Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Wolfskin

Legacy Member
Karre zei:
Maakt het hebben van een onderscheiding op uw diploma eigenlijk iets uit?
Ik weet van bepaald instellingen waar het één van de eerste vragen is, dus voor je je CV upload op hun website (JPM, McKinsey,...). Maar voor standaard bedrijven maakt het meestal geen reet uit.

Exorikos

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Herkenbaar gevoel, ik heb dat ook al lang uitgesteld en het is er nog niet van gekomen. Het wordt natuurlijk lastiger als je maar een paar keer per academiejaar naar de ouders gaat en dus eigenlijk geen auto hebt om te oefenen...

Gewoon doen. Het is echt gemakkelijk... Ik had met een dagje proefexamens maken op de site van KBC een 46/50. Toch één examen dat ik geslaagd ben. :unsure:

kil911ler

Legacy Member
Ja... hier zit er nog eentje die es moet beginnen aan zijn rijbewijs :p

Kga proberen om er deze zomer zeker werk van te maken. Proberen voor geen 2e zit te hebben en dan gewoon werken + rijbewijs :unsure:

glashelder

Legacy Member
Ja, hoe laat hebben jullie je punten? Wij hadden ze normaal om 18 uur, maar dat is blijkbaar verzet naar 17 uur. Is dat bij iedereen zo, of heeft iedereen een ander uur? (Om te weten of ik stipt kan kijken, of best nog 10 minuutjes wacht :p)

Burrid

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, hoe laat hebben jullie je punten? Wij hadden ze normaal om 18 uur, maar dat is blijkbaar verzet naar 17 uur. Is dat bij iedereen zo, of heeft iedereen een ander uur? (Om te weten of ik stipt kan kijken, of best nog 10 minuutjes wacht :p)

"De examenresultaten van het 1e semester zullen 10 februari aan jullie bekendgemaakt worden op Oasis."
Ze hebben het uur niet vermeld, zal in de loop van de dag zijn.
Maar misschien al om 00u00 :scream:

Gatsby

Legacy Member
glashelder zei:
Ja, hoe laat hebben jullie je punten? Wij hadden ze normaal om 18 uur, maar dat is blijkbaar verzet naar 17 uur. Is dat bij iedereen zo, of heeft iedereen een ander uur? (Om te weten of ik stipt kan kijken, of best nog 10 minuutjes wacht :p)


Wij kunnen ze vanaf morgenochtend 8u raadplegen op Oasis normaal gezien. Heb echt zenuwen voor een bepaald vak, omdat het ontzettend belachelijk zou zijn als ik daarvoor gebuisd ben. :$
Ben wel blij dat ze die FAIL hebben aangepast sinds vorig jaar. Ik heb veel wenende vriendinnen aan de telefoon gehad toen ze dat zagen haha.

stinky

Legacy Member
K, merci. En stond er ook ergens een uur want ik vind dat bericht nimmer terug.

Racing_Genk

Legacy Member
Amai in Gent zijn ze wel snel met hun punten :s

Wij pas volgende week woensdag..........

Matt.

Legacy Member
Gatsby zei:
Wij kunnen ze vanaf morgenochtend 8u raadplegen op Oasis normaal gezien. Heb echt zenuwen voor een bepaald vak, omdat het ontzettend belachelijk zou zijn als ik daarvoor gebuisd ben. :$
Ben wel blij dat ze die FAIL hebben aangepast sinds vorig jaar. Ik heb veel wenende vriendinnen aan de telefoon gehad toen ze dat zagen haha.

Bij mij staat er nog altijd FAIL? :unsure:

Bij ons nog geen nieuws over wanneer we onze punten krijgen. Staat dat op minerva bij jullie, wanneer het bekendgemaakt wordt?

TimeFtw

Legacy Member
Matt. zei:
Bij mij staat er nog altijd FAIL? :unsure:

Bij ons nog geen nieuws over wanneer we onze punten krijgen. Staat dat op minerva bij jullie, wanneer het bekendgemaakt wordt?

morgenavond 18 uur bij ons :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan