edraket
Legacy Member
thommich zei:Zo, voorlaatste gemaakt. Viel wel mee. Ondanks dat iedereen tijd tekort had, was ik 10min vroeger klaar. Hopelijk nergens kemels geschoten, maar dat zal wel niet.
Gedaaaaaan!
Ahnee, wacht...
op naar dinsdag. Geotechniek. Een lul van een docent, een gigantische cursus (waar we slechts hier en daar een stukje moeten kennen), en enorm droge stof. Gelukkig zijn ze tot nu toe al redelijk goed gegaan, anders zou'k et niet meer kunnen opbrengen om nog te blokken...
Gigantisch kutvak. Ik had een 9 en nog kunnen ophalen met labo. Waren er relatief veel gebuisd in mijn jaar, zou ik echt niet plezant vinden om dat als laatste examen te moeten doen

Succes!
2 uur over gedaan om 16,8 km af te leggen. Fuck dat. Morgen dus vroeg vertrekken richting luchthaven.


Toch merci.




