Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Benieuwd naar Utred zijn punten, die moet grote onderscheiding halen of zo als ge hem hier tijdens de examens bezighoorde. :p

Nunak

Legacy Member
Aan iedereen die op alles geslaagd is: proficiat!
Aan iedereen die niet op alles geslaagd is: ook proficiat!

Elosopardo

Legacy Member
Pff er zijn hier al veel die hun punten hebben, ik moet nog wachten tot volgende week vrijdag :(

freakykiller

Legacy Member

coldplayke

Legacy Member
Bekos zei:
Aan iedereen die op alles geslaagd is: proficiat!
Aan iedereen die niet op alles geslaagd is: ook proficiat!

Je bent 'ahèèèèèèèèm ahèèèèèèèèèèèèèm ahèèèèèèèèèèèèèèm' vergeten :(

zwerver

Legacy Member
edraket zei:
Financiële analyse en beheer: 14
Inleiding tot bedrijfs- en productiebeheer: 14
Inleiding tot operationeel onderzoek: 10
Tijd en methodestudie: 16
Wiskundige modellering in de ingenieurswetenschappen: 6 (zoals verwacht)

Goeie resultaten, hoger dan verwacht. Alleen had ik voor financiële analyse wel een hoger cijfer verwacht, want daar hebben we vurt veel tijd ingestoken.
Nu verder roadtrippen in Canada, jowkes!

:applause:
Hier 3x 13 en 14

Plutus

Legacy Member
Master HW:
Analyse & waardering van ondernemingen: 10
Public economics: 13
IAS/IFRS & Consolidatie: 15
Controleleer (incl. internationale controlestandaarden): 14
Kwantitatieve methoden: 17

Public en Controleleer zoals verwacht, kwantitatieve had ik verrevan een 17 verwacht (maar wel sowieso door). Analyse had ik dan weer 15+ verwacht dus de 10 is even slikken.. En IAS/IFRS is gewoon raar: schriftelijk (10p) ging maar moeizaam, mondeling (10p) heeft hij mij voor 2 van de 4 vragen de grond ingeboord. 15 kwam dus als een verrassing :woohoo:

Op naar het laatste semester ooit!

Iemand

Legacy Member
Rechten staat weer niet on line ze.
Grr, iemand die weet wanneer ze on line (zouden/gingen) komen?

s0123986

Legacy Member
1e bach TEW

Accounting 15
Wiskunde 13
Menswetenschappen 14
Beginselen van het recht 17
Economie 12
Productietechnologie: nog niet bekend gemaakt

Enorm content. Spijtig dat productie er nog niet op staat, maar daarvoor zal ik er ook wel door zijn :woohoo::applause:

glashelder

Legacy Member
En dat flipwijf weer hé. Drie maanden loopt die al te zagen over dat werkcollege, dat ze zé-ker gebuisd zal zijn en dat ze alles opnieuw moet doen en blabla. Dus ik denk van "yeah, ik weet niet hoe het mijne is, maar er is dus sowieso al een groepje slechter." (Schadenfreude :unsure:)

Komt ze af met een 14, terwijl ik een 10 heb. Trut :sop:

Vedeco zei:
Blij dat ik niet alleen ben.
En Sociologische benaderingswijzen is echt een chill vak met een heel leuke prof. Het leukste en meest historisch bruikbare sociologische vak dat ik heb gevolgd. :p

Ik heb daar een uitstekende studentencursus van liggen btw (volgt bijna letterlijke de woorden van de prof) . Indien je geïnteresseerd bent moet je maar een PM sturen met jouw Ugent adres en dan stuur ik het jou door.
Oooh, nice, zal daar eens voor kijken.

Tsubasa

Legacy Member
FUCK

Mijn 2 gekende buizen + een 8 dus 3 :doh: en 3 geslaagd (12, 13, 14). Ik wou echt mijn absolute minimum van 4 halen. Dju toch.

Het is dat vak met groepswerk in access (beleidsinformatica)... Ik dacht echt dat dat goed ineen zat dus of ik heb dat verkeerd ingeschat of mijn schriftelijk was veel slechter dan gedacht. Eens inzien, stiekem hoop ik op een fout :p. Het is open boek en ik weet wat ze belangrijk vinden dus het is niet echt veel extra werk voor deze zomer, maar die 4 was mooi geweest.

Burrid

Legacy Member
1 buis.
Naja te verwachten als de ex het een dag ervoor uitmaakt na 2 jaar :s

Duckwhisperer

Legacy Member
PO: 13
Bijzondere overeenkomsten: 12
Europees: 10
Arbeids: 8
Geschiedenis: afwezig

Volledig zoals verwacht!
Arbeids gaat wel goed komen als ik naar de feedback ga en geschiedenis komt ook wel snor. Chill.

Fun fact: hoe minder ik naar de les ga, hoe hoger de punten (bijzondere overeenkomsten geen enkele les geweest bv.).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan