Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Gatsby zei:
:applause:
Proficiat!
Over wat moest je essay gaan?

Ik ben ook nog altijd aan het wachten op de feedback van mijn in-class essay on Poe.

We moesten twee kortverhalen met elkaar vergelijken a.d.h.v. 1 van de 3 opgeven topics. Ik had voor the use and function of ironic titles gekozen :)
Hij heeft wel echt weinig verbeterd, het enige wat er af en toe staat is 'AF' (awkward formulation) en dingen als 'good title' 'interesting idea'

J.F. zei:
Wees blij, die verbeteren echt heel streng dus een 13 op Eng T&T is echt wel goed :) Ik had ook 13 op mijn eerste essay in het eerste jaar en daarna 9, terwijl de tweede mij beter leek :D

Ja, daar heb ik ook wel wat schrik voor :p

J.F.

Legacy Member
Maar nee! Dat kwam denk ik gewoon aan het feit dat dat door 2 andere was verbeterd, want bij mijn eerste stond ook weinig of geen feedback, terwijl dat tweede wijf echt vanalles zocht precies. Ook dingen wat ik bij mijn eerste gedaan had en daar werd niks over gezegd en nu wel dan... Ik vond het echt een 10 (en ook meer zelfs) waard :( maar dit jaar had ik 14 & 16 op mijn essays :D

Ik heb trouwens iemand gehoord wat 3 had, dafuq. Dat kan toch echt niet? Hoe schrijft die dan Engels man.

coldplayke

Legacy Member
Als ze 3 FMM (frequently made mistakes) tegenkomen, stoppen ze met lezen en geven ze een punt tussen 0 en 9, o.b.v. wat ze tot dan hadden gelezen. Als hij in zijn eerste paragraaf al drie fouten heeft, kan ik die 3 begrijpen :p

J.F.

Legacy Member
Ja, maar ge wéét toch wat die FMM zijn, dus dan snap ik dat toch niet :D ge kunt nadat ge uw tekst geschreven heb gewoon dat blad overlopen (wat iemand wat dat een beetje serieus neemt normaal ook doet).

edraket

Legacy Member
Verdomme, ik was wakker om 8u maar ik ben terug in slaap gevallen. Superlekkere droom gehad en nu zit ik hier ferm teleurgesteld :(

Utred

Legacy Member
Snowyflake zei:
Geef mij ze maar gewoon alletwee, die botten kunde uitdoen e :woohoo:

Die zonder botten is nog wel een hete, de andere veel minder.

e.House zei:
Wat is GG? Goo Girl?
Voor punt 15 dienen ze al opgehangen te worden.
Gossip Girl, hun nieuwe liefde na HIMYM.

Utred

Legacy Member
Jep. De place to be als je graag LO'ers op hun bek ziet gaan bij het proberen salto's maken.

Fliblit

Legacy Member
Wakker om 6 uur! Daarna boos m'n wekker van het nachtkastje geslagen ("Godverdomme mijn droom!") en verder geslapen. :sop:

Tsubasa

Legacy Member
Bij de vriendin aan't studeren die thuis werkt vandaag. Wel al wat oefeningen gemaakt, maar ook al veel gezeverd. Sowieso al beter als gisteren :unsure:

Snowyflake

Legacy Member
Na 9 keer snoozen toch nog voor de middag wakker geraakt :D Douche pakken en er eens aan beginnen :p

edraket zei:
Verdomme, ik was wakker om 8u maar ik ben terug in slaap gevallen. Superlekkere droom gehad en nu zit ik hier ferm teleurgesteld :(

Studeren kunt ge altijd doen, een goede droom daarintegen :love:

Plutus

Legacy Member
Bon, 't is ondertussen dus wel al duidelijk dat thesis deze vakantie afwerken niet meer zal lukken. En dat allemaal omdat ge afhankelijk zijt van anderen, miljaar :p

Vandaag toch nog wat analyses doen ter voorbereiding van mijn afspraak volgende week en vanaf morgen dan maar eens mijn vakken bekijken zeker.. Plannen zeggen ze dan :sop:

Matt. zei:
Ge kunt het natuurlijk ook altijd hier vragen!
Wij hebben zelfs een statistiek consulting service op de faculteit (voor thesisstudenten en onderzoekers)! :cool:
Merci, maar dat hier allemaal beginnen uitleggen zou wat te zot zijn :p. Prof wil mij met plezier helpen en verwacht mij volgende week dinsdag. Had het liever sneller gehad maar soit, 't is nu eenmaal vakantie.. Dus ik ga nu gewoon alles uitwerken zoals ik denk dat het moet en dan hopen dat ik na zijn feedback niet al te veel meer moet aanpassen!

Duckwhisperer

Legacy Member
Juridisch schrijven gaat zeker klaar zijn tegen donderdag, mss zelfs woensdag al.
Woohoo :applause:

coldplayke

Legacy Member
En een 23/35 op mijn reading comprehension test.
Ik zit precies bij de beste 10% als ik de puntenlijst zie :s

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Djeez, alsof iemand ooit verwacht dat een t&l student websites kan maken. :lol: En dan maar een 5-jarige opleiding maken om nog wat meer van die irrelevante vakken in de opleiding te proppen. We hebben toch tijd en geld genoeg. Ze zouden dan beter nog een of andere sport of voeding cursus geven of zo, dat is tenminste relevant voor iedere student en is misschien nog enige ROI voor de maatschappij.

Das toch gewoon een manier om ze te leren "programmeren" en te leren logisch denken met een lage drempel?
Alsof het zo nuttig was voor ons om een kerstboom te maken in Java :).

Utred

Legacy Member
Dat ze het dan toch direct een klein beetje de moeite maken. Ik kon meer met HTML door er me toen ik 15 was eens een namiddag mee bezig te houden.

Balsaus

Legacy Member
Begin laatste tijd te veel geld te spenderen en ik kan deze zomer niet veel gaan werken door herexamens. Mijn bankrekening is veel gedaald sinds mijn maand vakantiewerk van vorige zomer :c

Twijfel nu om een smartphone te kopen of ni.

Utred

Legacy Member
Paddo's groeien en gaan verkopen aan de blandijn.
Kheb ontdekt dat ik eigenlijk een heel goede examenrooster heb en nu nog geen zak moet doen. Goed voor de motivatie:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan