Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

NotoriousP

Legacy Member
Maandag
14:25 tot 16:25 Technologie van geïntegreerde systemen: hoorcollege

Dinsdag
16:35 tot 19:00 Numerieke wiskunde: hoorcollege
17:00 tot 19:00 Capita selecta van de nanotechnologie

Woensdag
14:25 tot 16:25 Chemie op nanometerschaal: hoorcollege


Donderdag
08:25 tot 10:25 Technologie van geïntegreerde systemen: hoorcollege
16:35 tot 18:35 Atoomtheorie, chemische periodiciteit en chemische binding: hoorcollege
16:35 tot 18:35 Elektriciteit, magnetisme en golven

Vrijdag
08:25 tot 10:25 Chemie op nanometerschaal: hoorcollege

Overlappende lessen ftw! :s

En P&O staat er voor een of andere reden nog niet op.

Cadiuro

Legacy Member
1e/2e BA Geografie, flexibel traject:

Maandag
8.30-10.30 Geologie (Oefenzitting)
14.00-16.00 Algemene Natuurkunde I
16.30-18.30 Millieuchemie

Dinsdag
14.00-16.00 Algemene Natuurkunde I (Oefenzitting)

Woensdag
11.00-13.00 Geschiedenis van de Nieuwste Tijd

Donderdag
10.30-12.30 Wiskunde II
14.00-16.00 Wiskunde II (Oefenzitting)
16.00-18.00 Wetenschapscommunicatie

Vrijdag
9.00-11.00 Economie

Hopen dat ik nergens in de problemen ga raken met overlappende lessen of tegenstrijdige belangen van 1e- en 2e-bachvakken die nog verschoven worden ofzo. Dees is anders ni echt een rooster om over te klagen :D

Gekke_Koerd

Legacy Member
volgende week woensdag al weekend

whats there to complain about

Cadiuro

Legacy Member
Ik ga maar eens slapen, moet morgen vroeg op. Kmoet immers al om half twee in leuven zijn! :p:D

Nahrtent

Legacy Member
Twee 9's en een 8 ... de eikels, en dat terwijl ik ook een 17 heb.

Ik zal mijn uurrooster maar niet posten want dan worden jullie allemaal jaloers, gezien ik 2 keer weekend per week heb (en dat zal nodig zijn, klaarblijkelijk :( )

Gatsby

Legacy Member
2 herexamens waarvan 1 voor filo en 1 voor Nederlandse taalvaardigheid.
Damn you, Nederlandse taalvaardigheid! :tongue:

Vedeco

Legacy Member
13, 13, 14 en 15!

Hoera!

Lessenrooster 2e semester Master Geschiedenis:

Woensdag 13u-15u45: Historische antropologie van de Middeleeuwen en Vroegmoderne Tijd

En de thesis :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Maandag
14u30-19u: Onderzoeksmethodiek

Dinsdag
11u30-13u: Wiskunde I
16u15-17u: Economie B

Woensdag
8u30-10u: Wiskunde I
10u-13u: Toegepaste statistiek I
14u30-18u30: Analytische kostencalculatie

Donderdag
13u-17u30: Bedrijfsfinanciering
14u30-17u30: Wiskunde I en Toegepaste statistiek I

Vrijdag
8u30-13u: Economie B

Veel beter als eerste semester!
Iemand Bedrijfsfinanciering aan UGent gehad? Te doen in zelfstudie?

GemaneDude

Legacy Member
15, 13, 12, 12, 11 en 9
Spaanse taalkunde II was wel te verwachten, maar toch. :doh:
Tevens gehoopt op een hoger punt bij de 11 en een 12, maar ja.

Volgend semester nooit vrijdag les, wat zeer chill is!

Misericordiam

Legacy Member
GemaneDude zei:
15, 13, 12, 12, 11 en 9
Spaanse taalkunde II was wel te verwachten, maar toch. :doh:
Tevens gehoopt op een hoger punt bij de 11 en een 12, maar ja.

Volgend semester nooit vrijdag les, wat zeer chill is!



Hoe heeft uw wederhelft het gedaan?

Matt.

Legacy Member
Typisch, nog maar een tiental mensen hun voorkeur ingevuld voor masterproefonderwerpen, en er staan er al 4 op eenzelfde onderwerp (en er zijn 200+ onderwerpen)... :') Nu ja, zolang ze wegblijven van het mijne, maakt het me niet veel uit. :unsure: Precies wel veel bio-ingenieurs proffen/postdocs/phds bij medische genetica op 't UZ.

Plutus

Legacy Member
Hier ligt de site al plat, typisch :p

Dinsdag
17u30-19u30: Deontologie van de bedrijfsrevisor

Woensdag
10u30-12u30: Speciale vraagstukken vennootschapsrecht
13u30-15u30: Vennootschapsbelasting en beleidsbeslissingen

Donderdag
13u30-15u30: Vennootschapsbelasting en beleidsbeslissingen
15u30-17u30: Economie en ethiek m.i.v. RZL
17u30-19u30: Advanced internal and external control

Vrijdag
8u30-12u30: Acc. Informatiesystemen

Niet echt tevreden mee, zo weinig uren gespreid over 4 dagen.. Dinsdag de eerste les en dan gaan we meteen overleggen met de prof of dat vak niet naar woensdag/donderdag/vrijdag kan verplaatst worden.

_DKsissor_

Legacy Member
2de master computerwetenschappen:

maandag:
14:00-16:00 geschiedenis van de informatica
16:30-19:00 internetinfrastructuur

dinsdag:

16:30-19:00 internetinfrastructuur

woensdag:
14:30-16:30 capita selecta(mens machine)

vrijdag:
14-00-17:00 beveiling van netwerk en computerinfrastructuur

Enkel capita selecta is verplicht dus ik ga een zeer chill semester hebben :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan