Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:Het is altijd handig alles op een rijtje te zetten. Mijn keuze is inderdaad het tweede. Het is jammer genoeg zonder Erasmus, dan was het perfect geweest.
Exorikos zei:De studiepunten behaald op Erasmus tellen niet mee voor je graad, dus het maakt eigenlijk niet uit. Het creditsysteem kan wel verschillen. Zo heeft een kotgenoot een vak extra moeten doen in zijn laatste jaar om wat van zijn Erasmus in te halen.
Het is gewoon een leuke ervaring en in mijn geval zou het ook aan een topuniversiteit zijn. Dat lijkt me wel mooi te staan op mijn cv.
Exorikos zei:De studiepunten behaald op Erasmus tellen niet mee voor je graad, dus het maakt eigenlijk niet uit. Het creditsysteem kan wel verschillen. Zo heeft een kotgenoot een vak extra moeten doen in zijn laatste jaar om wat van zijn Erasmus in te halen.
Het is gewoon een leuke ervaring en in mijn geval zou het ook aan een topuniversiteit zijn. Dat lijkt me wel mooi te staan op mijn cv.
Het feit dat je eenmalig jouw zelfgemaakte grap wilt tonen kan ik wel begrijpen, maar je moet hem dan niet óók in de studententhread plaatsen. Dan begint het iets te veel op een vorm van reclame of spam te lijken.LaBuenaVida zei:True Story!![]()
Matt. zei:Altijd dat CV, dat ene lijntje gaat uw carrière niet maken of kraken hoor. Doe wat je liefst wil. Als je het graag doet, zult ge gemotiveerd zijn, en dat is belangrijker dan "Erasmus" op uw CV te kunnen zetten.
weirdo zei:wel een (half) jaartje dolle pret![]()
Exorikos zei:Zoals gezegd is het niet het Erasmus gedeelte maar het feit dat dat echt een topuniversiteit is dat iets gaat toevoegen. Ja, studeren aan zo'n instelling voegt weldegelijk iets toe. Mijn cv gaat wel wat nodig hebben ook tbh.
glashelder zei:Tof, dinsdag les tot 18u45. Ik weet niet eens of ik dan nog thuisgeraak![]()
Matt. zei:Kom kom, er zijn nog treinen naar Brugge tot middernacht en de bussen stoppen nu ook niet met rijden om 20h. Ik woon in een groter shithole en raak nog thuis zolang ik maar de trein in Gent heb om halftien.
Moet eens kijken hoe die nachtbussen rijden, ga daar ook geen uur staan wachten aan 't station
In zo'n geval zou m'n pa me kunnen ophalen, maar die zit natuurlijk elke dinsdag in de fotografieles :/
Matt. zei:No it doesn't. Het is niet omdat je een semester aan een andere/debatably betere universiteit gaat studeren dat je plots een slimmere/betere student bent?
Als Erasmus goed is voor je CV, dan is het imo door de ervaring die je opgedaan hebt, niet doordat het aan een goeie universiteit was (al is dat natuurlijk mooi meegenomen en zal het misschien minder lijken alsof je zin had in een feestsemester aan een flauwe unief).

glashelder zei:De laatste 'gewone' bus rijdt om 20u03. Da's een merde hé, mijn bus vertrekt altijd op het moment dat mijn trein aankomtMaar goed, zelfs in dat geval vertrekt de eerste nachtlijn om 20u30, dus meh, komt goed idd.

weirdo zei:wel een (half) jaartje dolle pret![]()

Nu heb ik reeds 3 sociologische vakken gevolgd die mij enorm zijn bevallen (Sociologie, Sociologische benaderingswijzen en Sociologie van de Moderniteit). Nu ben ik aan het denken om via een voorbereidingsprogramma een manama te volgen. Maar ik had graag eens aan de sociologiestudenten gevraagd wat de kansen zijn op de arbeidsmarkt als socioloog? En of de rest van de vakken ook zo interessant zijn of ik net de leukste eruit heb gehaald. 