van Houtte dit geeft? Ik had Raf Vanderstraeten en er was een openboek examen a.d.h.v. Classical Sociological Theory

Iemand

Legacy Member
Binnen 50 min zogezegd on line. Als ik ze tegen de 20e heb zal het al goed zijn de rechtenfac kennende. Nuja, zullen geen wonderexamens zijn.

Ironpole

Legacy Member
Orchidee_x zei:
De 10 veronderstel ik? :p

Ja! :D Ben echt overgelukkig. Kan ik toch nog buitenlandse stage plannen!! :woohoo::woohoo::woohoo:
Was meerkeuze met giscorrectie, en had er 12 ingevuld. Dus zal er nog eentje, misschien twee, fout hebben gehad. :p

Nas

Legacy Member
Communicatiewetenschappen: 14/20
Politicologie: 12/20
Statistiek: 12/20
Sociale en politieke leerstelsels: 17/20

En dan sociologie: 9/20

Nu ja, dat was het laatste examen en ik had niet echt veel goesting om nog veel te doen. :p

Matt.

Legacy Member
Oei, ene vriendin allemaal 8 en 9's. De andere is plots offline dus dat voorspelt ook weinig goeds. :s

Proficiat iedereen hier, allemaal goei punten precies. :p

glashelder

Legacy Member
Vedeco zei:
Proficiat!

Ook minder voor Moderniteit dan verwacht?
Vorig jaar had ik echt een uitstekend gevoel bij dat examen maar had een 11 :p

Hmm zie net via ECTS dat Van Houtte dit geeft? Ik had Raf Vanderstraeten en er was een openboek examen a.d.h.v. Classical Sociological Theory
Haha, ik had echt een 15 verwacht voor dat examen... 't Is een 13 geworden ;) Iedereen vond het echt supergemakkelijk en had meer punten verwacht, denk ik. Al iemand gehoord die ook een 13 heeft en ook meer verwacht had.

En 't is idd dat van Vanderstraeten. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt, het vak eronder (sociologische benaderingswijzen) wordt door Van Houtte gegeven :p

Nas zei:
Communicatiewetenschappen: 14/20
Politicologie: 12/20
Statistiek: 12/20
Sociale en politieke leerstelsels: 17/20

En dan sociologie: 9/20

Nu ja, dat was het laatste examen en ik had niet echt veel goesting om nog veel te doen. :p

Nice! Zie je, valt wel allemaal mee. En die sociologie ace je gewoon in tweede zit met volle moed :p

da biszy

Legacy Member
glashelder zei:
Haha, ik had echt een 15 verwacht voor dat examen... 't Is een 13 geworden ;) Iedereen vond het echt supergemakkelijk en had meer punten verwacht, denk ik. Al iemand gehoord die ook een 13 heeft en ook meer verwacht had.

En 't is idd dat van Vanderstraeten. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt, het vak eronder (sociologische benaderingswijzen) wordt door Van Houtte gegeven :p



Nice! Zie je, valt wel allemaal mee. En die sociologie ace je gewoon in tweede zit met volle moed :p



Mieke, geweldige prof. Geeft altijd deftige punten. :D

Vedeco

Legacy Member
glashelder zei:
Haha, ik had echt een 15 verwacht voor dat examen... 't Is een 13 geworden ;) Iedereen vond het echt supergemakkelijk en had meer punten verwacht, denk ik. Al iemand gehoord die ook een 13 heeft en ook meer verwacht had.

En 't is idd dat van Vanderstraeten. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt, het vak eronder (sociologische benaderingswijzen) wordt door Van Houtte gegeven :p

Blij dat ik niet alleen ben.
En Sociologische benaderingswijzen is echt een chill vak met een heel leuke prof. Het leukste en meest historisch bruikbare sociologische vak dat ik heb gevolgd. :p

Ik heb daar een uitstekende studentencursus van liggen btw (volgt bijna letterlijke de woorden van de prof) . Indien je geïnteresseerd bent moet je maar een PM sturen met jouw Ugent adres en dan stuur ik het jou door.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan