Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Weinig ambiance in Gent, maar toch vree blij dat het gedaan is. Veel succes nog aan die enkele sukkelaars met nog examens!

Cadiuro

Legacy Member
Net een hele dag Erasmusstudenten geholpen in de zoektocht naar een kot (danku easy KULeuven jobkes!) en daarna iets gaan eten met die mensen.. Heel grappig allemaal. Van de nederlandse woorden voor "Fuck off", "whore", "slut" en "You are pretty" naar de politiek van België, en dat allemaal op restaurant. Stevig gelachen!

Daarna gaan drinken met vrienden om de examens deftig af te sluiten en de vakantie stevig in te zetten. Mooie avond gehad!

Also, ik haat diee sneeuw echt e. Ge kunt weer nerges wandelen of fietsen.

Th1x4nG

Legacy Member
Hoe komt ge aan dat jobke, Cadiuro? Op de site van de KUL 'gesolliciteerd'?

Cadiuro

Legacy Member
Mail gekregen van een paar masterstudenten die mee instaan voor de organisatie van erasmusreizen :p

Th1x4nG

Legacy Member
nog geen ghost page met 50 posts, maar ja, der zit ne post van mij bij in 't complot deze keer :(

felixdraait

Legacy Member
Morgen laatste examen. NGGHHHHHHHHH!

Ik zou bijna vrijwillig willen buizen als ik er nu al vanaf mocht zijn.

felixdraait

Legacy Member
Tjee zei:
Simpel, ge stopt met blokken en daagt niet op op uw examen!

Ben al 6 dagen aan't blokken voor dit vak, dat lijkt mij geen valabele optie.

Maar ik heb er anders wel zin in :unsure:

josilirios

Legacy Member
felixdraait zei:
Ben al 6 dagen aan't blokken voor dit vak, dat lijkt mij geen valabele optie.

Maar ik heb er anders wel zin in :unsure:

't feit dat het hier helemaal leegloopt zal ook niet helpen :p, veel succes nog!

Cadiuro

Legacy Member
felixdraait zei:
Ben al 6 dagen aan't blokken voor dit vak, dat lijkt mij geen valabele optie.

Maar ik heb er anders wel zin in :unsure:

WIJ STAAN U BIJ

Ik heb ook drukke dagen hoor! Zo moet ik..

euhm...

telt nen helen dag in de zetel liggen als "druk?" :p

Cadiuro

Legacy Member
felixdraait zei:
Vanaf morgen? Fuck ja.

Hehe, morgen is net die ene dag dat ik het druk heb met andere zaken.
Opstaan, winkel, leuven, naar huis, terug naar leuven, naar heverlee, weer naar leuven, terug naar huis.

Lorvet

Legacy Member
Het was weer te peizen he. De examens zijn gedaan en ik heb eens alle tijd om alles op mijn PC te doen dat moest gebeuren, crasht dat ding wel niet zeker :sop:
Wel nogal stillekes hier :unsure:

thommich

Legacy Member
Lorvet zei:
Wel nogal stillekes hier :unsure:

Da's omdat ik zo flink aan het leren ben. En omdat het internet van i4s weer kapot is en ik dus enkel online kan op het netwerk vd buren en dat maar af en toe werkt.
'k Denk dat het een soort teken is dat ik me best concentreer op m'n cursus:D

Insanitarium

Legacy Member
Wat zijn de goedkopere winkels in Leuven om enkele bestanden dat samen ongeveer 1000 pagina's zou zijn af te printen?
Het zou in het zwart-wit dan :p

aXl_

Legacy Member
net m'n paper over m'n case van data optimalisatie afgemaakt.

*goe bezig* ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan