Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Shit kwas mijn chaufage vergeten afzetten verdomme. Daar gaat mijn kans om wa te feesten met mijn logopedistjes:s:s:s:s:s:s

felixdraait

Legacy Member
s0123986 zei:
Het studeren lukt echt niet vandaag. Het voelt aan alsof ik de enige ben in België die nog geen vakantie heeft :sad:

Idem. Maandag laatste examen, maar ben het echt zo ongelooflijk beu. Daarnaast wordt mijne feestboek overspoeld met berichten van mensen die ofwel op ski vakantie vertrekken, ofwel zich met complete overgave de nek gaan afzuipen. FML.

Snowyflake

Legacy Member
laatste examen was niet gemakkelijk chance dat ik het nog goed geleerd had zal er hopelijk wel net door zijn.

Nu klaarmaken om te gaan snowboarden maar woensdag hebben ze bus al van 17u30 naar 20u verlegd en nu al sms gekregen van ski kot dat ze wel eens vertraging zouden kunnen hebben met de sneeuw dus als we voor 21u wegzijn zal het wonder zijn denk ik ...

Utred

Legacy Member
Normaal kwamen ze mij rechtstreeks opt UZ halen, maar nu moest ik nog terug naar huis voor mijn chaufage af te zetten.

t0tec

Legacy Member
Blij dat ik ervan af ben en hopelijk dat ik in augustus niet meer moet weerkeren. Succes nog aan de rest!

NotoriousP

Legacy Member
Lol belachelijke fouten gemaakt op mijn examen elektronische basisschakelingen... en dan zelfs sommige dingen gewoon niet uitgerekend god weet waarom. A = -gm*R en echt da zo laten staan ipv da rap uit te rekenen, terwijl ik een uur op die prof gewacht heb om mijn mondeling te mogen doen. :p

Wel mijn blackman geaced. :cool:

Rusher

Legacy Member
s0123986 zei:
Het studeren lukt echt niet vandaag. Het voelt aan alsof ik de enige ben in België die nog geen vakantie heeft :sad:

welcome in the club bro...
nog 1 dagje!

Th1x4nG

Legacy Member
h0pje zei:
Uit verveling naar Reyers Laat aan het kijken (I know, right?) en man man, die An-Sofie Dewinter is een lekker ding!

Ow, merci voor de heads up. Kging de Filip z'n babedochter een voorkeursstem gegeven hebben, maar da ging ni hier in Meerbeek. :cry:

Edit: ze is wel dumb as fuck. :')
En de Van Gils, kakhost.

Drew

Legacy Member
h0pje zei:
Uit verveling naar Reyers Laat aan het kijken (I know, right?) en man man, die An-Sofie Dewinter is een lekker ding!
:s
Ik snap nu wel die jarenlange haat van Dewinter tov de islam, die moslims moeten namelijk niet van varkens weten.

Racing_Genk

Legacy Member
Markten en Prijzen was redelijk makkelijk. Er waren zogezegd maar 14% door vorig jaar, maar da kan ik moeilijk geloven..

thommich

Legacy Member
Zo, voorlaatste gemaakt. Viel wel mee. Ondanks dat iedereen tijd tekort had, was ik 10min vroeger klaar. Hopelijk nergens kemels geschoten, maar dat zal wel niet.

Gedaaaaaan!
Ahnee, wacht...

op naar dinsdag. Geotechniek. Een lul van een docent, een gigantische cursus (waar we slechts hier en daar een stukje moeten kennen), en enorm droge stof. Gelukkig zijn ze tot nu toe al redelijk goed gegaan, anders zou'k et niet meer kunnen opbrengen om nog te blokken...

Orchidee

Legacy Member
josilirios zei:
de punten die ge in het eerste jaar slaagt krijgt ge dubbel terug ;)

Nope kan nie zijn want anders stond ik nu op 98. Check print screen van vorig jaar (=startjaar), hier staan er lijk ook 180 op.

Ahja, tzal wel nog een foutje op corona zijn zeker.:unsure:

Lukieezzz

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Markten en Prijzen was redelijk makkelijk. Er waren zogezegd maar 14% door vorig jaar, maar da kan ik moeilijk geloven..

13%, maar het examen zal wel al wat meer aangepast zijn dit jaar, vorig jaar was het herexamen ook al gemakkelijker. Dus ik denk niet dat ge dat kunt vergelijken.

Schwimm

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Markten en Prijzen was redelijk makkelijk. Er waren zogezegd maar 14% door vorig jaar, maar da kan ik moeilijk geloven..
Doe jij de Master Algemene Economie aan UGent, of heet micro-economie ook zo in Leuven?

Lukieezzz

Legacy Member
Schwimm zei:
Doe jij de Master Algemene Economie aan UGent, of heet micro-economie ook zo in Leuven?

Het is vak uit 1e bach TEW in Leuven, geen idee wie het nog allemaal krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan