Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Fffuuu :s :s kdacht dat ik "the thirteenth floor" uit 1999 had gedownload, keek er al hele avond naar uit om naar te kijken en blijkt toch wel niet dat er paar idioten in 1999 ook een film hebben gemaakt maar dan "the thirteenth year". Heb nu dus per ongeluk één of ander disney ding gedownload :(

Racing_Genk

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Nee, ik bedoel da ik volledig MC had. Ah, ik dacht da jullie alleen open vragen hadden, hoe was de verdeling dan? En wat voor vragen krijgt ge als open vragen?
20 meerkeuze en twee open. Was iets van 14/6

In die open vragen werd een situatie beschreven waarbij een persoon zogezegd naar jou ging om advies te vragen (vb een vennoot die het oneens was met de manier van handelen van een andere vennoot en dan vroeg wat hij kon doen ofzo).

Racing_Genk

Legacy Member
Snowyflake zei:
Fffuuu :s :s kdacht dat ik "the thirteenth floor" uit 1999 had gedownload, keek er al hele avond naar uit om naar te kijken en blijkt toch wel niet dat er paar idioten in 1999 ook een film hebben gemaakt maar dan "the thirteenth year". Heb nu dus per ongeluk één of ander disney ding gedownload :(
Een film downloaden duurt toch neit lang? Dus das toch direct gefixt :p

Drew

Legacy Member
Snowyflake zei:
Fffuuu :s :s kdacht dat ik "the thirteenth floor" uit 1999 had gedownload, keek er al hele avond naar uit om naar te kijken en blijkt toch wel niet dat er paar idioten in 1999 ook een film hebben gemaakt maar dan "the thirteenth year". Heb nu dus per ongeluk één of ander disney ding gedownload :(
Legaal enal :s:s:s

Lorvet

Legacy Member
Keer 2 uur vroeger stoppen dan normaal, morgen wat vroeger dan de middag opstaan en eens goed knallen! Het is dat het nodig is :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Een film downloaden duurt toch neit lang? Dus das toch direct gefixt :p

njah maar is niet zo gekende film dus maar aan 500 kb/s waardoor ik toch pas 20-30 minuten later kan kijken dan ik van plan was dus 20-30 minuten later slapen terwijl ik morgen op tijd wou opstaan :sad:

Drew zei:

Ge kunt ook betalen en legaal downloaden :woohoo:

Nunak

Legacy Member
Nog 10 slides te gaan!

En waar zit iedereen eigenlijk? Het is toch blok, dan zit hier normaal een pak meer volk :s:s:s:s

Utred

Legacy Member
Tjee zei:
Om te gamen zeker :p

Opt gemakske krant lezen enzo, en dan een paar uur niet willen studeren maar ook niet echt iets anders doen omdat ik me dan schuldig voel. Meestal begin ik tegen ongeveer een half uur voor mijn middageten, en in de namiddag hetzelfde verhaal. Een verschrikkelijke manier om mijn vakantie door te komen eigenlijk.

Matt.

Legacy Member
Bekos zei:
Nog 10 slides te gaan!

En waar zit iedereen eigenlijk? Het is toch blok, dan zit hier normaal een pak meer volk :s:s:s:s

In de paasvakantie is 't geen blok tot een gat in de nacht he. :p

Th1x4nG

Legacy Member
Doe mij die met de sneakers maar, ik krijg de broebels van wijven met lelijke botten

Snowyflake

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Doe mij die met de sneakers maar, ik krijg de broebels van wijven met lelijke botten

Geef mij ze maar gewoon alletwee, die botten kunde uitdoen e :woohoo:



:offtopic: wa zijt gij allemaal aan het uitsteken met uw avatar?

Th1x4nG

Legacy Member
Joa, ni goe bezig zeker :unsure: Edde een voorstel?
Ida Engberg pakt eigenlijk ni goe op foto's, dus daar bennek maar van afgestapt.

btw rond de blok stond ik net 1000 posts voor, ik ben aant uitlopen precies. Ik aan 't spammen of gij te voorzichtig?

Snowyflake

Legacy Member
probeert scarlett johansson keer? :love:

gij aant spammen :p neje tijdens het jaar post ik veel minder dan tijdens de blok en examens. Kzal mijn achterstand wel weer inhalen in juni :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan