Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjee zei:Morgenochtend vroeg (8u) uit de veren, wie doet mee?


Waarom ben ik nie gewoon goed in Engels en slecht in Frans zoals de meesten...
coldplayke zei:Een 13/20 voor mijn essay
Feedback:
Language: good overall, and quite idiomatic at times. Sometimes, you do tend to use rather difficult words or complex syntax, and this may lead to mistakes or unintelligible passages.
Content: your essay contains some excellent ideas about both stories. Do make sure everything is absolutely clear to your readers.
Redelijk tevreden, alleen jammer dat het weer net geen 14 is![]()
Ik had ook 13 op mijn eerste essay in het eerste jaar en daarna 9, terwijl de tweede mij beter leek 
Th1x4nG zei:iedereen van na 2005 moet zijn bakkes houden, obv![]()

laat hem, naïeve eerstejaar...tommie314 zei:gij doet hier wel al fel tegen de routiniers hè
Racing_Genk zei:Heerlijke ontspanning
@koetje: let niet op jos, hij doet wel vaker onvriendelijk
Tjee zei:Morgenochtend vroeg (8u) uit de veren, wie doet mee?
Zoveel mogelijk in uw codex aanduiden en zoveel mogelijk verwijzingen naar andere artikels maken. Ge zult zien als ge bij venn recht komt en zeker bij faillisement shit da heel veel in uwe codex staat dus da bespaart al veel moeite.Balsaus zei:Vraagske , hoe leert ge best economisch recht?
josilirios zei:laat hem, naïeve eerstejaar...
Waren ook open vragen zeTh1x4nG zei:Kheb codex 1 keer opengehad op examen maar ze en dan ni eens gevonden wat ik zocht.Mja, multiple choice is wel wa simpeler, zeker?

