Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Gatsby zei:
Nee, ze zijn verhuisd naar de Martelaarslaan. Heb al aankondigingen gekregen dat we ginder onze syllabi moeten gaan halen.

Wtf? :p Hopelijk is die in de Gebroeders Vandeveldestraat dan nog open, da's nog redelijk dichtbij. Ik ga niet naar de Martelaars tjaffelen :p Op de site staat dat adres toch nog. TOPCOPY nv - DOCUMENT PRINTING

Cadiuro

Legacy Member
Exorikos zei:
Fuck man vakantie is vervelen. Ik had gepland een week te gaan werken, maar dat is niet doorgegaan en nagenoeg al mijn vrienden uit de buurt zijn gaan skiën of op citytrip. >.<

Ik heb nog ni veel tijd gehad om mij te vervelen. Keb nu SKyrim gekocht, ma mijn pc valt uit... Volgende week binnenbrengen :(

kil911ler

Legacy Member
Courage é, Andy!

En bleh... kzie het volgende week even niet zitten...

Ben dus vorig jaar in februari mijn opleiding Sociaal Werk begonnen @ Hogent na 2 jaar wa mijn kloten te vegen aan't unief en dan een sabatsemester in te lassen (werken + nadenken over wat ik echt wil, derop of deronder). Ik had net genoeg leerkrediet eigenlijk (30 punten) om mij in te schrijven en dit was echt wel de allerlaatste kans ever voor mij. Ik heb deze dus ingezet en stond voor een semester op 0 punten. De examens vielen goed mee en ben voor 24 punten van de 30 geslaagd, waardoor ik terug op 48 punten kwam te staan (vanwege de regel 'de eerste 60 punten dat je terug verwerft, krijg je dubbel terug). 2e zit ging helaas niet goed en ik bleef op 48 punten. Dan in september bij ingeschreven voor het semester dat net gepasseerd is, omdat ik geen 60 punten kon inzetten. Heb dus 36 moeten inzetten en ik sta nu op 12 punten. De examens zijn volgens mij zeer goed verlopen en heb er een goed gevoel bij dat ik zeker met een gerust hart naar het tweede jaar kan gaan volgende week.
Probleem is echter dat ik mij voor de moment me niet kan inschrijven voor het komende semester omdat ik op dit moment op 12 punten sta. We weten onze punten pas de 15e, de woensdag volgende week dus en dan pas zal ik (normaal) genoeg punten hebben om me in te schrijven zonder problemen. Ik heb geluk dat woensdag geen lesdag is, maar de maandag en dinsdag is er ofc wel les. Voor de grotere vakken zal ik wel de lessen kunnen volgen, maar het probleem ligt bij de vakken van maandag, dat zij zo de praktijkvakken en dat is volgens je 'klasgroep' (azo 16-20 man). Deze groep heb je maar als je ingeschreven bent en ik kan niet zomaar een random groep joinen, want het zou kunnen dat ik dan woensdag te horen krijg dat ik in een andere groep vlieg vanwege 'opvulling' :p (alle klassen zo gelijk mogelijk opvullen in feite). Maar tis wel een hele namiddag praktijkles dak ga missen en kvind het zo frustrerend dat we zo laat onze punten pas weten, arrgghhhhh ;_;

Ergens heb ik geluk dat ik vroeg een afspraak gemaakt heb met de trajectbegeleidster op woensdag 10u, dus zal direct nadat de punten online komen te staan, mij kunnen inschrijven voor het tweede semester. Dan als ik ingeschreven ben, kan ik dan ook eindelijk cursussen bestellen en hopen dat ze niet te snel zijn uitverkocht... :(

Meh, moest er ff uit... examens zijn gedaan en ik heb in feite deze week vakantie nodig om mij es goed te ontspannen, maar toch blijft dat kleine stressje in mijn steken :p
Kga maar op mijn gemak zijn als alles geregeld is :(


PS: moesten er fouten zijn in mijn zinnen of zinsconstructie dat niet klopt, let me know en ik zal editten. Ben vandaag getroffen door een verkoudheid (heel mijn thuis eigenlijk :unsure:), maar ik heb wel heel de dag azo bonzende hoofdpijn, waardoor ik soms niet geconcentreerd of oplettend genoeg een tekst neertyp :p

Matt.

Legacy Member
kil911ler zei:

Wel heel hard uw voeten eraan geveegd dan die 2 jaar? 110stp verloren, dat wil zeggen voor 1 vak geslaagd?

Veel succes ermee iig, probeer toch wat te genieten van de vakantie!

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
Fuck man vakantie is vervelen. Ik had gepland een week te gaan werken, maar dat is niet doorgegaan en nagenoeg al mijn vrienden uit de buurt zijn gaan skiën of op citytrip. >.<

Mijn bezighouding:
Lees een boek. Maak een wandeling. "Huur" een film/serie. Bak een taart. Lees de krant. Ga wat ronddolen in uw favoriete winkel (ik kan mij uren bezighouden in een boekenwinkel :unsure:). Bezoek uw (groot)ouders. Maak eten voor uw ouders. Drink een koffie/theetje en staar wat naar het mooie landschap. ... :unsure:

Plutus

Legacy Member
Exorikos zei:
Fuck man vakantie is vervelen. Ik had gepland een week te gaan werken, maar dat is niet doorgegaan en nagenoeg al mijn vrienden uit de buurt zijn gaan skiën of op citytrip. >.<
Zoo herkenbaar! Nuja 't is niet dat ik mij verveel, gezien het ook niet zo'n lange periode betreft kan ik mij wel bezig houden. Maar op zo'n momenten snap ik echt niet hoe mensen er voor kiezen om werkloos te zijn en daar thuis zitten te niksen. Binnen het jaar lig ik onder de grond volgens mij..

thommich

Legacy Member
Nu het over rijbewijzen gaat:

Hoe doen jullie dat hier als je stage moet doen maar je hebt geen eigen auto?

Ik doe volgend jaar in september m'n stage. (Tips voor bedrijven zijn welkom, industrieel ing bouwkunde). Wij hebben thuis 1 auto en die heeft m'n moeder nodig om op haar werk te geraken.

'k Wil een stage doen op een bedrijf dat ik wil, en niet omdat ik er met het openbaar vervoer kan bij geraken.

Iemand tips? Ik dacht zelf al aan kijken naar autoverhuur, maar da lijkt me nogal kostelijk?

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Gij hebt nog geen rijbewijs? :p

Te lui geweest in de zomer na het middelbaar en sindsdien al altijd tweede zit gehad... Ik heb er dik spijt van dat ik dat na het middelbaar niet gedaan heb.

Racing_Genk

Legacy Member
Exo, gewoon in het jaar halen gaat toch ook? Heb ik ook gewoon gedaan

Matt.

Legacy Member
Goh, ik heb dat tijdens schoolvakanties en weekends gedaan. :p Veel succes ermee. (En psst, voor dat theorieexamen moet ge ni studeren. :unsure:)

Exorikos

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Exo, gewoon in het jaar halen gaat toch ook? Heb ik ook gewoon gedaan

Ik ben er altijd te lui voor geweest. Het is al heel lang geleden dat ik me zo verveelde als vandaag. Mijn enige doel is mijn rijbewijs te hebben als ik afstudeer. Volgend jaar in juni moet wel lukken. :p

kil911ler

Legacy Member
Matt. zei:
Wel heel hard uw voeten eraan geveegd dan die 2 jaar? 110stp verloren, dat wil zeggen voor 1 vak geslaagd?

Veel succes ermee iig, probeer toch wat te genieten van de vakantie!

Weet zelf niet hoe ik op die 30 uitgekomen ben. Normaal was het 2 jaar (120 punten) weg, maar ik had uiteindelijk exact 30 over. Geen idee hoe het komt, maar ik ben blij dat ik met die 30 het zal kunnen redden, moet gewoon :p

Fighting Hobbit

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik ben er altijd te lui voor geweest. Het is al heel lang geleden dat ik me zo verveelde als vandaag. Mijn enige doel is mijn rijbewijs te hebben als ik afstudeer. Volgend jaar in juni moet wel lukken. :p

Herkenbaar gevoel, ik heb dat ook al lang uitgesteld en het is er nog niet van gekomen. Het wordt natuurlijk lastiger als je maar een paar keer per academiejaar naar de ouders gaat en dus eigenlijk geen auto hebt om te oefenen...

Rage

Legacy Member
Over 32 uur ben ik afgestudeerd. :scream:

Ik heb vorig jaar mijn laatste vakken afgelegd, dus examens en lessen heb ik dit semester niet gehad. Enkel mijn masterproef dus. Mijn eindwerk en thesis zijn al even klaar, want ik ben nonstop 24/24 7/7 bezig geweest vanaf Juli. Vrijdag moet ik presenteren en ik heb zojuist de laatste hand aan mijn presentatie gelegd. Normaal komt dat dus tot een goed einde en kan ik dus vervroegd afstuderen.

Dus sta mij toe

IK HEB NOOIT MEER LES
IK HEB NOOIT MEER EXAMENS
IK HOEF NOOIT MEER NAAR SCHOOL TE GAAN
WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

ahem

Karre

Legacy Member
Maakt het hebben van een onderscheiding op uw diploma eigenlijk iets uit? Ik heb nu al verschillende mensen gehoord en de ene zegt ja en de andere nee. Al lijkt het mij enkel belangrijk moesten beide sollicitanten exact overeen komen en dat het enige verschil is maar hoe veel keer komt zo iets nu voor... .

Tsubasa

Legacy Member
Ik denk dat dat afhangt van job tot job/bedrijf tot bedrijf. Soms kan het een verschil maken, andere keren niet.

Ik sinds gisterenavond terug van Boedapest. Redelijk koud (vriendin had er meer last van) maar dankzij die sneeuw (en ijsbrokken in de Donau) wel mooier als in februari gaan zonder sneeuw :p. Super vriendelijk ook. Op de vlucht naar daar leken ze heel hard op Russen (3/4 zijn boertig, geloof mij) maar het zullen toevallig beu Hongaren geweest zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan