Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
thommich zei:
Zo, voorlaatste gemaakt. Viel wel mee. Ondanks dat iedereen tijd tekort had, was ik 10min vroeger klaar. Hopelijk nergens kemels geschoten, maar dat zal wel niet.

Gedaaaaaan!
Ahnee, wacht...

op naar dinsdag. Geotechniek. Een lul van een docent, een gigantische cursus (waar we slechts hier en daar een stukje moeten kennen), en enorm droge stof. Gelukkig zijn ze tot nu toe al redelijk goed gegaan, anders zou'k et niet meer kunnen opbrengen om nog te blokken...

Gigantisch kutvak. Ik had een 9 en nog kunnen ophalen met labo. Waren er relatief veel gebuisd in mijn jaar, zou ik echt niet plezant vinden om dat als laatste examen te moeten doen :p
Succes!

2 uur over gedaan om 16,8 km af te leggen. Fuck dat. Morgen dus vroeg vertrekken richting luchthaven.

Th1x4nG

Legacy Member
Lukieezzz zei:
Het is vak uit 1e bach TEW in Leuven, geen idee wie het nog allemaal krijgt.

Bachelor of Arts in de taal- en regiostudies: japanologie (Minor in economisch beleid en management) (Verplicht)
Bachelor of Arts in de taal- en regiostudies: sinologie (Minor in economisch beleid en management) (Verplicht)
Schakelprogramma: Master of Science in de accountancy en het revisoraat (Verplicht)
Schakelprogramma: Master of Science in de verzekeringen (Verplicht)
Bachelor of Arts in de taal- en regiostudies: arabistiek en islamkunde (Minor in economisch beleid) (Verplicht)
Bachelor of Science in de toegepaste economische wetenschappen (reeds vóór 2011-2012 ingeschreven studenten) (Verplicht)
Bachelor of Science in de toegepaste economische wetenschappen (verkort programma) (Verplicht)
Bachelor of Science in de toegepaste economische wetenschappen (nieuwe inschrijvingen 2011-2012) (Verplicht)
Schakelprogramma: Master of Science in het informatiemanagement (Verplicht)
Bachelor of Arts in de wijsbegeerte (OPTIE ECONOMIE) (Verplicht)

Bam!

Kerelke

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Nope kan nie zijn want anders stond ik nu op 98. Check print screen van vorig jaar (=startjaar), hier staan er lijk ook 180 op.

Ahja, tzal wel nog een foutje op corona zijn zeker.:unsure:

Neen, het is uw fout..

Denk is na over wat er op die pagina staat....
:D

Orchidee

Legacy Member
Kerelke zei:
Neen, het is uw fout..

Denk is na over wat er op die pagina staat....
:D

Ah fack ja, mn frank valt. Sjans dat mijn examens gedaan zijn hoor, kben al de hele dag zo'n blunders aan het begaan.:x Toch merci.:)

h0pje

Legacy Member
Drew zei:
:s
Ik snap nu wel die jarenlange haat van Dewinter tov de islam, die moslims moeten namelijk niet van varkens weten.

Oké oké, ze heeft een beetje een varkensneusje, maar voor de rest is ze cute.

En dom as fuck en racistisch... Doesn't matter, had sex!

h0pje

Legacy Member
tommie314 zei:
De Winter bashen is not cool. Op da interview met zijn dochter was niets aan te merken.

En ja: ik ben verliefd.

Oh, hoe lief toch die prille liefde :love:

Nunak

Legacy Member
Bah lelijk wijf :s

Als het toch alleen om het uiterlijk gaat bij reyers laat toch liever selah sue ze!

edraket

Legacy Member
Vincort zei:
Half 4 vertrekken hier :lol:

Kpeis dak om 7u ga vertrekken hier, vlucht is om half 11.
Normaal ist een goeie 50 minuten rijden, dus moet wel lukken.
13u vliegen morgen :puke:

Plutus

Legacy Member
Zijn er mensen die al vakken gevolgd hebben waar je maar met tweetal studenten zat? :p

Volgend semester heb ik zo'n vak waar we met 2 zijn, op dinsdag van 17u30 tot 19u30. De tweede les kan ik al sowieso niet gaan (zit nog in Londen) dus dat zal ik vermoedelijk al moeten regelen met de prof. In de 5e week is er net een optreden waar ik enorm graag naartoe wil en dat valt dus ook, typisch, samen met die les :p nu weet ik niet wat ik er mee moet doen. Gewoon skippen is -als ge wat manieren hebt- geen optie. Wil er echter ook niet zomaar mijn show voor laten vallen, 't is maar een les hé. En als ge dan weet dat het vak oorspronkelijk op 13u30 stond gepland maar is verschoven naar 17u30 omdat het voor hem niet ging.. :sad:

s0123986

Legacy Member
Ik ga er mee stoppen. Tis genoeg geweest, het moet maar lukken morgen. Binnen een grote twaalf uur heb ik ook vakantie :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan