Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Tjee

Legacy Member
Balsaus zei:
Begin laatste tijd te veel geld te spenderen en ik kan deze zomer niet veel gaan werken door herexamens. Mijn bankrekening is veel gedaald sinds mijn maand vakantiewerk van vorige zomer :c

Twijfel nu om een smartphone te kopen of ni.

Smartphone = overbodige luxe imo.

Ik heb er één en ik ben er veel te veel mee bezig, op momenten waar ik er beter niet zou mee bezig zijn.
Het enige waarvoor ik er nu één zou kopen, is om mijn mails te lezen, wat je tegenwoordig in principe al kan met een goedkopere gsm.

Snowyflake

Legacy Member
Ja als ge nieuwe gsm koopt is het beste gewoon een goedkope (100-200 euro) te kopen die mails kan ontvangen en waarmee ge op het internet kunt voor het nieuws te lezen als ge keer in een wachtzaal zit of een saaie les ofzo. Maar al dienen tralala van gsm's van 500 euro gebruikt ge toch niet. Alé de meesten toch niet.

Utred

Legacy Member
Mijne gsm heeft €25 gekost. Hij kan sms'en, bellen, en pinten opendoen. Dat is het belangrijkst. Ding is onverwoestbaar.

GemaneDude

Legacy Member
Toch maar eens aan Engelse taalkunde II beginnen, ook al is dat erg saai. :sleep:

Utred

Legacy Member
Mijne gsm heeft €25 gekost. Hij kan sms'en, bellen, en pinten opendoen. Dat is het belangrijkst. Ding is onverwoestbaar.

Wow. Vette timing.

NotoriousP

Legacy Member
tom1 zei:
Das toch gewoon een manier om ze te leren "programmeren" en te leren logisch denken met een lage drempel?
Alsof het zo nuttig was voor ons om een kerstboom te maken in Java :).

Programmeren zou ik een html nu niet echt noemen.

Wij moesten een diablo achtig game maken trouwens. :cool:

Plutus

Legacy Member
Balsaus zei:
Begin laatste tijd te veel geld te spenderen en ik kan deze zomer niet veel gaan werken door herexamens. Mijn bankrekening is veel gedaald sinds mijn maand vakantiewerk van vorige zomer :c

Twijfel nu om een smartphone te kopen of ni.
Is hier ook het geval, best creepy :p. Ik kan deze zomer niet gaan werken en moet zien dat ik zeker nog 1000 EUR opzij hou voor mijn reis. Maar ach, dan denk ik van 'vanaf oktober begin ik te werken, /care'.

Tjee zei:
Smartphone = overbodige luxe imo.

Ik heb er één en ik ben er veel te veel mee bezig, op momenten waar ik er beter niet zou mee bezig zijn.
Het enige waarvoor ik er nu één zou kopen, is om mijn mails te lezen, wat je tegenwoordig in principe al kan met een goedkopere gsm.
't Is nochtans ferm handig soms :p ik zou het niet 'kunnen' missen.

Nunak

Legacy Member
Utred zei:
Mijne gsm heeft €25 gekost. Hij kan sms'en, bellen, en pinten opendoen. Dat is het belangrijkst. Ding is onverwoestbaar.

Wow. Vette timing.

Welke gsm is da? :O

Vernon

Legacy Member
Utred zei:
Paddo's groeien en gaan verkopen aan de blandijn.
Kheb ontdekt dat ik eigenlijk een heel goede examenrooster heb en nu nog geen zak moet doen. Goed voor de motivatie:sop:

Same here. Schuldgevoel all the waaaay!

joshetei

Legacy Member
Utred zei:
Mijne gsm heeft €25 gekost. Hij kan sms'en, bellen, en pinten opendoen. Dat is het belangrijkst. Ding is onverwoestbaar.

Wow. Vette timing.

Klinkt als mijnen Nokia C1 :p En niet te vergeten: die batterij die 2 weken meegaat

Orchidee

Legacy Member
Bleh, kheb't gehad met mn projectwerk. Kstop ermee voor vandaag.
Morgen wel weer in de bib zitten, tis hier zo kalm (5man over de ganse dag gezien) en ik werk er duidelijk beter:)

Duckwhisperer

Legacy Member
Balsaus zei:
Begin laatste tijd te veel geld te spenderen en ik kan deze zomer niet veel gaan werken door herexamens. Mijn bankrekening is veel gedaald sinds mijn maand vakantiewerk van vorige zomer :c

Twijfel nu om een smartphone te kopen of ni.

Ik heb dat ook... Maar dan zie ik dat mijn aandelen er voor zorgen dat ik boven het niveau van na mijn vakantiejob sta. :cool:

Matt.

Legacy Member
tom1 zei:
Das toch gewoon een manier om ze te leren "programmeren" en te leren logisch denken met een lage drempel?
Alsof het zo nuttig was voor ons om een kerstboom te maken in Java :).

We hebben daar toch wel wat nuttige dingen gezien zoals de concepten van OO en zo. Dingen die ik nu nog gebruik... Kans lijkt me klein dat een t&l-kundige webdev wordt of ooit nog iets moet programmeren voor zijn job. :)

Vanmorgen naar de tandarts, nergens last van of zo, nu al ganse middag keiveel tandpijn. Er zat een gaatje tussen twee tanden in, verdoving werkte ni goe (5 dosissen later werkte het toch), dan heeft ze een klein uur zitten prutsen aan die tanden. :sop: Maar goed, we zijn er toch weer vanaf voor een jaar en de portefeuille is weer 75 euro lichter!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan