Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
In Tienen hoorde ik een uur geleden ook een knal, al zou het mij verbazen moest het dezelfde zijn :p

TimeFtw

Legacy Member
Kheb da ergens op minerva zien staan, als aankondiging bij 'bachelor bio-ir' denk ik :)

Exorikos

Legacy Member
Maandagvoormiddag al les. Daar gaat mijn plan om in bed te blijven liggen tot de middag. Ik weet niet eens het medical imaging research center zijn in GHB, dus kan ik nog vroeger vertrekken. :')

Matt.

Legacy Member
Ook om 8h30, gaat pijn doen, ik slaap nog altijd tot 11h. :unsure:

Een boek aan 't lezen over de geschiedenis van kanker, toch maar gruwelijke dingen die ze 150 tot zelfs 50 jaar geleden uitstaken met de mensen. :p Toen ze zagen dat bij metastase de kanker terugkwam, begonnen ze alsmaar meer weefsel weg te snijden, bv. bij borstkanker verwijderen ze soms sleutelbeenderen, volledige pectoralis major, lymfeklieren in de hals etc. Zotte mannen. :p Ook was er een chirurg in de midden 19de eeuw die zag dat ze voor rioolwater'zuivering" fenol gebruikten, en dacht "misschien moet ik dat eens als ontsmettingsmiddel proberen"! (Ge kunt gaan denken wat ze nog allemaal ni geprobeerd hebben dat nooit in de geschiedenisboeken geraakt is omdat het niet werkte. :lol:)

Gatsby

Legacy Member
Zouden jullie naar de feedback gaan van een examen dat je niet hebt meegedaan?

Het volledig vak bestond uit een deelexamen voc, een deelexamen mondeling en een schriftelijk examen. Ik heb het schriftelijk niet meegedaan maar wil wel graag de punten weten van de andere deelexamens. Maar in de aankondiging van het vak staat dit:
As we have taken time out of our busy schedules to organise this for you, we would very much appreciate it if you could come to THIS session IF you require feedback.

Door die IF in grote letters zit ik te twijfelen of ik wel moet gaan.

kil911ler

Legacy Member
Als je niet gegaan bent naar een examen of je hebt er niet voor gestudeerd, dan zou ik sowieso niet naar de feedback gaan. Das gewoon om problemen vragen :p

Tricky part bij jou is dat je een deel ervan niet gemaakt hebt, maar waarom eigenlijk? Tijdtekort voor andere vakken?

Gatsby

Legacy Member
Nee, ik had mij miskeken op mijn rooster. Ik dacht dat ik dat schriftelijk examen pas om 13u had maar dat was dus blijkbaar het mondeling deel. Het schriftelijk was om 8u30. :p

Orchidee

Legacy Member
Ik krijg mijn punten de 14e, leuk valentijn. :sop:

Uurrooster is ook eindelijk beschikbaar. Het valt heel goed mee, behalve de vrijdag. Tziet er naar uit dat ik zelfs de jeugdbeweging 's avonds niet meer ga halen. Tjah, afwachten en eens zien zeker.

glashelder

Legacy Member
Oh, gaan we weer uurroosters posten? :woohoo: (Shut up, ik verveel me.)

Maandag:
10u30-11u45: sociale psychologie, verdiepen en inoefenen (niet elke week)
16u00-17u15: werkcollege methoden van sociologisch onderzoek

Dinsdag:
13u00-18u45: sociale psychologie (variabele uren, praktisch elke week iets anders ergens tussen die uren)

Woensdag:
10u00-11u15: werkcollege methoden van sociologisch onderzoek
14u30-17u15: bio-antropologie

Donderdag:
8u30-11u15: culturele antropologie
11u30-12u45: sociologische benaderingswijzen

Vrijdag:
8u30-9u45: sociologische benaderingswijzen
11u30-14u15: demografie

Burrid

Legacy Member
Ik doe mee:

1ste Master Geologie
Maandag:
08:30-13:00: Zaadplanten
14:30-17:15: Paleo-ecologie

Dinsdag:
08:30-13:00: Geïntegreerde Reservoir Modellering

Woensdag:
10:00-12:45: Quartair Geologie & Paleontologie
14:00-16:45: Quartair Geologie & Paleontologie

Donderdag:
NIETS LOL

Vrijdag:
10:00-12:45: Geavanceerde Micropaleontologie
14:00-17:30: Geavanceerde Micropaleontologie

Orchidee

Legacy Member
Allez bon, het mijne:

maandag
10.20 - 11.20 Algemene chemie
12.30 - 16.15 Labo MicroBiologie (week 1-6)

dinsdag
08.10 - 09.40 Wiskunde
09.50 - 11.50 Analytische chemie
13.30 - 15.30 Organische chemie
15.40 - 17.20 MicroBiologie

woensdag
08.10 - 10.50 Fysica
11.00 - 13.00 Gegevensverwerking en Statistiek

donderdag
08.10 - 11.20 Algemene chemie
12.45 - 14.15 Biologie

vrijdag
09.50 - 17.00 Labo Chemie

cdp1193

Legacy Member
1ste bach farmacie
ma
8:30-9:45 Alg. chemie
10-11:15 anatomie
11:30-12:45 Fysica
14-18 practicum fysica of Alg chemie

di
8:30-11:15 org chemie
11:30-12:45 fysica

woe
8:30-11:15 anatomie
11:30-12:45 geneesmiddelenontw.
14-18 pract. org chemie

do
8:30-9:45 alg chemie
10-11:30 fysica
11:30-12:45 org chemie
14-18 pract alg chemie

vrij
8:30-12:30 pract org chemie

Matt.

Legacy Member
Burrid zei:
Ik doe mee:

1ste Master Geologie
Maandag:
08:30-13:00: Zaadplanten
14:30-17:15: Paleo-ecologie

Dinsdag:
08:30-13:00: Geïntegreerde Reservoir Modellering

Woensdag:
10:00-12:45: Quartair Geologie & Paleontologie
14:00-16:45: Quartair Geologie & Paleontologie

Donderdag:
NIETS LOL

Vrijdag:
10:00-12:45: Geavanceerde Micropaleontologie
14:00-17:30: Geavanceerde Micropaleontologie

Heerlijk rooster. :p

Maandag:
08:30-11:15: Immunologie
14:30-17:15: Statistics for Genome Analysis & Multivariate Data Analysis

Dinsdag:
13:00-15:45: Experimental Design

Woensdag:
08:30-11:15: Computationele Technieken
11:30-12:45: Statistics for Genome Analysis & Multivariate Data Analysis
13:00-15:45: Plant Biotechnology

Donderdag:
08:30-11:15: Bio-informatica II
13:00-15:45: Computationele Technieken
13:00-15:45: Immunologie
(dubbelboekt maar daar wordt normaal nog een mouw aan gepast)
16:00-18:45: Bio-informatica II

Vrijdag:
08:30-11:15: Plant Biotechnology
11:30-12:45: Statistics for Genome Analysis & Multivariate Data Analysis

Fliblit

Legacy Member
Maandag
09:00-11:00: Engelse Literatuur II
11:00-13:00: Informatiekunde voor taal-en literatuurstudenten

Dinsdag
09:00-11:00: Nederlandse Letterkunde I: Moderne periode

Woensdag
15:30-16:30: Engels Taal & Tekst II, deel 2

Donderdag
11:00-13:00: Engelse Literatuur II
15:00-17:00: Geschiedenis van de Nederlanden

Vrijdag
11:00-13:00: Algemene Literatuurwetenschap II

Alle taalkunde in het eerste semester gehad :sad:

Exorikos

Legacy Member
1e master kernfysica:
Maandag:
10u30-12u30: Medical Imaging and Analysis

Dinsdag:
10u30-12u30: Medical Imaging and Analysis
14u-16u: Historical and Social Aspects of Physics

Woensdag: VRIJ

Donderdag:
Exotic Nuclei B

Vrijdag:
13u-17u: Theory of Nucleosynthesis (aan de ULB :()

Er komen nog 4 weken van 8u Theoretical Nuclear Physics bij. Voor de rest heb ik nog een project lopen en een thesisvoorbereiding te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan