Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Misericordiam zei:
hmmm, zit wel iets van waarheid in :p

Edit: wat voor een klote uur is 'vanaf 18.00' wel niet? Beter om 09.00 die punten zichtbaar maken. Kan ik als ik uit m'n nest klim meteen die punten checken.

Niet dat ik al te stressy ben ofzo.

Echt hé :s Hier om 17 uur. Zit er gewoon de hele tijd op te wachten. Inderdaad beter gewoon 's ochtends, opstaan en punten checken. Nu is het de hele tijd op de klok kijken :sad:

s0123986

Legacy Member
Tsubasa zei:
Maandag
14u30-19u: Onderzoeksmethodiek

Dinsdag
11u30-13u: Wiskunde I
16u15-17u: Economie B

Woensdag
8u30-10u: Wiskunde I
10u-13u: Toegepaste statistiek I
14u30-18u30: Analytische kostencalculatie

Donderdag
13u-17u30: Bedrijfsfinanciering
14u30-17u30: Wiskunde I en Toegepaste statistiek I

Vrijdag
8u30-13u: Economie B

Veel beter als eerste semester!
Iemand Bedrijfsfinanciering aan UGent gehad? Te doen in zelfstudie?


Economie B is toch donderdag het eerste uur en vrijdag van 10 tot 13? Ik weet het niet zeker, want ik heb hier twee verschillende lessenroosters en ik weet niet welke de juiste is

Gatsby

Legacy Member
De punten van bijna alle vakken staan online behalve hetgene waar we allemaal op wachten. Iedereen in de fb-groep zit nu al te refreshen vanaf 8u haha. :p

zarathustra

Legacy Member
_DKsissor_ zei:
2de master computerwetenschappen:

maandag:
14:00-16:00 geschiedenis van de informatica
16:30-19:00 internetinfrastructuur

dinsdag:

16:30-19:00 internetinfrastructuur

woensdag:
14:30-16:30 capita selecta(mens machine)

vrijdag:
14-00-17:00 beveiling van netwerk en computerinfrastructuur

Enkel capita selecta is verplicht dus ik ga een zeer chill semester hebben :p


Nog steeds Duval voor die capita selecta ? Indien ja... have fun :evil:

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Maandag
09:00-11:00: Engelse Literatuur II
11:00-13:00: Informatiekunde voor taal-en literatuurstudenten

Dinsdag
09:00-11:00: Nederlandse Letterkunde I: Moderne periode

Woensdag
15:30-16:30: Engels Taal & Tekst II, deel 2

Donderdag
11:00-13:00: Engelse Literatuur II
15:00-17:00: Geschiedenis van de Nederlanden

Vrijdag
11:00-13:00: Algemene Literatuurwetenschap II

Alle taalkunde in het eerste semester gehad :sad:

Dat is echt wel weinig les, vind ik.
Ik was dit semester al jaloers op die van Engels-Nederlands, die maar 13 uur les hadden en wij 18 :sop:
It's not fair :cry:

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Dat is echt wel weinig les, vind ik.
Ik was dit semester al jaloers op die van Engels-Nederlands, die maar 13 uur les hadden en wij 18 :sop:
It's not fair :cry:

Waarom duurt het zo lang bij jou voor je punten online staan? Dacht dat het bij de ganse unief vandaag was (of eerder).

coldplayke

Legacy Member
Eerste jaars moeten bij ons eerst op gesprek gaan (maandag, dinsdag of woensdag)
Als je niet gaat krijg je ze pas woensdag laat :/
Ik moet dinsdag om 3 uur :help:

beware

Legacy Member
zarathustra zei:
Nog steeds Duval voor die capita selecta ? Indien ja... have fun :evil:
Heel die specialisatie van mens-machine communicatie is één en al rommel imo. Ik heb 1 vak van Duval gevolgd omdat ik nog 6stp nodig had en ik kon echt niet om met de manier van lesgeven van dieje mens. Probeert veel teveel de sympathieke, "mee-met-zijn-tijd"-prof te spelen. Puur inhoudelijk (en al zeker wetenschappelijk) is die vent niets waard.

Tibokio

Legacy Member
glashelder zei:
Waarom duurt het zo lang bij jou voor je punten online staan? Dacht dat het bij de ganse unief vandaag was (of eerder).

Ik ken m'n punten pas de 16e :p

Gatsby

Legacy Member
Yes, Engelse Letterkunde staat er éindelijk op!
Heb een 14, superblij mee. Had minder verwacht omdat ik compleet de mist inging bij de tekstvraag over Milton's Paradise Lost. :woohoo:

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Eerste jaars moeten bij ons eerst op gesprek gaan (maandag, dinsdag of woensdag)
Als je niet gaat krijg je ze pas woensdag laat :/
Ik moet dinsdag om 3 uur :help:

Wat vaag :s Waarom is dat dan?

coldplayke

Legacy Member
Geen idee, om moeilijk te doen zeker en arme meisjes te zien huilen :sop:

coldplayke

Legacy Member
Gatsby zei:
Yes, Engelse Letterkunde staat er éindelijk op!
Heb een 14, superblij mee. Had minder verwacht omdat ik compleet de mist inging bij de tekstvraag over Milton's Paradise Lost. :woohoo:

Proficiat :hug:
Ik studeer in Leuven, maar Milton wou ik ook wel niet hebben... veel te veel om over te vertellen :p
Ik wou eigenlijk Spenser en Sidney, maar kreeg Donne en Chaucer (ook goed).
Ik was wel wat mottig toen ik er achter kwam dat de andere groep Spenser en Sidney had :sop:

Gatsby

Legacy Member
Bedankt!
Ik wou echt echt echt niet Paradise Lost of The Garden van Marvell. Moesten jullie ook de examenbladeren zelf gaan kiezen?
Bij ons lagen er vooraan 6 stapeltjes waarop telkens 1 vraag stond. De eerste 4 stapeltjes waren vragen over alles wat in de les werd besproken en die andere 2 stapeltjes waren vragen die je moest toepassen op het gekregen stuk tekst. Je moest 1 blad kiezen van die 4 stapeltjes en 1 blad van die andere 2 stapels.

The Faerie Queene :love:

coldplayke

Legacy Member
Gatsby zei:
Bedankt!
Ik wou echt echt echt niet Paradise Lost of The Garden van Marvell. Moesten jullie ook de examenbladeren zelf gaan kiezen?
Bij ons lagen er vooraan 6 stapeltjes waarop telkens 1 vraag stond. De eerste 4 stapeltjes waren vragen over alles wat in de les werd besproken en die andere 2 stapeltjes waren vragen die je moest toepassen op het gekregen stuk tekst.

The Faerie Queene :love:

Wij hebben van Marvell 'To his Coy Mistress' gezien. Wij mochten onze vragen niet zelf kiezen, het waren gewoon 2 groepen die elk op een ander tijdstip een ander examen hadden :/
Er zat zelfs een vraag van een tekst in die wij niet besproken hebben in de tekst (IEDEREEN zegt dit, het staat ook niet in de korte overloping van de les die hij altijd door stuurt.) Tom Jones van Fielding :s
En dan moest ge daar de Augustan principles uithalen...ik had geen idee :wtf:
gelukkig mocht ge een vraag vervangen door een vraag over een opvoering van King Lear dat we hadden gezien :p

glashelder zei:
Ik ben vrij zeker dat jouw punten goed zullen meevallen ;)

Ik zeg dit echt niet om moeilijk te doen en om te zagen en dan een 18 te halen, maar ik denk het niet :s
Ik heb over het algemeen geen goed gevoel over mijn examens :/

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik zeg dit echt niet om moeilijk te doen en om te zagen en dan een 18 te halen, maar ik denk het niet :s
Ik heb over het algemeen geen goed gevoel over mijn examens :/

Nee, zoiets bedoel ik ook niet hoor. Het is altijd lastig, eerste jaar hoger onderwijs en je weet écht niet wat je moet verwachten, hoe streng ze verbeteren, welk niveau ze verwachten,... Ik was ook superzenuwachtig voor mijn eerste punten (nu ook hoor :$). Maar volgens mij is de richting die je nu volgt zo'n beetje je passie en doe je er ook heel veel voor... Dus dan verwacht ik ook gewoon dat je er goed in zal zijn ;)

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Wij hebben van Marvell 'To his Coy Mistress' gezien. Wij mochten onze vragen niet zelf kiezen, het waren gewoon 2 groepen die elk op een ander tijdstip een ander examen hadden :/
Er zat zelfs een vraag van een tekst in die wij niet besproken hebben in de tekst (IEDEREEN zegt dit, het staat ook niet in de korte overloping van de les die hij altijd door stuurt.) Tom Jones van Fielding :s
En dan moest ge daar de Augustan principles uithalen...ik had geen idee :wtf:
gelukkig mocht ge een vraag vervangen door een vraag over een opvoering van King Lear dat we hadden gezien :p

Ah, To His Coy Mistress hebben we ook gezien! Maar de 2 vragen die ik had gekozen gingen dus over Paradise Lost (tekst) en over The Faerie Queene (uitleggen waarom we het als 'romance' konden classifiëren).

Uw examens gingen toch niet rampzalig slecht? Wedden dat uw punten echt wel gaan meevallen? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan