Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Tjee

Legacy Member
Hmm, hopen dat ik er dan zelf in slaag eigenlijk :p ben al elke dag om half 10 opgestaan ervan uitgaande dat het al van rond 8u klaar was

Racing_Genk

Legacy Member
Tjee zei:
Morgenochtend vroeg (8u :unsure:) uit de veren, wie doet mee?

Doe geen dingen die toch niet lukken. :)

Ik zeg iedere dag: morgen ne keer om 8u opstaan. Tis iedere keer 11-12u :)

Tjee

Legacy Member
Tja 't is om dat ik 's middags mijn tijd meestal verpruts, en tegen de avond toe ben ik te moe/heb ik geen zin om te leren.
Dus 's morgens moet ik zien dat ik al het meeste gedaan heb of het is genen vetten.

Orchidee

Legacy Member
Allé, meer dan een laboverslag maken is er vandaag niet van gekomen. Kdacht daarnet om al wat artikels te lezen voor mijn projectwerk dat ik morgen wil maken, maar fuck mijn Engels is toch echt behoorlijk slecht.:$ Waarom ben ik nie gewoon goed in Engels en slecht in Frans zoals de meesten...:sop:

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Een 13/20 voor mijn essay

Feedback:
Language: good overall, and quite idiomatic at times. Sometimes, you do tend to use rather difficult words or complex syntax, and this may lead to mistakes or unintelligible passages.

Content: your essay contains some excellent ideas about both stories. Do make sure everything is absolutely clear to your readers.

Redelijk tevreden, alleen jammer dat het weer net geen 14 is :)

Wees blij, die verbeteren echt heel streng dus een 13 op Eng T&T is echt wel goed :) Ik had ook 13 op mijn eerste essay in het eerste jaar en daarna 9, terwijl de tweede mij beter leek :D

Racing_Genk

Legacy Member
Balsaus zei:
Vraagske , hoe leert ge best economisch recht?
Zoveel mogelijk in uw codex aanduiden en zoveel mogelijk verwijzingen naar andere artikels maken. Ge zult zien als ge bij venn recht komt en zeker bij faillisement shit da heel veel in uwe codex staat dus da bespaart al veel moeite.

De rest em ik gewoon geleerd, zorgen dak over ieder onderwerp genoeg kan zeggen. Examen zelf was makkelijk

glashelder

Legacy Member
Klaaarrrr. Ontzettend veel herhaling, maar ja, het komt ook telkens op hetzelfde neer. 't Is in ieder geval deftiger dan wat ik gisteren nog bij elkaar gebrield had.

Th1x4nG

Legacy Member
Kheb codex 1 keer opengehad op examen maar ze en dan ni eens gevonden wat ik zocht. :p Mja, multiple choice is wel wa simpeler, zeker?

Racing_Genk

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Kheb codex 1 keer opengehad op examen maar ze en dan ni eens gevonden wat ik zocht. :p Mja, multiple choice is wel wa simpeler, zeker?
Waren ook open vragen ze :p

Ma bij da examen had ge van de vier opties vaak al één die echt totaal nie kon en nog een andere die ook al raar zou zijn, dus:p

Th1x4nG

Legacy Member
Nee, ik bedoel da ik volledig MC had. Ah, ik dacht da jullie alleen open vragen hadden, hoe was de verdeling dan? En wat voor vragen krijgt ge als open vragen?

Nunak

Legacy Member
Al die mensen die op vakantie gaan deze week zijn wel niet echt motiverend :s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan