Nunak
Legacy Member
Net begonnen aan Game of Thrones en ik heb al iemand voor in de volgende poll 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Cadiuro zei:Ontbijt met een ijsje.
Ik leef the good life momenteel!

NotoriousP zei:Beter bekend als de snelste weg naar type II diabetes.![]()
as ge da nu elke dag doet...
hij moet toch op iets kunnen zagenCadiuro zei:Ni as ge ne keer een ijske voor ontbijt neemt eas ge da nu elke dag doet...
...I see your point![]()

Cadiuro zei:Ni as ge ne keer een ijske voor ontbijt neemt eas ge da nu elke dag doet...
...I see your point![]()
)
NotoriousP zei:Erasmus is overrated.
Exorikos zei:Dat was mijn originele keuze, maar nu blijkt plots dat er voor dat project geen werk is in Manchester. Het is nu Erasmus vs onderwerp. Mijn gevoel zegt ook de tweede keuze. Het is wel mijn laatste kans om ergens in het buitenland te studeren. Ik ga hierna niks meer bijdoen denk ik.