Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:10, 10, 12, 13, 13![]()

Ironpole zei:15, 14, 16, 16, 10, 15. Erdoor voor SySi.![]()


Orchidee_x zei:De 10 veronderstel ik?![]()
Ben echt overgelukkig. Kan ik toch nog buitenlandse stage plannen!! 



Haha, ik had echt een 15 verwacht voor dat examen... 't Is een 13 gewordenVedeco zei:Proficiat!
Ook minder voor Moderniteit dan verwacht?
Vorig jaar had ik echt een uitstekend gevoel bij dat examen maar had een 11
Hmm zie net via ECTS dat Van Houtte dit geeft? Ik had Raf Vanderstraeten en er was een openboek examen a.d.h.v. Classical Sociological Theory
Iedereen vond het echt supergemakkelijk en had meer punten verwacht, denk ik. Al iemand gehoord die ook een 13 heeft en ook meer verwacht had.
Nas zei:Communicatiewetenschappen: 14/20
Politicologie: 12/20
Statistiek: 12/20
Sociale en politieke leerstelsels: 17/20
En dan sociologie: 9/20
Nu ja, dat was het laatste examen en ik had niet echt veel goesting om nog veel te doen.![]()

glashelder zei:Haha, ik had echt een 15 verwacht voor dat examen... 't Is een 13 gewordenIedereen vond het echt supergemakkelijk en had meer punten verwacht, denk ik. Al iemand gehoord die ook een 13 heeft en ook meer verwacht had.
En 't is idd dat van Vanderstraeten. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt, het vak eronder (sociologische benaderingswijzen) wordt door Van Houtte gegeven
Nice! Zie je, valt wel allemaal mee. En die sociologie ace je gewoon in tweede zit met volle moed![]()

glashelder zei:Haha, ik had echt een 15 verwacht voor dat examen... 't Is een 13 gewordenIedereen vond het echt supergemakkelijk en had meer punten verwacht, denk ik. Al iemand gehoord die ook een 13 heeft en ook meer verwacht had.
En 't is idd dat van Vanderstraeten. Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt, het vak eronder (sociologische benaderingswijzen) wordt door Van Houtte gegeven![]()

Ik ga voor de 20glashelder zei:Nice! Zie je, valt wel allemaal mee. En die sociologie ace je gewoon in tweede zit met volle moed![]()


Exorikos zei:BOEIEND

