Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
[youtube]iSN4oa-is1Q[/youtube]

Meh, blijkbaar enkel de beste momenten van de voorbije afleveringen :/

felixdraait

Legacy Member
Binnen een goeie 4u vervoeg ik de tamzakken van de wereld.

Bitch.

tuesadorable

Legacy Member
Ik moet in twee dagen 8000 woorden die met elkaar te maken hebben typen. Woops.

Cadiuro

Legacy Member
NotoriousP zei:
Beter bekend als de snelste weg naar type II diabetes. ;)

Ni as ge ne keer een ijske voor ontbijt neemt e :p as ge da nu elke dag doet...

...I see your point :crazy:

NotoriousP

Legacy Member
True, kan ni blijven lachen met uwen thermo. :s

Cadiuro zei:
Ni as ge ne keer een ijske voor ontbijt neemt e :p as ge da nu elke dag doet...

...I see your point :crazy:

Tuurlijk, vond het alleen raar om daarmee te beginnen na de examens. Ik eet praktisch niets dan opwarmmaaltijden, pizza's, chips en chocolade tijdens mijn examens. Maar eens die gedaan zijn, komt er echt niks ongezond meer binnen. (moet die 2kg terug kwijt :p)

Cadiuro

Legacy Member
Opwarmmaaltijden en pizza zijn bij mij al min of meer standaard kot-eten. Ik heb al afgeleerd om chips of limonade te kopen op kot... Droge beschuiten zijn waardig genoeg als alternatief.

Maar kzit hier nu alleen thuis en dan ja, dan gebeuren zo'n dingen e :p

Th1x4nG

Legacy Member
Zijn er hier Leuvense studenten TEW/EW/HIR 1e bach die boeken van mij willen overkopen?

Ik heb nog algemeen boekhouden + oefeningen, psychologie (beide in mint condition), cursus van recht (deftige staat maar in aangeduid, wel nuttig aangeduid en geen kleurboek), grondslagen vd beleidsinformatica van Dedene, oefeningenboekske economie ...

Dat blijft hier maar in de kast liggen en kan daar nog wel ne cent van terugkrijgen denk ik

Als er interesse is => pm :)

Exorikos

Legacy Member
Tijd voor een pro/con lijstje...

COLLAPS:
+Erasmus
+Universiteit van Manchester (cv?)
+Uitgebreid bewezen en gebruikte techniek
+Reeds veel ervaring aanwezig aan KUL en UoM
+Paar dagen tot een week CERN
+Lasers
-Weinig innovatie
-Routine labwerk (zoeken naar atomaire overgangen, trial and error met laser)
-Focus op data-analyse
-Andere student zal een gelijkaardige thesis maken alleen in Leuven.

CRIS:
+Zeer innovatief
+Belangrijk technisch werk (gevoeligheid ligt factor 10^5 lager dan verwacht en dit moet opgelost worden)
+Technisch+data-analyse
+1 tot 2 maanden op CERN (zomer of tijdens het eerste semester)
+Verderzetting bachelorproef
+Zekerheid van publicatie met de collaboratie
-Geen ervaring aanwezig op KUL (het is wel interessant om dan de enige te zijn met ervaring naar de toekomst toe?)
-Geen Erasmus

Exorikos

Legacy Member
Dat was mijn originele keuze, maar nu blijkt plots dat er voor dat project geen werk is in Manchester. Het is nu Erasmus vs onderwerp. Mijn gevoel zegt ook de tweede keuze. Het is wel mijn laatste kans om ergens in het buitenland te studeren. Ik ga hierna niks meer bijdoen denk ik.

joshetei

Legacy Member
hmmm misschien de thesis nekeer uit zn winterslaap halen, joepie

Maartenn

Legacy Member
Exorikos zei:
Dat was mijn originele keuze, maar nu blijkt plots dat er voor dat project geen werk is in Manchester. Het is nu Erasmus vs onderwerp. Mijn gevoel zegt ook de tweede keuze. Het is wel mijn laatste kans om ergens in het buitenland te studeren. Ik ga hierna niks meer bijdoen denk ik.

Waarom is erasmus een voordeel eigenlijk? Wat maakt erasmus zo goed?
Ik hoor altijd maar van andere studenten dat wanneer ze terugkomen van erasmus hun punten naar beneden worden gebracht voor hun uiteindelijke score.

Exorikos

Legacy Member
De studiepunten behaald op Erasmus tellen niet mee voor je graad, dus het maakt eigenlijk niet uit. Het creditsysteem kan wel verschillen. Zo heeft een kotgenoot een vak extra moeten doen in zijn laatste jaar om wat van zijn Erasmus in te halen.

Het is gewoon een leuke ervaring en in mijn geval zou het ook aan een topuniversiteit zijn. Dat lijkt me wel mooi te staan op mijn cv.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan