Courage é, Andy!
En bleh... kzie het volgende week even niet zitten...
Ben dus vorig jaar in februari mijn opleiding Sociaal Werk begonnen @ Hogent na 2 jaar wa mijn kloten te vegen aan't unief en dan een sabatsemester in te lassen (werken + nadenken over wat ik echt wil, derop of deronder). Ik had net genoeg leerkrediet eigenlijk (30 punten) om mij in te schrijven en dit was echt wel de allerlaatste kans ever voor mij. Ik heb deze dus ingezet en stond voor een semester op 0 punten. De examens vielen goed mee en ben voor 24 punten van de 30 geslaagd, waardoor ik terug op 48 punten kwam te staan (vanwege de regel 'de eerste 60 punten dat je terug verwerft, krijg je dubbel terug). 2e zit ging helaas niet goed en ik bleef op 48 punten. Dan in september bij ingeschreven voor het semester dat net gepasseerd is, omdat ik geen 60 punten kon inzetten. Heb dus 36 moeten inzetten en ik sta nu op 12 punten. De examens zijn volgens mij zeer goed verlopen en heb er een goed gevoel bij dat ik zeker met een gerust hart naar het tweede jaar kan gaan volgende week.
Probleem is echter dat ik mij voor de moment me niet kan inschrijven voor het komende semester omdat ik op dit moment op 12 punten sta. We weten onze punten pas de 15e, de woensdag volgende week dus en dan pas zal ik (normaal) genoeg punten hebben om me in te schrijven zonder problemen. Ik heb geluk dat woensdag geen lesdag is, maar de maandag en dinsdag is er ofc wel les. Voor de grotere vakken zal ik wel de lessen kunnen volgen, maar het probleem ligt bij de vakken van maandag, dat zij zo de praktijkvakken en dat is volgens je 'klasgroep' (azo 16-20 man). Deze groep heb je maar als je ingeschreven bent en ik kan niet zomaar een random groep joinen, want het zou kunnen dat ik dan woensdag te horen krijg dat ik in een andere groep vlieg vanwege 'opvulling'

(alle klassen zo gelijk mogelijk opvullen in feite). Maar tis wel een hele namiddag praktijkles dak ga missen en kvind het zo frustrerend dat we zo laat onze punten pas weten, arrgghhhhh ;_;
Ergens heb ik geluk dat ik vroeg een afspraak gemaakt heb met de trajectbegeleidster op woensdag 10u, dus zal direct nadat de punten online komen te staan, mij kunnen inschrijven voor het tweede semester. Dan als ik ingeschreven ben, kan ik dan ook eindelijk cursussen bestellen en hopen dat ze niet te snel zijn uitverkocht...
Meh, moest er ff uit... examens zijn gedaan en ik heb in feite deze week vakantie nodig om mij es goed te ontspannen, maar toch blijft dat kleine stressje in mijn steken

Kga maar op mijn gemak zijn als alles geregeld is
PS: moesten er fouten zijn in mijn zinnen of zinsconstructie dat niet klopt, let me know en ik zal editten. Ben vandaag getroffen door een verkoudheid (heel mijn thuis eigenlijk

), maar ik heb wel heel de dag azo bonzende hoofdpijn, waardoor ik soms niet geconcentreerd of oplettend genoeg een tekst neertyp
